Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu RPG alias hry na hrdiny [ŽP: 12 týdnů] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dryden 30.6.2005 15:03  308
Hmm, nejaká mocnejšia entita by mohla - keby chcela cestovať - ukotviť samú seba na mieste a potom pohnúť zemegu¾ou tak, aby presunula miesto, na ktoré sa chce dostať pod seba... :)
captainn 30.6.2005 14:41  307
Nemohu opět nezmínit svou oblíbenou ponorku z mrtvého vorvaně.
jerson 30.6.2005 13:52  306
úkol na představivostJedno jednoduché zadání - dokážete vymyslet nějaký originální způsob cetování, když nejste omezeni ničím kromě fantasie?
dryden 29.6.2005 09:28  305
To ja som mal len klasickú, plne vyzbrojenú dodávku tváriacu sa ako Family Frost :)
jerson 29.6.2005 07:28  304
captainnTo netvrdím ... ale když má být získávání informací o číslech a hodech, tak to už je můžu hráči podstrčit rovnou. Servírovat všechny zápletky a informace připravené bez potřebné aktivity hráče se až příliš podobá vodění za ručičku.

Dryen - tohle forum vypisuje nepřečetné příspěvky od nejstarších, takže když je nových víc, než máš nastaveno, musíš ještě kliknout na "novější", abys viděl i zbytek.

A musím říct, že předimenzovávání aut v Shadowrunu je úplně klasická věc, mě se to přihodilo téměř proti mé vůli. A jako obvykle stačil jeden pták s elektrickým útokem, aby mi komplet celé auto vyřadil, protože jinak bych byl příliš silný.

Začínám mít silný dojem, že riggeři jsou na dvě věci (dosaďte dle libosti) - buď jsou extra silní a GM je neumí využít, nebo jim vyřadí stroj a jsou nepoužitelní, protože je neumí jinak využít.
romik 28.6.2005 21:41  303
V Shadowrunu byl jeden z mých hráčů zamilovaný do vrtulníků. Všechny peníze šetřil jen na vrtulník. Já se po pár (hodně) hraních slitoval a nechal jsem ať ho sežene - a hráč zjistil, že ho nedokáže využít jak si představoval...
...A tak ho použil nevhodně a byl sestřelen.
peca_007 28.6.2005 21:22  302
Dryden [300]: To neres, Prispevek byl hodnotny. Jeden muj hrac, zbrojni a strojni specialista v shadowrunu, si nechal dovezt auto az z evropy. luxusni tatraplan v provedeni puvodne urcenem pro rusoku mafii. volitelne doplnky: po stranach sanky na rakety zeme-zeme a zeme-vzduch, v zadi 9 mm kulomet. k tem jsme se uz nedostali, nejak jsme prestali hrat, ale to auto bylo vyborny. On ho mel stejne hlavne kvuli "image".
dryden 28.6.2005 20:40  300
Whoops, to som z toho jeleň. Otvoril som si prvýkrát tento klubík, napísal niečo na posledne zobrazený príspevok a zistil, že reagujem na týždeň starú vec. Sorry
dryden 28.6.2005 20:32  299
Jj, tie nevýhody sú často ve¾mi pofidérne a ¾udia si často snažia nabrať také, aby ich to ani neobmedzovalo - strach z ve¾rýb, riedka stolica a podobne. Keď sme hrali Shadowrun, tak sme to povo¾ovali len výnimočne. Ja som si vtedy chcel zahrať riggera-vozíčkara bez nôh a ten sa nakoniec ukázal ako najväčší munchkin, akého som kedy mal. Storyteller mi vtedy povolil invalidný vozík chodiaci ako pavúk a čo je ešte horšie, dovolil mi zavesiť si po jeho stranách dva gatlingy...
captainn 28.6.2005 14:15  298
JersonJenže to už by skoro mohl začít v té alternativní realitě žít.
jerson 28.6.2005 12:58  297
WanToTak v tom případě hráč ví, na co se zeptat, i když si nedovedu představit, že by tuhle informaci vyslechl přímo.

Dodo - a to je právě podle mě chyba - když má postava město znát i po dvaceti letech, tak je třeba s hráčem ofehrát něco před tou dobou a něco po té době.
Říct jen "máš zvláštní pocit, že se město změnilo" je v mém přpadě to samé jako hodit si úsopěch jen tak tak - víc bych mu stejně neřekl.

A kdyby už měl hrát navštívit město, které se směnilo, tak mu popíšu jeho příchod do města, které si pamatuje jako velké a hlučné, a pak mu ukážu pár situací, které nebudou souhlasit. Opět, nechám postavu hodit na pozorování nebo znalost města, a podle toho ukážu buď víc nebo méně názoroné situace, ale rozhodně hráči nedám žádné "závěry od PJ" - ty ať si hráč udělá sám. Už jen proto, že každé věc se dá posuzovat různě, takže město může být tišší, klidnější, spořádanější, mrtvější, organizovanější - ale co z toho si postava pomyslí, to už je čistě na hráči, přece mu to nebudu vnucovat.
dodo 28.6.2005 11:14  296
WanToTady bych ale nechal hráče říct "chodím a poslouchám hovory lidí po ulicích a snažím se zjistit, kdo nebude večer doma, abych ho mohl vyloupit..." nebo něco podobného.
dodo 28.6.2005 11:13  295
JersonJá si takovou situaci představit dokážu... třeba:
Hráčova postava zloděje se po dvou letech vrátila do svého rodného města a něco tu není v pořádku. je to cítit na každém kroku. Postava se rozhodne město si projít a zjistit, co se tak hrozně změnilo.

V tomhle příkladu by na takovou věc postava nejspíš přišla, konec konců v tom městě žila řekněme dvacet let a když pozná, že něco není v pořádku, IMHO by pro ní nemělo být tak těžké zjistit, co.
Na druhou stranu hráč v tom městě nikdy nebyl, nejsem si jistý, jestli bych jako PJ dokázal popsat POCIT z toho města za normálního stavu. A pokud chci, aby hráči začali pátrat, musím jim nějak oznámil, že se něco děje. Řekněme, že město je významně tišší, lidi se bojí, nebaví se spolu na ulicích tolik. Takovou drobnost hráč zaznamenat nemůže, ty mu nebudeš jako PJ přehrávat rozhovory běžných lidí na ulici (kromě toho, že je to schizofrení je to i zbytečné, určitě jsi mu nepřehrával modelové situace před opuštěním města), ale postava by to třeba zaznamenala.
wanto 28.6.2005 11:12  294
JersonTřeba když zloděj přijde do města, bude poslouchat lidi a náhodou zjistí něco zajímavého, např. koho je jednoduché vykrást.
jerson 28.6.2005 11:05  293
WanToPečkej, když hráč neví, po čem pátrá, tak proč vůbec po něčem pátrá? Můžeš mi dát nějaký příklad takového počínání?

[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt