Sekory: 14862: Můžu tě ujistit, že prasat ve škodovkách je v absolutních číslech podstatně víc, protože škodovek je v ČR cca o jeden řád víc než ostatních značek. Relativní čísla (poměr prasat k celkovýmu počtu) by stálo za to zjistit; je možný že by byl vyšší, ale těžko by to bylo nějak výrazný. Jen jsou víc vidět, protože na ně narážíš častějc.
ullicnik: 14867: Otázka v tomhle případě není ve velikosti zrychlení (Tyším Emerson Fittipaldi přežil v Indy cca 150g při nárazu do betonový zdi, ale jen díky tomu že to bylo pozadu - ergo to chytila plocha sedačky a opěrka hlavy a se zadlahovaným předloktím druhej den startoval; a stovka je míň než 240), ale o kvalitě záchytnýho systému. Při tomhle nárazu si bez pytle strhneš vaz, o zlomeninách od kšand nemluvě. Pokud bys ve smrťákovi měl "pěnidlo" jako v Demolition Manovi, byla by slušná šance přežít 200 do zdi i popředu.
sany: 14872: Asi jsi nikdy neviděl Fiata Multiplu I (a tím myslím opravdovou první generaci z roku 1962). Koncepce stejná jako první VW Transportér, tzn. řidič nohy jen za plechem nad předním nárazníkem, motor vzadu. Bylo to cca 5 let nejvíc smrtící auto na světě, než ho překonalo díky vyšším rychlostem něco jinýho. Cokoli horšího než přejetí krabičky od cigár v tom nešlo přežít.
ullicnik: 13875: Seat Toledo fungovalo tak, že se pod předním oknem jakoby nahrbilo a motor na "saních" sjel pod podlahu kokpitu. Ondra Horský osobně vyzkoušel na jižní spojce, když mu od Strže vyjela holka a nedala mu přednost.
Sekory: 14876: Smart díky tomu že je lehkej a má nosníky tlustý jak ruka je nejspíš nejtužší a ve vztahu k vlastní hmotnosti nejodolnější auto na světě. Konkuruje mu snad jen Renault Modus a Hummer H1, líp je na tom už snad jen Abrams, Leclerc, Merkava a Missouri.
phailo: 14878: Třeba stylem toho magora, co do smrtě namontoval litrovej motor z Hayabusy :-D |