Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu HPS simulations [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderuje Šéf Lopuchu.

HPS Simulations

Pravidla pro multiplayer napoleonských HPS:

1. skirmišeři mohou být ve volném terénu pouze 2 hexy od své původní jednotky.

2. skirmišeři se mohou pohybovat kdekoliv (vést malou válku) pokud je v jejich dosahu přímo nadřízený velitel tedy brig. generál (command radius velitele, zjistíme po stisku klávesy K). Jde tedy o výjimku z pravidla 1. odsouhlasenou a prodiskutovanou na návrh Seppa

3. skirmišeři rozmístění na začátku scénária ve volném terénu na začátku bitvy mohou:

a) stát

b) vracet se k jakékoliv spojenecké jednotce popř. ke své původní jednotce

c) vyhledat úkryt v terénu, který není volný

d) působit ve smyslu bodu 2., s tím, že požadavek přítomného velitele stále trvá

e) působit ve smyslu bodu 1., s tím, že stačí když jsou 4 hexy (náhodně určeno..) od jakékoliv spojenecké jednotky

4. skirmišeři se za žádných okolností nesmí přiblížit k jízdě (program to ani nedovolí). Pokud se skirmišer octne u jízdy a nejsou odděleni překážkou mezi hexy a pouze pokud je skirmišer na volném terénu, musí ustoupit

5. skirmišera nelze za žádných okolností využívat k obkličování nepřátelské jendnotky. Pokud se jedná o boj pouze mezi skirmišery, takové jednání možné je

6. gardová a lehká pěchota si může detašovat kolik chce skirmišerů. Prapor se tedy může rozpustiti celý do rojnice. Vycházím z historie neb se to tak stávalo.

7. pěchota v jiné formaci než v karé se nesmí PŘIBLÍŽIT k jízdě

8. pěchota se může k jízdě přiblížit vždy pokud tato pěchota nebude na volném terénu nebo pokud mezi hexem jízdy a hexem pěchoty bude překážka

9. pokud pěchota v jiné formaci než v karé zůstane před jízdou na volném terénu v důsledku zteče jízdy, pak pěchota NEMUSÍ ustupovat. Pravidlo prodiskutované na návrh 666 a mě :)

10. pěchota v karé se může libovolně přibližovat i vzdalovat k jízdě

11. pěchota se může přiblížit k jízdě v důsledku zteče na jinou pěchotu

Odkazy:

Něco o Napoleonských HPS

České stránky věnované HPS Panzer Campaigns

Neoficiální stránky k HPS panzer campaigns

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 825 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chomski 22.3.2007 21:49  361
666Není potok jako potok...

Stream překročit lze (světlejší voda)

Creek překročit nelze (tmavší voda)
666 22.3.2007 10:16  360
Napoleonské HPSJaká jsou pravidla pro překračování potoka? Někdy mi jde překročit bez problémů, jindy mi to napíše, že překročit nejde...
666 14.3.2007 09:49  359
Včera jsem neměl moc čas na odehrávání - odehrál jsem jenom Klin (protože je jednodušší, hlavně teď v noci).
sepp 14.3.2007 08:32  358
Chomskivčera jsem odehrál a poslal dál...
chomski 13.3.2007 23:02  357
JenaObligátní otázka: Co je s Belgií? Odesílal jsem 11.3. Seppovi...
chomski 8.3.2007 23:37  356
Pusnké válkyDostala se mi do rukou zbrusu nová série od HPS - Punské války. Je to velice zajímavé a skoro bych řekl přímo dělané do hospody na notebooku :) Jsou to antické bitvy na pár tahů. Pravidla jsou však naprosto odlišná od jakýchkoliv jiných her ze série. Takže tvrzení, že je to na pár tahů rozhodně neznamená, že to je logicky časově krátké.

První zajímavostí, která upoutá nově příchozího je, že rozkazy zadávají obě strany najednou a tyto jsou pak následně simultáně vykonávány.

Podám více zpráv až proniknu do systému.
666 8.3.2007 23:28  354
u mě, právě odehrávám...
chomski 8.3.2007 23:07  353
A vůbec, kde je Belgie?
chomski 8.3.2007 23:06  352
666To tedy nerozstřílíš, protože pouze dělem je to práce opravdu na dlouho. Uvědom si, že ten most má sílu třeba 800 a jedním dělem mu ubereš v průměru 10.
666 8.3.2007 22:47  351
hmmm, tohle vědět, tak roztřílím mosty do Charleroi:(
chomski 8.3.2007 21:01  350
666Aj, aj, aj. Tady asi někdo neví některé věci. Nemyslím to špatně. Oni totiž jdou ničit mosty. Buď palbou dělostřeletvem na prázdný mostní hex nebo ztečí jakoukoliv jednotkou na prázdný mostní hex. Každý hex má určitou sílu a ta po takovém útoku klesne. Pokud síla mostu klesne na 0 je most zničen. Teď si nejsem jistý, ale v průběhuj poškozování mostů, s klesající hodnotou mostní konstrukce, mají mosty menší nosnost, takže např. neunesou dělostřelectvo.

Minéři a pontonéři přirozeně mosty opravují...
666 7.3.2007 23:28  349
HPS NapoleonK čemu jsou minéři a pontonéři? a jak se používají?
chomski 5.3.2007 22:09  348
Pánové neděláte mi radost!!!

Kde je Minsk, Klin, Belgie a Jena???
chomski 17.2.2007 16:00  347
BelgiePoslána již 12.2. Seppovi.
666 14.2.2007 21:55  346
Kde se flíkají savy?

V pátek odjíždím do Frankreichu, takže odehraju maximálně zítra a pak až za týden..

[ 825 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt