chrchlychrchlychrchlyyyy, děkuji, děkuji (doznívající potlesk... ;o))) )
víte, to bylo tak:
PMA přinesl ke mně na porovnání svůj předzes (doufám ,že sem postne popis co bylo uvnitř) a porovnávali jsme jej s předzesem Petra Kompa (relátková hlasitost, zabudované DPA SR1, viz www.gmx.cz) - Petr jistě doplní.
Poslouchalo se následující: tandem Beethoven/Gardiner a to 3 a 7 symfonie, 5. klavírní koncert, M. Kožená French arias a další
Sestava byla stará známá Sony 777, Dudek SR2, Dudek 386 SSSSSSSSE a 380 SSSSSSSSE (pasu hady :-) ), koaxiální reprokabely (něco jako Dudek Cable One ale navíc křížené a Shan E550. Od minulé návštěvy PMA jsem trochu zašiboval s bednami a improvizovaně zatlumil kk stěnu.
Výsledek: PMA předzesilovač byl jakoby šedivější, méně barevný, s daleko menší "prostorovostí". Zdroje zvuku v nahrávce byly daleko lépe zaostřeny a vůbec jako by měly nahrávky menší "dozvuk" tj. byla lepší "lokalizace".
PMA Pre se výborně choval při vysokých hlasitostech, tak subjektivně nahlas jsem Petrův předek nemohl vohulit. PMA předek byl méně "uřvaný", když to se hrálo hodně nahlas. Předzesilovač PetrKp zněl rozmazaněji. Na první poslech hezčeji, dobarveněji. Shodli jsme se na tom že jakoby flaškověji (a dohalleněji). To by měl Filozof radost! :o)
Pak přišel na řadu výkoňák od PMA (PMA doplní što eto takoje). S biampem od Dudka neměl (a ani nemohl mít moc šancí). Přesto jsem byl příjemně překvapen celkovým výborným rozlišením na středech. Nebylo to zapatlané, bylo to přehledné, hudebního detailu bylo dost. Basy samozřejmě slabší, ale to jsme myslím s PMA očekávali a o tom to srovnání nebylo. V celkovém zvukovém charakteru však bylo znát určité "kovové" zabarvení, na tom jsme se taky shodli. Výkon 2x25W/4ohmy /na to se taky pracuje/ je pro "normální" - nikterak výjimečně dynamickou - klasickou hudbu zcela nedostačující.
tak takové to tedy bylo....
|