Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 288 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
migel 27.5.2006 20:15  295
V tom případě bych pozměnil trochupředsek.
Předpoklady 3.stup archetipu
Převaha 6
odkrytí6
ZZ+2
a bylo by to jak pro meče i šavle, ale pro každou skupinu zbraní by se to musel naučit bojovník zvlášt.
hecras 26.5.2006 11:42  294
Přesně tak sem to myslel.
migel 26.5.2006 10:29  293
Tak dobře necháme tam +3úč jen mi dělá trocha zle to, že předsek je jen pro šavle, já bych jej rád viděl i pro meče a zrovna nemám u sebe pravidla. A co se týče toho bodu co takto: "Výsledné zranění je bodne nebo sečné."
hecras 26.5.2006 10:21  292
S tímhle bych souhlasil, jen si nemyslím, že ten následný útok musí být bod, ale to už je naprostá drobnost. Snad jen bych zachoval bonus k ÚČ +3 (přece jenom, pokud nezíská odkrití min. 6 tak se finta nezdaří)
migel 26.5.2006 09:15  291
HecrasCvilku mi trvalo než jsem došel na to kde jsi vzal 1/3...(jsem po noční), ale myslím si, že 1/3 je docela ideální, přemýšlel jsem včera nad tím, jak to zapracovat ještě líp, ale to by chtělo upravit fintu předsek v pravidlech:
K fintě předsek, přidat tento bonus, o kterém se tady bavíme a fintu Aktivní kryt upravit následovně:
Aktivní kryt: Potřeba 3. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +2 k ÚČ a s postihem-2 k ZZ, zranění se vyhodnotí, jen v případě, že šermíř získá odkrytí +6 a více. Vždy je zasažena protivníkova útočící ruka. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu). Finta se nepovedla v případě, že šermíř nemůže protivníka zasáhnout do ruky.
hecras 25.5.2006 09:25  290
Migel2) I když bude předsek zdovojen (o energii útočníka), nedosáhne IMHO o 1/3 silnější rány než u regulérního seku.
migel 25.5.2006 07:10  289
Aktivní kryt -HecrasTato finta je v podsatě předsek, jenže provádí se
1) až po obraně-úspěšné obraně
2) Musíš počítat s tím, že tam máš dvě síly jdoucí proti sobě útočící ruku a zbbraň šermíře.
hecras 19.5.2006 06:00  288
MIGEL 286:Rotační odzbrojení: Podle mě tato finta NELZE použít proti dřevcovým zbraním, protože základní předpoklad je, že že šermíř má na zbrani nasazenou páku, ale ta u dřevcových zbraní nebude dostatečná a pokud by útočník kopí pustil, je to blázen a udělal to proto že se lekl. Jinak i zbraně s košem se dají pustit včas abych nepřišel o zápěstí (to mám vyzkoušený)

Aktivní kryt: Nemyslím si že by šermíř měl mít bonus k ZZ, spíš naopak, ta rána je ve své podstatě předsek, a už z principu neumožňuje normální nápřah natož zesílenej. Maximálně bych přemíšlel o tom dát nějakou past na to jestli při zásahu útočník udrží zbraň v rukách a to i tehdy pokud nedošlo k velkému zranění.

[ 288 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt