Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Svět pro DrD+ [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny) - V LIKVIDACI) moderuje Šéf Lopuchu.

Vítejte,

Jsem rád, že jste sem zavítali, a těšim se, že přispějete do diskuse svým názorem.

V této místnosti se snažíme vytvořit nový fantasy svět, určený pro hraní RPG her. Vycházíme z pravidel DrD+, ale myslím, že konverze do jiných systémů by neměla být problematická, protože se snažíme vytvářet svět nezávisle na pravidlech.

Chci, aby se už při vytváření tohoto světa na něm podíleli hráči, vyjadřovali svoje návrhy, kritiku, přinášeli nové nápady, diskutovalo se o něm, protože ten svět je určen především pro ně. Zajímá mě váš názor. Také si myslím, že pokud má někdo dobrý nápad, je škoda nechat si ho pro sebe. Pokud máte chuť se zapojit, třeba jen minimálně, jste vítáni!

Po dlouhé diskuzi (opravdu moc dlouhé :-) se nakonec nic nedohodlo. Vznikl tu však jeden nápad, který to nejspíš změnil. A to svrhnout demokracii a nastolit diktaturu proletariátu... eh, teda chtěl jsem říct nastolit možnost diktátu, v případě, že se projekt na něčem zasekne. Každý, kdo bude mít zájem připojit se, nechť napíše někomu ze členů projektu nebo navštíví náš web a fórum.


Aktivní web s výsledky naší práce:ORB

Veřejné Fórum, teďka už taky dost mrtvé: Sekce na RPGfóru
Členové týmu: Boubaque, Resurrection, Caedmon, Valsidal, JackeLee, CaDaC, Gran, Nandiel, Beethoven, B_art
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 724 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 17.1.2006 14:41  121
Dead [120]: Mno, "venku" (tedy TSR) maji diky pravni povaze tamniho prostredi, misto hobitu pulciky. Do pojmu pulcik se vejde lecos, od prerostlych skritku po lidozrave agresivni kuduky, ze?
dead 17.1.2006 12:05  120
domingo atd atdina rasa. to je ako keby si to robil zo zvieratami=kroll?.

kuduka by som tam skor zaviedol ako hobita predsa len kuduk znie menej tolkienovsky ako hobbit. aj ked kuduka ako slovo vymyslel tiez tolkien.

romik> ale napr skritci boli na asterione pojaty velmi dobre. dalo sa yza nich dobre hrat a bolo opodsatnene preco su taky aky su yatial co hobiti by sa do toho svete vobec nehodili.
domingo 17.1.2006 11:45  119
RomiK [118]: Nebola by tam uz fyzicka nekompabilita ? :-)
A ked ti je to malo, mozes pridat uz aj geneticku nekompabilitu :-)
romik 17.1.2006 11:43  118
peca_007: V tophle by se to určitě nezvrtlo, protože hobiti vědomi si svého postavení by chránili svoji genovou čistotu. To už ale zaháme někam daleko. Takovéto soužití by možná šlo, pokud bysme chtěli ponechat hobity jaké jsou, případně by se vymyslelo lepší.
peca_007 17.1.2006 11:23  117
peca_007 [116]: Ovsem nerad byc hto rozvijel dal v nejake hobolly nebo krobity, ci jiny geneticky odpad :-)
peca_007 17.1.2006 11:22  116
RomiK [115]: Myslim, ze vzajemne prospesne souziti se zove "symbioza". Tedy zrucni hobiti hospodari a remeslnici + silni a mrstni krolove lovci a ochranci.
romik 17.1.2006 11:09  115
BoubaqueS lehkým pozměněním statistik ras se nevyhneš jedné, vcelku nepříjemné věci - Objeví se nějaký trouba s křikem: To není možné, trpaslík má lepší předpoklady pro to být čaroděj něž eflf. To je blbost, v té a té knize jsem četl, že elfové jsou nejlěpšími kouzelníky...
To už bych radši udělal víc pod typů pro jednu rasu...
Třeba takoví hobiti, díky svému línému stylu života si jich váží krolové - hobiti jsou pro ně něco víc, protože umějí lenošit, vařit, vypouštět z úst dým. A tak jim dovolují žít pod jejich ochranou. Hobiti, kteří si uvědomují svojí situaci a závislost na krolech jim proto podstrojují, využívají svojí inteligenci a kroly "oblbují"...
Toto je trošku šroubované, ale proč by hobiti nemohli být takové trošku sviňky a takhle využívat svého talentu?
boubaque 17.1.2006 10:59  114
RasyJe zbytečné vymýšlet nové rasy (nebo jen nová jména pro stávající rasy). Můžeme ale upravit stávající rasy podle našich představ: Elfové můžou být dobří lukostřelci a schopní ovládat magii, ale život v divočině je připravil jejich vznešenost (charisma dolů), trpaslíci se nemusí pídit po zlatě a bohatství, protože v drsném prostředí bez dálkového obchodu jim k ničemu není, zato aby se vyhli nebezpečí, může jim vzrůst inteligence - a následně třeba trochu klesnout síla. Nebo jakkoliv jinak - třeba jen pozměnit ty "neočíslované" vlastnosti.

Romik: Čím jednodušší stránky, tím přehlednější. Lepší než se prodírat megabajty grafiky :o)
romik 17.1.2006 10:33  113
RasyPodle mého hlasování v anketě je jasné že bych rád viděl ve světě rasy stávající a nějaké nové.
Rasy stávající z jednoho jediného a prostého důvodu - mnoho hráčů si na ně zvyklo a stejně jak říká peca_007 by se jim svět mohl odcizit. (Moje zkušenost s Asterionem je úplně stejná. Chyběl tam kudůk a přibyl tam myslím hevren. To mě tak znechutilo, že jsem ho již neotevřel...jo, býval jsem mladší).

Dále dlouhověkost. Tady byh chtěl říct jen jednu krátkou větu: Dlouhověkost opravdu ne! V mém světě ji vždy vyřadím, fakt je dost drsné a pro hru nepřínostná (většinou). Ale přestavte si 17ti letého člověka a s ním 128ti letého elfa a 90ti letého trpaslíka...

Na těchto stránkách www.romikh.wz.cz mohu poskytnout místo pro svět. Má to jediný háček, jedná se o stránky věnující se mé družině a proto tam přidávám i naše družinové věci. to není takový problém, svět by dostal svojí sekci. Druhý problém je závažnějšíého rázu - v tvoření www jsem absolutní začátečník a samouk, takže ty stránky podle toho vypadají...
peca_007 16.1.2006 22:13  112
Nigun [104]: To dela _polomer_ 2 km, tedy _prumer_ 4 km. Ale ploha 12(,6) km2 mi vysla taky (pocital jsem kruh, nikoli ctverec, to by bylo 16 km2).

Rasy a klise. Panove (damy), ale na nejen fantasy stoji na klise. Jakmile klise opustime, bude o to vice prace s popisovanim... jineho klise? Ja osobne bych se klise neobaval. Ono totiz zcela originalni svet bude hezky, ci spise zajimavy, jenze u toho zustane. V okamziku, kdy je prilis malo klise a prilis mnoho originality, dojde k odcizeni sveta hracovi. A to je spatne. Takovy hrac se neciti soucasti sveta a nebude se mu hra zdat tolik zabavna, jako v jinem svete, ktery zna "jak sve boty".

Takze: Hobiti tam nutne byt nemusi, stejne jako jakakoliv jina rasa z pravidel. Ovsem aby nedoslo k vytloukani klinu klinem, tedy navedeni novych ras, coz budou jen jine, exotictejsi, rasy, nez ty zname. Pravda do drsneho sveta mi dobracti hobitci nesedi, ale hobiti drici (zemedelci, lov mi k nim taky nesedne), hospodarici v mirne pahorkatine, jsou celkem houzevnati a svym protivnikum nebezpecni,...

Preberte si to jak chcete.
time_machine 16.1.2006 22:03  111
K rasamco sa tyka toho klise u ras dalo by sa dosiahnut efektu zmeny takym trochu pozmenenim obecnych vlastnosti ras. napr. elfovia byneboli len zvneseny lukostrelci, trpaslici arogantny a lakomy mlatici lebiek a kovaci, hobiti... no tych asi naozaj prec.
elfovia mozu byt svalnatejsi, nie az taky mudry ohanat sa kyjom a nadavkami, trpaslici zase "mudrejsi kusiari, lukostrelci"

takisto by bolo asi najlepsie tiez aj niake rasy pridat.
napr. neviem ale ja by som si nevedel vynachvalit hrat za takeho Navazku zo Zemeplochy. Obrovsky troll pouzivajuci "mirotvorce" upraveny katapult na dobyvanie hradov-pravdaze to je uz prachettov extrem.

samozrejme, aby niekto nepochopil zle, nechcem z drsnej noldovej vizie spravit druhu zemeplochu, len by som chcel niektore prvky "zvazniet" a preniest do tohto sveta. aby boli temne, ale v niektorych situaciach pobavili, co ako je dufam zname , je princip DrD samotneho.
dead 16.1.2006 21:55  110
som zvedavy ci niekoho zaujala moja myslienka s nemrtvymi alebo ani nie.
hobiti su absolutne nebojova rasa ani v panovi prstenov tolko nebojuju ale skor sa vzdi len branili. okrem teda Sama ktory zobral minas morgul pomocou ofenzivy. Tak co ca hobitov tyka tak podla mna tam nemaju co robit ale napr hratelnych skretov, goblinov, orkov, trolov a skurutov by som tam nechal alebo doplnil.
co sa tyka tych nemrtvych tak by som to urobil tak ze kezda rasa by sa mohla stat kazda hracska postava alebo aj na hned na zaciatku. mne osobne sa ta myslienka pozdava a vzdi som chcel hrat za nemrtveho alebo nekromanta. ja viem ze nemrtvy nie su orgnalny ale su podla mna lepsi ako hobiti.
inak celkom sa to tu rozbieha.
ten napad s ostrovmy sa mi paci.

----Ale prastara rise znicena nejakym zlem je opravdu klasika a neni na skodu se tomu vyhnout. Respektive, ze zacatku muzou hraci slychat legendy, ktere budou nasvedcovat prave tomuhle. Ale casem se budou dozvidat, ze puvodne (minimalne lide, ale treba i dalsi rasy) pochazeji z jineho kontinentu a tenhle se zacal osidlovat pred tisici lety. Bylo to tu uz tak dost drsne a navic byly tyhle kolonie domovskymi staty vykoristovany, tak se rozhodly vzbourit. Nasledovala ohromna valka (samozrejme za pouziti magie), ktera mela za nasledek rozpad tehle rise a diky tomu je spousta mist jeste drsnejsich. Napriklad na mistech velkych bitev bude zvyseny vyskyt nemrtvych a podobne. ---- az na tych nemrtvych....

podla mna je ta stara rasa nutna lebo inak by neboli ziadne stare pevnosti, podzemne mesta, mocne artefakty, atd.

noldo, ked nechces stare rasy tak mi skus nejake povedat ktore mozeme rozoberat. som zvedavy lebo kim nemame rasy len tazko mozeme stavat svet ktory by bol kompatibilny s doticnymi rasami.
ally 16.1.2006 21:52  109
nieco k rasamRasy:
Hm... niekto tu popisoval hobitov adaptovanych na drsnejsi styl zivota. To podla mna nieje klise. Preco by mali byt hobiti iba lenivy labuznici ako ich pozname z diel prof. tolkiena? Je pravdou, ze ich prakticky vymyslel, no ani hobiti sa neubrania zmene zivota. Ak chcu prezit, musia sa prisposobit (nieco ako dinosaury :) Tato myslienka sa mi celkom pozdava. Upravili by sa statistiky a bolo by... Takto sa na hobitov este nikto nepozeral :D
A co kroll? Ten sa tam podla mna hodi - odoblny a schopny prezit v divocine - mozno by nemusel byt hracska postava...

Add elf - aj ten by sa mohol zmenit. Hm... dlhovekost u elfov moc nemam rad, uz len z pohladu hracskych postav, je tam velmi neprirodzeny vyvoj pri dlhotrvajucej skupinke co sa tyka vzhladu. To by som urcite vylucil.
Elfovia by mohli prezit preto, lebo hoci su "krehky" vedia pouzivat magiu a relativne poznaju okolie svojho domova (nejaky hvozd, alebo co) a tak sa vedia celkom efektvne vyhybat "nebezpecenstvu" v akejkolvek podobe.
A tiez by boli skor zrietkavejsi, neukazovali by sa z bezpecnosti...
boubaque 16.1.2006 21:27  108
Co se týče elfů a té jejich porodnosti, myslel jsem to tak, že by žili většinou mimo města, což je mnohem nebezpečnější, a proto by častěji umírali - vysoká porodnost by "jen" doplňovala jejich stavy. Rozdíl by byl v tom, že zatímco lidé se dožívají vysokého věku v relativně velkém počtu, elfové budou umírat mladí, nezkušení. Zkušených, strších elfů (těch, co měli v mládí štěstí) naopak budou malé počty, ale díky své dlouhověkosti vyprodukují více potomků.
nigun 16.1.2006 20:56  107
noldo 99Proč hobity nikdy? A proč vlastně tolik všichni mluvíte o klišé? Dobře zahraná postava sebemožný rasy klišovitá nebude (tedy pokud to neni CP Gandalf).
A podle mě-s těma hobitama by to mohlo bejt trochu podobně jako ve středozemi. NIKDO o nich neví a oni nevědí o ostatních. Nemusí je ochraňovat zrovna hraničáři, ale třeba pozůstatky magie z kdovíčeho (magickej vír dobra:-))) nebo akorát georeliéf nebo silnej bůh atd. Takže by pak mohli bejt na úrovni různejch driád, skřítků a dalších int. hum. tvorů co se staraj jen o sebe a ostatní o nich skoro nic neví, ovšem sou skvělým zpestřením nejen pro hráče ali i pro nestvůráky :-)))

[ 724 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt