Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Bůčci za volantem [ŽP: 24 týdnů] (kategorie Doprava) moderuje TheGen.
Tento klub je pojmenován podle jistého pána, který měl následující nehodu. Během letní projížďky po absolutní rovince si odkašlal a vyplivl hlen okénkem ven. Bohužel zapomněl, že je zavřeno a vánek v autě je od klimatizace. Při snaze o očistu skla nezvládl řízení a skončil v kotrmelcích.

Upozorněte proto i vy nás ostatní na podobné řidiče...

A kdo se tady najde, ať se kouká napravit:-)))!

Jen tak mezi náma, kdyby měl někdo náhodou cestu do Švédska, ať se mi ozve do pošty, díky.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 11420 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
divnej_pavouk Divnej_pavouk Nepluju s proudem - po břehu je to rychlejší! 15.5.2008 13:54  14884
To že se Smart při tom nárazu úplně nerozpadl ještě neznamená že to je k přežití. Deformační zóna je skutečně miniaturní, to přetížení při nárazu musí být děsivé.
Ono skoro jakékoliv staré auto když orezne tak toho moc nevydrží, viděl jsem jak to dopadne když to starý Ford Sierra dostane na komoru od zánovního Citroenu - řidič Citroena odešel od svých, Ford se úplně rozsypal a jeho řidiče si doktoři rozebrali na náhradní díly.
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 15.5.2008 13:52  14883
opas: No abych řekl pravdu, tak z toho ivdea moc moudrej nejsem, ale o tom se hádat nechci, protože jsem to jen tak plácnul a nejspíš se spletl jak jsem již napsal níže.
sany 15.5.2008 13:48  14882
to mas uplne jedno, ve skodovce si stejne utrhnes hnatu o klicek v zapalovani... :)))))
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 15.5.2008 13:46  14881
phailo: Zajímavý, člověk by od tebe čekal argumenty, a ono nic.
opas 15.5.2008 13:44  14880
SekoryVšimni si, že ani takováhle šleha do zdi se nedostala za úroveň čelního skla.
Škodlivce stačí poloviční rychlost (čtvrtinová energie), aby byla na sračky i s posádkou.
phailo phailo aut vincere aut mori 15.5.2008 13:29  14879
Sekory [14876]: Jo a ad 3): Mě jako řidiče - potenciálního účastníka nehody nezajímá riziko které ty chceš postoupit. Je mi jedno jak skončíš ty, ale jestliže zbytečně zhebneš, já budu mít problém. A v tomhle vraku je prostě to riziko obrovské.
phailo phailo aut vincere aut mori 15.5.2008 13:27  14878
Sekory [14876]: Crash test Smarta zde. Jinak odpovědi ve stylu "to bych tak jistě netvrdil" a "nehodlám se opakovat" jsou fajn, ale já jsem od tebe stále ještě neslyšel, kde ten výkon sebereš?
ullicnik ullicnik 15.5.2008 13:27  14877
Smart ma spešl rám, proto tak vydrží.
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 15.5.2008 13:09  14876
No přiznám se, že toho Smarta jsem si vycucal z prstu, crash test jsem neviděl, ale prostě se mi při pohledu na něj nechce věřit, že to moc vydrží.

phailo:1) viz níže nehodlám se opakovat.
2) To bych tak jistě netvrdil.
3) Ano to může a já jsem ochotnej to riziko podstoupit i když občas je to opravdu o strach. :)

kokos: No je fakt, že srovnání se Smartem ve světle vašich argumentnů vypadá jako naběhnutí, ale stejně se mi nechce věřit, že ta skořápka přežije náraz do zdi ve stovce aniž by to slisovalo řidiče/spolujezdce.
ullicnik ullicnik 15.5.2008 12:30  14875
Navíc, mít motor vpředu není žádná bezpečnostní výhoda, spíš naopak, zmenšuje se tím deformační zóna a konstruktér má o moc práce navíc. Některá velká auta mívala (prý) tzv. sáně (bo jak se tomu říká) kde motor při nehodě vesele upadnul a deformace mohla pokračovat. Motor vzadu a vymakaná deformace předku je ideální, ale s timhle nemá škoda nic společnýho.
ullicnik ullicnik 15.5.2008 12:26  14874
Ani se ani nemusí kola vlámat do kabiny, stačí, když auto nemá bezpečnostní pedály, který se při nehodě nějak zlomí a zapadnou do podlahy a člověk si o ně nerozseká nohy. Težký úrazy nohou jsou kvůli tomuhle ve např. favoritu, je tím známý a povětsný prý mezi hasiči.
kokos kokos 15.5.2008 12:13  14873
Sekory [14862]: Phailo ti to vysvětlil za mne. Škodovky téhle řady jsou prostě pojízdné rakve.
A kdyby jsi jel před chvíli se mnou tak jsi viděl jak dopadla 105 po nárazu do Felcky. Před přechodem zastavila Felda a do ní nedobrzdila 105. Felda má zničený nárazník a mírně pohlé zadní víko. Ze 105 chlapíka vynášeli - měl tak nějak divně pozohýbané nohy. Že by to bylo tím, že kola byly v kabině.
Fakt jsi si tím srovnáním těch krámů s moderními auty, sám naběhl.
sany 15.5.2008 11:50  14872
to bude stejny, ani jedna skudka nema motor vepredu... :)))
phailo phailo aut vincere aut mori 15.5.2008 11:46  14871
Už to tu sice bylo, ale jen pro osvěžení paměti a speciálně Sekoryho: Crash test Š 105 (mea culpa). A nebudem' si dělat iluze, že Rapid, Š 110, Š 120, Š 125 atd. na tom budou líp...
phailo phailo aut vincere aut mori 15.5.2008 11:44  14870
Sekory [14862]: 1) Ten výkon tam prostě není, kde by se vzal?
2) Ano, tohle je převážně o řidiči. Ale úzce to souvisí s 1)
3) Já vím, jednoznačně smart. Viděl jsi crash test stodváci? Jde o to, že nehodu může zavinit každý, byť sebelepší řidič. Nebo ji ani zavinit nemusí, ale při vyšetřování to může dopadnout jinak. Každopádně zabít někoho ve škůdce je zcela diametrálně jednodušší než v aspoň trochu lepším autě.

[ 11420 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt