Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 280 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
mpts mpts Je to jinak, ba přesně naopak! 31.1.2005 00:39  238
Bredy: Je to jen věc vymezení, ale v mém chápání funkce, proměnné, konstanty, makra atd. ze standardní knihovny do jazyka patří právě tak jako jeho syntaxe, klíčová slova atd.
anonym 30.1.2005 20:33  237
Bredy a mpts : dik moc, to WinAPI asi zkusim, jenom me zararila funkce cerny obrazovecky... Myslite ze ma smysl ucit se programovat DirectX v C++, je mi 13 a sotva zapnu PC ? :D
bredy 30.1.2005 14:04  236
aby mi bylo správně rozuměno. funkce printf nepatří do c++, stejně tam nepatří scanf, main, strcpy, ani nic jiného. Tyto příkazy patří myslím do POSIX API, nebo něčeho podobného. Naopak do c++ patří všechna klíčová slova: for, struct, typedef, class, do, while, atd. (ani cout a cin nejsou součástí C++, ale součástí knihovny STD, ačkoliv v z různých literatur to vypadá, že do jazyka patří)
bredy 30.1.2005 14:00  235
dreamerNo zvlášťní je, že C++ je jen jazyk, který nikterak nespecifikuje, na čem poběží. Předpokládejme, že tvůj program má nějaký vstup a nějaký výstup. V BASICu jsou například definovány příkazy PRINT a INPUT které mají přesně definovanou činnost. C++ nic takového nemá, pouze existují standardní knihovny. Takže najdeš tam knihovny pro výstup na konzoli, nebo knihovny pro malování okének ve Windows (nejzákladnější je WinAPI, pokud bys o to měl zájem, doporučuju velmi důkladně prostudovat toto API a nepouštět se hned do nějakých nastavb), jsou i jiné API (neboli knihovny) , třeba pro jiné OS, třeba QT. To je co se týče GUI. A jsou třeba i jiné API na dělání úplně něčeho jiného, a tyhle API rozšiřují jazyk o nové funkce, třídy a jiné, které můžeš použít ve svém programu. Nejsou tedy součástí C++, ale bez nich v C++ nenaprogramuješ nic smysluplného.
mpts mpts Je to jinak, ba přesně naopak! 30.1.2005 13:02  234
dreamer:
GUI = graphical user interface, grafické uživatelské rozhraní, zkrátka programy běžící jako nějaká okna, s klikacími tlačítky a různými menu atd.

Konsole - prostředí příkazového řádku, něco jako MS-DOS (předpokládám, že jsi na windows, tak si z menu vyber něco jako "Příkazový řádek").

C stejně jako C++ jsou programovací jazyky, v nichž lze psát programy jak s GUI, tak konsolové, tak třeba i takové, které žádné přímé uživatelské rozhraní nemají (démoni, servery, nakonec i samotný operační systém atd.)

No a ikony a kurzory atd. prostě patří k programům používajícím GUI (i když svou ikonu může samozřejmě mít i konsolový program (abys jej poznal třeba v nějakém grafickém správci souborů (Průzkumník :-)) ), ale jinak to moc smysl nemá.
dreamer 30.1.2005 12:06  233
neukamenovat plz :DJa myslel, ze z tech cernejch okynek se da vytvorit neco jako sachy, ted s mi v hlave udelal hodne velkej zmatek. - "Jenom kontrolni otazka ... Mluvime tu o C++ ?" Ja to nechapu, co je to GUI a jak to souvisi s C ??
al3x 29.1.2005 20:30  232
Ty ikony a kurzory jsou dobry, kdyz delas program, ktery ma normalni klikaci prostredi (GUI - Graphic User Interface, tlacitka, textovy policka apod.). Na konzolove programy (ty, co jedou v tom cernym okynku) je na na nic.
anonym 28.1.2005 17:18  231
dík už to trochu chápu :) ... Další dotaz, mám C++ builder 6 a už sem v něm udělal něco jako soucet 3 čisel :D . Teď, když sem se v tom hrabal našel sem editory kurzoru, ikony apod. Nevíte jak to dat do sebe ? (nevim jestli ma smysl davat cerny obrazovce ikonu ...)
notorius Notorius 28.1.2005 16:05  230
DreamerJednoduše:
Konstruktor je metoda, která se volá při vzniku instance a jmenuje se stejně jako třída.
Destruktor metoda, která se volá při zániku instance. Jeho jméno je složeno ze znaku tilda (~) a názvu třídy.
Takže např. třída MyClass může mít konstruktor MyClass() a destruktor ~MyClass()
dreamer 28.1.2005 14:35  229
C++ ... Neznate nekdo odpověď na to, co je to destruktor a konstruktor.
~Jestli nemate odvahu mi to vysvětlit, neznate nakou knihu kde jsou tyto primitivni otazky jednoduše zodpovězeny ?
mach 15.12.2004 16:04  228
Re-Volt: http://kfe.fjfi.cvut.cz/~liska/poalg/node25.html (neproveroval jsem to)
re_volt 15.12.2004 11:26  227
potreboval nych najit nejvetsi slopecny delitel a nejmensi spolecny nasobek dvou cisel a zajimalo by me, jestli na to existuje nejaka knihovni funkce?? Pokud ne, jak by se to dalo rucne napsat..
anonym 13.12.2004 19:24  226
Prosím Vás mohl by mi dát někdo nějakej jednoduchej prográmek kde jsou popisky? ¨(v c++) potřebuju to do školy a moc tomu nerozumím něco jednoudušího sem na tohle forum nechodím tak jen mail - bmw.david@seznam.cz díky moc
geck 15.11.2004 23:43  225
ok, tx! presmeruju se do danych klubu, popr. se ozvu Kingovi...
al3x 15.11.2004 18:34  224
Geck: Dalsi otazky spis smeruj do klubu "Programovani" (urcen pro programovani, pro ktere neni konkretni klub) nebo v "Linuxu pro zacatecniky" (Tam o bashi vi taky hodne lidi dost).

[ 280 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt