Mno, zapomínáte, že vy máte možnosti si cokoliv vytvořit a neplatí běžné zákony. Takže i kdyby vás Ničitel umístil do čehokoliv, vaše postava může mít vlastnost "odpolnost proti prostředí X" a existovat v něm zcela svobodně.
Ano, ničitel může cokoliv přivolat, takže dokáže "vykouzlit" jakýkoliv výtvor - ale neumí ho vytvořit. Prostě když úkol bude znít "přinést obraz a nechat diváky pousoudit, který je hezčí", vyhraje ničitel. Když úkol bude znít "vytvořit obraz ...", ničitel prohraje dřív než vůbec začne.
Jde o princip, nikoliv o soupeření samotné. Herními slovy jde o přemýšlení a nápad hráčů, nikoliv snaha o nakombinování nějakého ideálního prostředí, kde by rozhodly parametry postavy, což zatím všichni dělali - souboj na sekery, závody koní, vrh oštěpem, ...
ještě je jiná možnost, a sice hádanky - když mi dá hráč hádanku, kterou neuhodnu, tak jí neuhodne ani ničitel. Jenže zatímco já dostal úkol s králem a odsouzencem (znáte to - "řekni lež a zemřeš sekerou, řekni pravdu a zemřeš provazem" - stejně nemůže být propuštěn), tak já mu dal hádanku, na kterou nepřišel, přestože jsem mu dal tři pokusy a protože se hrálo po netu, měl týden na to, aby se kohokoliv zeptal - to jsem mu i jako PJ povolil). |