Royal:Riziko, že nějaký bastlíř ti tvůj superdrahý přístroj rozbije je mnohem větší, než že ti ho rozbije jeho strůjce a výrobce. Jestliže mám doma Bryston, tak je velice pravděpodobné až jisté, že v Brystonu mi udělají kvalifikovaný servis, zatímco lovit jiného šikovného člověka, který by mi případnou opravu udělal, kdesi na internetu nebo po sousedech nebo přes příbuzné, je zbytečný risk a hromada stráveného času. Pakliže mám na originální servis, tak není sebemenší důvod se zabývat bastlíři.
Já v tomto ty lidi plně chápu a respektuju; co nechápu je, že tobě tímto způsobem leží v žaludku. Zřejmě je to tak trochu způsobeno tím, že se sám, byvše bastlířem, cítíš dotčen, že majitelé drahých mašin raději odešlou tyto své stroje k autorizovanému dealerovi namísto k tobě na správku, protože o tobě jednoduše nic neví a tím pádem nemají vůbec žádnou záruku, že jim to nepoprasíš. A taková obava je zcela v pořádku.
Chtělo by to brát věci méně osobně. |