Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Oblékání [ŽP: neomezená] (kategorie Život (nejen) Lopušáků) moderuje Thereza.


Máte rádi poslední módní výstřelky, nebo raději dáváte přednost klasickým modelům?Používáte oblečení jako vyjadřovací prostředek, nebo je vám jedno, co na sobě máte?
Máte odkaz na zajímavé stránky týkající se módních trendů, nebo životního stylu?
Máte nějaké připomínky, či postřehy z módního světa?
Plánujete nákupy, nebo již máte nakoupeno a chcete se pochlubit ostatním?
Od toho je tu diskuzní klub OBLÉKÁNÍ:-)))


HLASUJTE V NAŠÍ ANKETOVÉ STATISTICE: tentokrát na téma "Jaká je Vaše nejoblíbenější značka konfekce (z výběru)"

Výsledky předešlých anket:

Praktické odkazy:



Kde se zbavit starého oblečení, které už vám překáží ve skříni??
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 6059 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pavel_stastny 3.11.2004 16:10  2719
Je to tedy tak, že nejvýznamnější funkcí věci X je funkce sociální?
marco Marco 3.11.2004 16:09  2718
PŠ 2715mýlíš se již v počátečním zadání.
"letos se objeví věc X v nové vizuální podobě. Věc X potřebuji a tato nová podoba se mi líbí, tedy si ji koupím.."
1. Tuto věc X si nekupuji proto že ji potřebuji.
2. "Společenská životnost" věci X je již předem nastavena pouze na jednu sezónu a s tímto vědomím si ji kupuji - a ano, poté mi její užívání v době její životnosti působí estetický požitek.

Jak bylo v jednou snímku řečeno - jeden rok jsou to krásné střevíčky, příští již rok starý křusky od Prady :-)
Není na tom nic praktického, je to čirá snobárna - ale je to tak.
marco Marco 3.11.2004 15:58  2716
aAstridv 2711 a 2714 hovoříš o různých věcech.
Onen LV vzorek je starý přes sto let - je to klasika a nikoli výkřik "já na to mám" - tak to může připadat možná jen těm, kteří jiné jejich výrobky nepoznají právě proto, že to na sobě nemají napsáno...
pavel_stastny 3.11.2004 15:47  2715
ad in-outNosit je příští rok je již trapas

To je právě to, co se snažím pochopit: letos se objeví věc X v nové vizuální podobě. Věc X potřebuji a tato nová podoba se mi líbí, tedy si ji koupím, užívám ji a užívání mi působí estetický požitek. Příští rok tomu tak už ale nebude.
Nechci provokovat, snažím se tomu porozumět: potřeba užívat věc X setrvává. Individuální vjem estetického uspokojení je u zralých jedinců víceméně konstantní. Věc X proto i napřesrok splňuje obě podmínky, pro které si ji majitel opatřil. Přesto - což konstatuji jako fakt, bez jakéhokoliv morálního hodnocení - je odložena. Hledám odpověď na otázku "proč". Mají třeba věci pro některé uživatele ještě nějakou další kvalitu nebo funkci, závislou na in-out režimu?
aastrid 3.11.2004 15:46  2714
MarcoOpravdu si myslím, že kabelka či cokoli jiného nápadně potištěné nějakým znakem nebo monogramem je spíš takovým výkřikem pro ostatní "Já na to mám". Upozorněním i pro ty, co kvalitní věci nepoznají.
Je to prostě takový upgrade bund s nápisem Adidas přes celý záda a vytuněných golfů s obří samolepkou Sony HiFi System.
Je to něco trošku jiného než potřeba a estetické cítění, díky kterému si kupujeě hodně kvalitní věci.
tequille 3.11.2004 15:18  2713
Teq kabelka: outdorový mobil (nokia 5210), bleděmodrá infantilní peněženka, černá propiska parker, předpotopní palmtop, PEZ case ve tvaru 3PO ze Star Wars s bonbónama, potvrzení o studiu, klíče na "šňůře", novinářský bloček s podložkou Hello Kitty, lítačku, občanku, průkazku francouzského institutu a absolutně potřebnou zrcadélkovou disco kouli. :)
vystačím si s malinkou kabelkou.
marco Marco 3.11.2004 15:06  2712
aAstridosobně si myslím, že s tím o čem píšeš nemá konkrétní model co dělat.
Kolik ta kabelka stála vím, ať je potištěná monogramem nabo ať je do decentní epi. Záleží již jen na mém vkusu nebo momentální náladě, případně ostatních doplňcích, kterou si vezmu. Ta cena ale "křičí" z každé z nich.
To, o čem píšeš Ty je něco jiného.
Pokud by mi vadilo to co říkáš, musel bych přesat jezdit v autě v kterém jezdím, nosit hodinky které nosím, obleky, boty a tak bych mohl pokračovat až k tomu spodnímu prádlu.
Z každého toho kousku "křičí" kolik stál. A není to tím, že má na sobě nějaký velký znak nebo symbol.
aastrid 3.11.2004 14:23  2711
Louis Vuitton bych si asi fakt nekoupila. Tedy rozhodně aspoň ne tu béžovou firemní loďku se znakama. :o)
Podle mě je to docela trapas, s ní někde chodit - připadá mi to, jako když někdo hodně buransky říká, že na to má, tohle si koupit.
Nějakou jinou, ze který to nekřičí, že to je TAHLE značka za TOLIK peněz, možná i jo.
thereza Thereza apičkama ťapy-ťap,dělej mi to taky tak - jazýčkama lízy-líz,dělej mi to ještě víc 3.11.2004 14:20  2710
já si svoje lepší kousky, který už vyšly z módy schovávam, páč se móda vždycky vrací:-)))
marco Marco 3.11.2004 13:44  2709
krom řečeného (nechci zabředat do obecných trendů), Tvůj dotaz byl motivovám mým příspěvkem týkajícího se sezóních modelů - tedy, existuje oblečení a doplňky, které návrháři uvedou pouze pro určitou sezónu (dokládal jsem to příkladem určitých typů kabelek, platí to však obecně i pro oblečení). Nosit je příští rok je již trapas.
thereza Thereza apičkama ťapy-ťap,dělej mi to taky tak - jazýčkama lízy-líz,dělej mi to ještě víc 3.11.2004 13:30  2708
ještě ve čtvrťáku na grafický sme měli od nich zakázku na nový logo, tak nevim:-)))
thegen TheGen Čtou to degen... ale co - Peachoviny? 3.11.2004 13:29  2707
Devátá vlna už končí doopravdy? Ještě před prázdninama to bylo tak padesát na padesát... Když jsem nevěděl co přivézt z Prahé za pozornost, tak to byla moje poslední zastávka... a vždycky úspěšná.
thereza Thereza apičkama ťapy-ťap,dělej mi to taky tak - jazýčkama lízy-líz,dělej mi to ještě víc 3.11.2004 13:25  2706
ani tak módním návrhářům, jako lidem, přijde nějaká vlna, někdo vymyslí nějak trend, který náleží době.....ti všímavější se toho trendu chytnou a ostatní si pak vybíraj podle toho..myslím, že je to dost spontánní...třeba kalhoty do zvonu...přestaly bej moderní...protože byly moderní už léta a okoukaly se...tudíž začala bejt chuť na změnu......myslím taky že základ módních trendů udává mládež..má hodně nápadů....podle těch pak vznikají i módní věci pro ostatní...:-)
mondy Mondy Ave, Caesar, - morituri te salutant 3.11.2004 13:21  2705
Ani ne tak majitelům, jako módním návrhářům :-).
pavel_stastny 3.11.2004 13:18  2704
v kategoriích "in" a "out" lze přemýšlet pouze u sezóních modelů, kupříkladu předloni velké "rukou" psané nápisy, loni barevné "japonské" monogramy ap. - ty opravdu můžeš nosit pouze danou sezónu a poté je považovat za sběratelský kousek

Teď bych nerad, aby má otázka vypadala jako odsudek, ptám se proto, že opravdu nerozumím. Když si něco kupuji, tak obvykle proto, že to potřebuji (hledisko funkce). Jestliže potřebná věc existuje ve více verzích, vybírám tu, která se mi líbí (hledisko emoce).
Jak je to s věcmi, které už jsou tzv. "out"? Znamená to, že se majitelům náhle přestaly líbit?

[ 6059 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt