Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Život po Smrti [ŽP: neomezená] (kategorie Život (nejen) Lopušáků - V ODPADU) moderuje Šéf Lopuchu.

Možná diskuze o karmě, o životě a dalších jevech mezi Nebem a Zemí





Život nekončí smrtí, nezačíná početím ani narozením, ale je nezničitelnou, stále existující podstatou, která na sebe bere jen určitou formu v určitém čase.

(JÁ JSEM Marta Foučková)




  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 2236 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kharadan 29.1.2006 14:52  1201
RikjuA to se mi právě zdá docela nereálné...
rikju 29.1.2006 13:47  1200
Kharadan Dobrá, ale řekla bych, že takhle se to usazuje "nekontrolovaně". Já mluvím o případu, že by se ten vápenec usazoval jen na určitém místě a určitým způsobem.
kharadan 28.1.2006 22:43  1199
RikjuTady by nemělo záležet na tom, jaký základ použiješ. Tedy za předpokladu, že to s tou látkou nebude reagovat. Pokud vytvoříš podmínky (přesycený roztok), při kterých se bude vápenec vylučovat z roztoku, tak se bude usazovat na všem. To samý je vodní kámen.
To je teda logika, ale pochybuju, že by tohle někdo opravdu zkoušel...
rikju 28.1.2006 18:45  1198
KharadanA zkoušel někdo ten samej experiment s kusem kosti? Docela by mě zajímal výsledek.
kharadan 15.1.2006 19:59  1197
Mno, souhlasím s tím, že i kameny mají duši. Podle mě ji má veškerá hmota a já ani nic kromě hmoty neznám. Ale z pohledu chemika mi to dorůstání vápence připadá jako blbost. Pokud není nějak specificky znečištěný, nebo nemá úlomek stejný tvar, jako celek, tak se v roztoku stane akorát to, že se na něj začne nabalovat další vápenec.
svitluny 15.1.2006 12:13  1196
RikjuTak o tom jsem neslyšela, ale možné je vše - myslím tím ten vápenec. A že kameny mají něco do sebe, to je znát i z toho, že se různé polodrahokamy používají v léčení a že mají svou sílu a moc a mimo jiné se i píše, že není vhodně přemisťovat velké kameny, že to nemusí být to pravé ořechové a že některé takto přemístěné mohou i škodit. Kámen se má nechat tam, kde původně ležel - hlavně ty velké, co se přemisťují do skalek.
rikju 15.1.2006 10:45  1195
Mám dotaz. Kamarád mi vyprávěl, že kdysi četl článek, že kameny jsou živé organismy (s tím souhlasím) a v tom článku to mimo jiné dokládali tím, že vápenec, když se ho kus odloupne a dá do vody s vápníkem, doroste do původní podoby. Víte o tom někdo něco víc? Dost mě to zajímá.
svitluny 7.12.2005 21:21  1194
KharadanTak to máš na to hodně povrchní pohled, řekla bych, že duše berou život daleko vážněji, vědí proč se musely či chtěly znovu vtělit. Co si tu mají odčinit a naučit. Nejsou tu na Zemi na dovolené, ale je to pro ně škola života a s vysvědčením, s jakým inkarnaci dokončí se pak inkarnují dál.
kharadan 7.12.2005 17:45  1193
Já to beru tak, že si duše jen hrají a zkouší, co se stane když....
Prostě se baví
svitluny 7.12.2005 08:49  1192
RikjuTaké si to myslím.
rikju 6.12.2005 21:43  1191
No, já si myslím, že kdyby to mělo být tak, že duše se inkarnuje jen tak, tak naco by pak tedy byly ty reinkarnace? To bysme přeci potom vůbec nemuseli přemýšlet o nějakých duších a smyslu života a co je po smrti. Tyhle otázky nás asi mají přivést na to, že existuje vyšší smysl žití. Nebo ne?
kharadan 1.12.2005 22:02  1190
To si poslední dobou taky začínám myslet
svitluny 1.12.2005 21:44  1189
KharadanPokud by neměly cíl, tak by to nebylo o ničem. V těch inkarnacích se učí a vracejí se zpět tak dlouho, dokud nedojdou k dokonalosti.
kharadan 1.12.2005 19:10  1188
Já si myslím, že žádné velké a vznešené cíle nejsou. Duše si prostě žijí své životy. Buďto ze zábavy, nebo prostě nemají na výběr. Jestli karma, to nevím, ale spíš bych řekl, že ne. To bude podobně jako s desaterem. Zavedlo se to proto, aby se lidi chovali slušně.
svitluny 1.12.2005 13:58  1187
KharadanBeru to tak, že duše si vybere, ale na jedné stránce to, co se má naučit a na druhé to, co má zde zaplatit - na jedné straně je učení, aby mohla postoupit dál a na druhé je karma, že tu má něco splatit - ona to ví před narozením, po narození je ji to smazáno, stejně jak pamatování si všech minulých životů a s těmito dispozicemi žije daný život a dle toho, jak se chová, co splatí, co se naučí - tak postoupí nebo klesne ve svém žebříčku po smrti a narodí se opět do takových poměrů, ze kterých při smrti vyšla, aby mohla pokračovat dál. Prostě na jakou úroveň se v životě dostane, do takové se v příštím narodí - teď nemyslím hmotné statky - ty si sebou nevezme, ale duchovní hodnoty.

[ 2236 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt