Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Koridorizace [ŽP: 24 týdnů] (kategorie Doprava) moderuje Šéf Lopuchu.
Literatura:

Koridory podle Jana Boneva

Aktuální stav

Seznam lokomotiv, které mohou na ČD v běžném provozu více než 120 km/hod.
Řada, železniční správa Napájení vmax (km/hod.) Strojů čísla (depo)
150 ČD ss 140 0 -
151 ČD ss 160 11 001, 006, 008, 011, 012, 014, 016, 018, 019, 020, 027 (Praha)
162 ČD ss 140 10 011, 018, 019, 020, 052, 053, 054 (Ústí nad Labem), 035, 036, 046 (Praha)
350 ŽSR ss + střídavý 50 Hz 160 18 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008, 011, 012, 013, 014, 015, 016, 017, 018, 019, 020 (Bratislava)
362 ČD ss + střídavý 50 Hz 140 13 112, 118, 119, 122, 123 (Ostrava, PJ Přerov), 060, 120, 121, 124, 164, 165, 166, 168 (Praha)
371 ČD ss + střídavý 16,67 Hz 160 6 001, 002, 003, 004, 005, 015 (Ústí nad Labem, PJ Děčín)


1. koridor v roce 2005, plán velkých výluk
Úsek Km Bude se stavět
Dolní Žleb st.hr. - Ústí nad Labem sever (mimo) 32 hotovo
Ústí nad Labem sever (včetně) - Ústí nad Labem hl.n. (včetně) 3 později než 2005
Ústí nad Labem hl.n. (mimo) - Nelahozeves zámek 82 hotovo
Nelahozeves zámek - Kralupy nad Vltavou (mimo) 3 později než 2005
Kralupy nad Vltavou (včetně) - Praha-Bubeneč (mimo) 22 hotovo
Praha-Bubeneč (včetně) - Úvaly (včetně) 25 později než 2005
Úvaly (mimo) - Kolín zastávka 38 hotovo
Kolín zastávka - Kolín dílny 3 později než 2005
Kolín dílny - Pardubice hl.n. (mimo) 40 hotovo
žst. Pardubice hl.n. 0 později než 2005
Pardubice hl.n. (mimo) - Brandýs nad Orlicí (mimo) 40 hotovo
Brandýs nad Orlicí (včetně) - Ústí nad Orlicí město 11 později než 2005
Ústí nad Orlicí město - odbočka Parník 7 hotovo
odbočka Parník - odbočka Zádulka 5 později než 2005
odbočka Zádulka - Brno-Židenice (mimo) 86 hotovo
Brno-Židenice (včetně) - Modřice (mimo) 9 později než 2005
Modřice (včetně) - Břeclav (mimo) 52 hotovo
žst. Břeclav 0 později než 2005
Břeclav st.hr. - Břeclav (mimo) 5 hotovo


2. koridor v roce 2005, plán velkých výluk
Úsek Km Bude se stavět
Břeclav st.hr. - Břeclav (mimo) 5 hotovo
Břeclav (včetně) - Hrušky (mimo) 5 později než 2005
Hrušky (včetně) - Přerov (mimo) 95 hotovo
žst. Přerov 0 později než 2005
Přerov (mimo) - Ostrava-Svinov (včetně) 79 hotovo
Ostrava-Svinov (mimo) - Ostrava-Hrušov (včetně) 8 později než 2005
Ostrava-Hrušov (mimo) - Bohumín (mimo) 5 hotovo
žst. Bohumín 0 celý rok
Bohumín (mimo) - Petrovice u K. st.hr. 16 hotovo


3. koridor v roce 2005, plán velkých výluk
Úsek Km Bude se stavět
Cheb st.hr. - Úvaly (včetně) 254 později než 2005
Úvaly (mimo) - Kolín zastávka 38 hotovo
Kolín zastávka - Kolín dílny 3 později než 2005
Kolín dílny - Pardubice hl.n. (mimo) 40 hotovo
žst. Pardubice hl.n. 0 později než 2005
Pardubice hl.n. (mimo) - Brandýs nad Orlicí (mimo) 40 hotovo
Brandýs nad Orlicí (včetně) - Ústí nad Orlicí město 11 později než 2005
Ústí nad Orlicí město - odbočka Parník 7 hotovo
odbočka Parník - Česká Třebová (včetně) 2 později než 2005
Česká Třebová (mimo) - Krasíkov (včetně) 24 hotovo
Krasíkov (mimo) - Hoštejn (mimo) 9 do 16.listopadu
žst. Hoštejn 0 hotovo
Hoštejn (mimo) - odbočka Lupěné 5 později než 2005
odbočka Lupěné - odbočka Most 3 hotovo
odbočka Most - Zábřeh na Moravě (mimo) 1 do 19.prosince
žst. Zábřeh na Moravě 0 hotovo
Zábřeh na Moravě (mimo) - Mohelnice (mimo) 12 později než 2005
Mohelnice (včetně) - Moravičany (mimo) 3 do 21.listopadu
Moravičany (včetně) - Červenka (včetně) 10 později než 2005
Červenka (mimo) - Olomouc hl.n. (mimo) 21 hotovo
žst. Olomouc hl.n 0 později než 2005
Olomouc hl.n (mimo) - Grygov (mimo) 7 hotovo
Grygov (včetně) - Brodek u Přerova (mimo) 6 do 2.prosince
Brodek u Přerova (včetně) - Přerov (včetně) 9 později než 2005
Přerov (mimo) - Ostrava-Svinov (včetně) 79 hotovo
Ostrava-Svinov (mimo) - Ostrava-Hrušov (včetně) 8 později než 2005
Ostrava-Hrušov (mimo) - Bohumín (mimo) 5 hotovo
žst. Bohumín 0 celý rok
Bohumín (mimo) - Dětmarovice (včetně) 8 hotovo
Dětmarovice (mimo) - Mosty u Jablunkova st.hr. 54 později než 2005


Břeclav - Bratislava - Košice v roce 2005, plán velkých výluk
Úsek Km Bude se stavět
Břeclav (včetně) - Lanžhot (mimo) 8 později než 2005
Lanžhot (včetně) - Kúty (mimo) 10 do 29.listopadu (do 18.července kolej 2)
Kúty (včetně) - Bratislava-Rača (včetně) 72 později než 2005
Bratislava-Rača (mimo) - Svätý Jur 6 hotovo
zastávka Svätý Jur 0 později než 2005
Svätý Jur - Pezinok (mimo) 6 do 8.srpna
žst. Pezinok 0 do 30.listopadu
Pezinok (mimo) - Šenkvice (mimo) 7 do 31.května, 1.srpen - 31.srpen
žst. Šenkvice 0 později než 2005
Šenkvice (mimo) - výhybna Vršok 7 do 16.října
výhybna Vršok - Cífer (včetně) 4 později než 2005
Cífer (mimo) - Trnava (mimo) 9 hotovo
žst. Trnava 0 do 8.září
Trnava (mimo) - Brestovany (mimo) 9 29.červenec - 8.září
žst. Brestovany 0 později než 2005
Brestovany (mimo) - Leopoldov (mimo) 8 do 11.září
Leopoldov (včetně) - Ve¾ké Kosto¾any (včetně) 8 později než 2005
Ve¾ké Kosto¾any (mimo) - Piešťany (mimo) 10 do 2.listopadu
Piešťany (včetně) - Košice (včetně) 364 později než 2005
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 36 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
cedric Cedric Life is hard - deal with it 17.7.2005 21:59  46
aha
jarda 29.5.2005 17:34  44
shagaTo byly asi tradiční jarní výluky :-)
shaga 26.4.2005 13:27  43
Jel jsem v pondělí slov strelou z brna, nabrali jsme deset minut zpoždění, neustále se brzdilo, přejíždělo z koleje na kolej, na mnoha místech se něco opravovalo. To je ten "hotovej" koridor?
jarda 28.3.2005 11:20  42
Odstranil jsem skončené výluky ze záhlaví.
jarda 4.3.2005 23:13  41
Umístil jsem do záhlaví plán výluk na rok 2005 na 3. koridoru a trati Břeclav-Bratislava-Košice.
jarda 22.1.2005 21:09  40
Jinak úsek Zábřeh-Červenka se pořád odkládá kvůli handrkování o jeden přejezd/podjezd/nadjezd, možná letos vůbec nezačne a dokončení spojovací větve se tím pádem posune na rok 2008.
jarda 22.1.2005 21:07  39
shagaJo, kolem začátku a konce prázdnin to je ohraná písnička. Ale mám pocit, že jezdí vše, co může. Ano, asi by byla nějaká rezerva, kdyby se stáhli kapacity z některých osobáků, které jedou plné třeba jen pár stanic u velkého města, ale upřímně, bylo by to tak komplikované (pak to tam vracet...), že bych do toho nešel já mít vlastní dopravní firmu, natož zbyrokratizované ČD. Prostě ten zájem je dvojnásobný i proti běžných pátkům a nedělím.
nighttrain 19.1.2005 16:22  38
Pendolino je super ,hlavne to v Tycoonu.Ale ve skutecnosti je lepsi 460-049-0 Krasavice mezi lokomotivami.
shaga 3.1.2005 11:44  37
Hm, takže nakonec přec jen blame ČD :)

Včera jsem měl tu čest jet z Pardubic do Prahy R706. Peklo, narváno hlava na hlavě... Zajímalo by mě, jestli je tento každoroční posilvestrovský rituál nutný technicky (nelze vyslat víc vlaků, protože... nelze zařadit víc vagónů, protože...) nebo jestli je důvod opět "protože ČD."

Ináč ale při průjezdu Prahou jsem koukal, jak se pěkně začalo bagrovat kvůli novému spojení, hurá sláva.
jarda 25.12.2004 23:39  36
shagaObávám se, že pravda je ještě prostší. Na Vysočině sídlí nějaký vysoký železniční papaláš s režijkou, který potřeboval, aby mu v Havlíčkově Brodě a Žďáru stavělo něco lepšího :-)

Ne vážně, kdyby to bylo kvůli těm jízdním časům na DB/ŽSSK, nechají to raději opravdu čekat v Praze nebo třeba i v Břeclavi či Brně. Problém je, že frajeři počítali s nasazením 6 pendolin, a tak si mysleli, že z nich udělají takt 2 hodiny přes Českou Třebovou a ty 2 maďarská EC už by tam byla navíc, tak jim domluvili časy přes HavlBrod a Žďár. Až se zjistilo, že pendolina nevyjedou, musela část EC přes Třebovou zmizet, anžto na ně chyběly vozy a lokomotivy, takže je tam v obou směrech podstatná díra.
shaga 15.12.2004 09:47  35
Díky Karlovi z okouna za informaci.
shaga 15.12.2004 09:47  34
A odpovím si sám - kupdivu jsou v tom ČD nevinně2 páry EC vlaků jezdí přes HavlBrod proto, že jsou to vlaky jedoucí z Německa do Maďarska/Slovenska. Když se dohadovali na mezinárodní úrovni o jejich časové poloze, chtěli jinou polohu Němci, jinou Slováci. Každý si to chtěl napasovat do svého taktu. No a jelikož se neshodli, bylo pro ČD přijatelnější protáhnout vlak Vysočinou, než ho nechat stát zbytečně hodinu v Praze či v Brně...
shaga 13.12.2004 12:46  33
Může mi kurva někdo rozumně vysvětlit, proč poté, co na jedničce dostavěli vše co chtěli, přehodili tolik EC na železnici přes Brod? :(
kind_aus_zone 12.12.2004 18:00  32
Nemáte nějaké zprávy jak pokračuje výstavba koridoru mezi Vážanama a Rousínovem? Prý se objevily nějaké potíže, spodní voda, křečci a pan Zedral chrápající v bagru a odmítající jeho vydání bagristovi.
jarda 26.11.2004 22:04  31
VikyMyslíš starý jízdní řád, co platí rok, ne? Nový začne platit až za 16 dní a tam dojde k mírnému zkrácení.

[ 36 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt