Když to tak chcete nazývat, nazývejte si to tak, ale oni by velice prskali. Já jen prezentovala to, co a jak mi bylo řečeno. Ač chápu ten argument, že to nepřiznají.
plcarrot [222]: Je tam k tomu ještě jeden detail a to, že ti zlanaření mají také možnost toho výdělku. A to jak tou 30% slevou, tak právě zlanařením dalších lidí. Oni sami tvrdí, že nabízejí ostatním možnost vydělat si. Že je háček v tom, že na tom víc vydělaj oni, to je na každym, ať mu to docvakne nebo ne. Každopádně vydělávají na blbosti druhých a pokud na to mají žaludek, tak ať, aspoň tihle lidé nezabírají seriózní místa jinde a zbydou pro lidi, který na tenhle typ výdělku nemají nervy.
plcarrot [225]: Opsala jsem si to od kamarádky, když jsem o tom doma přemýšlela, takže:
Své přednášky začínají tím, že poukazují na to, že se naše generace tak trošku nedočká důchodu a že pouze zaměstnaní lidé běhají jako krysy v kolečku ( ;) ) z domu a do práce a takhle dokolečka třeba 40 let. Pak povídají o historii změny nákupních zvyků - za komunistů soukromé malinké obchůdečky, po revoluci přišly maloobchody a velkoobchody a že teď se rozmáhá nový trend a to nakupování přes internet a o tom tohle prý je. Jde tam hlavně o to, že v distribučním řetězci 85% ceny tvoří navýšení o dopravu, skladování, postupně odkupování institucemi distribučního kanálu než se to dostane k zákazníkovi a největší podíl na ceně má taky reklama a oni to mají bez reklamy - tu tvoří prý tihle lidé (ano, nazývejme je podomními prodejci ;) ). Je to tedy elektronický obchod VEBSO, kde je víc než 40000 druhů zboží, na které je 30% sleva pro registrované členy. Pak vysvětlují tu tabulku odměn - tam členové získávají body za koupené zboží (kvůli tomu si je prý lidé pletou s podomními prodejci), v tom prý spočívá jejich levná reklama, která se neodráží na ceně výrobků, ale ještě za to odměňují (optimisti ;) ). No a pak tam ještě vysvětlují ten řetězec, jak fungují ty odměny a jak se navyšuje ten trvalej pasivní příjem při nalákání dalších lidí do své větve = to tedy nazývají marketingovým plánem. |