Pánové,já teda nevím, ale ten kluk je úžasnej !!!
Co byste chtěli od patnáctiletýho dítěte ? Bubeníci (a nejen Vy), ruku na srdce - ten kluk musel dřít spoustu let, aby na tom byl takhle technicky (opravuju svůj tip - ne 27 x, ale 127 x líp hraje, než já). Psal jsem tu podobný úvahy v souvislosti s Dream Theater a moc hezky to rozvinul Zkazius v klubu Yes. Mám pocit, že to je nějaký mindrák českých muzikantů (nechci jmenovat), hrát hlavně srdcem, technika není důležitá. Ale sakra, nejdřív se musím naučit svůj nástroj zvládnout co možná nejlíp právě technicky, abych mohl pak svoje dovednosti uplatnit v nějaký kapele a dát tam i kus svýho srdce. Já jsem si zažil asi půl roku, ve svých jedenadvaceti letech, kdy jsme denně (já s varhaníkem po osmihodinový rachotě) 5 - 6 hodin dřeli jak volové ve zkušebně, aby to bylo aspoň tak blbý, jak to bylo. Před tímhle klukem smekám, protože je fantastickej. Rád bych věděl, jakej je jako člověk, protože si myslím, že to bude dost důležitý v jeho kariéře a jsem rád,že i bez toho zvuku, po těch pár vteřinách, co jsem odpoledne viděl, jsem se ve svém odhadu trefil. Jestli ke svý hře přidá i to srdíčko a bude mít štěstí na spoluhráče, myslím, že o něm ještě uslyšíme.
To, na co hraje pravou nohou je normální kravskej zvonec, už jsem to viděl u nějakýho bubeníka, co mi doporučil Olias. |