Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu RPG alias hry na hrdiny [ŽP: 12 týdnů] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.10.2005 12:44  431
Tedy pokud je posles. :-)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.10.2005 12:43  430
Dzin01No vidis, treba neco z nich zapracujeme do edice E a za odmenu dostanes vytisk zdarma. ;-)
dzin01 Dzin01 12.10.2005 12:35  429
Bouchi: Mimochodem, vzal jsem si Tvou radu k srdci a sepsal jsem ony připomínky k pravidlům. Teď už je jen to nejtěžší, psolat je do Altaru. :o)
dzin01 Dzin01 12.10.2005 12:33  428
tuvok07: V drd se hraničář po odehrání prvních 5ti úrovní dělí na chodce a druida. Je to proto, že rozsah jeho dovedností a zájmů je už tak široký, že musí nastoupit specializace. Chodec je ten, který se specializuje spíše na praktickou stránku věci, učí se zacházet s mečem a lukem a je bojovně laděn. Jeho magické schopnosti jsou trochu potlačeny. Druid se naopak věnuje více magii a přírodě, ale obětuje tomu část svých bojových vlastností.
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 12.10.2005 12:30  427
OK, podle mé představy sice druid není hraničář, ale to je možná tím, že DrD moc neznám.
dzin01 Dzin01 12.10.2005 12:29  426
Bouchi: :o))
A pardon, že to nemá návaznost, protože jsem to první smazal, jelikož mi z toho část vypadla. :o)
dzin01 Dzin01 12.10.2005 12:27  425
tuvok: Ale má tolik síly, jako hraničář, vždyť to JE hraničár. Tedy stejně jako chode má sílu v rozmezí 11-16 (mimochodem, nikdy jsi nepotkal Krola druida ze silou 19/+4? Je to asi jedno z nejlepších kombinací). Proti chodci tak získává výhodu, protože má vyšší magické dovednosti a nyní je posílen i bojově.

captainn: Podle mého je rozdíl když napíšeš "máš neustále s něčím problémy" a "jsi magor". To první je subjektivní konstatování na základě vlastního pozorování a lze o tom debatovat, to druhé je urážení, na které moc normálně reagovat nejde.
Píšu to tu co mě zajímá a na co bych se chtěl zjistit jiné názory, které mě třeba nenapadly a na jejichž základě bych si mohl upravit mínění. Př ihraní s tím nemám sebemenší problém, protože vše co se mi nelíbí nebo nezdá si prostě a jednoduše upravím dle sebe a mínění družiny. Jenže jak už jsem psal, zde potom vyvstává ten problém, že jak už spolu hrajeme desetiletí, tak jsou anše názory poměrně dost podobné, proto samozřejmě vyhledávám i jiné.
Sice bych se mohl podělit o to, jak se mi MOC líbí nově udělaný šermíř, kdy jeho rozvoj není už jen v rozšířeném soubojovém systému, ale je nyní i v základním a tedy proti válečníkovi už nijak nehraje druhé housle a tvůrcům se to opravdu povedlo, ale zatím jsem neměl tu potřebu. Ovšem :o) když tedy tak:

MOC se mi líbí nově udělaný šermíř, kdy jeho rozvoj není už jen v rozšířeném soubojovém systému, ale je nyní i v základním a tedy proti válečníkovi už nijak nehraje druhé housle a tvůrcům se to opravdu povedlo.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.10.2005 12:26  424
Dzin01To je jak z At ziji duchove:

Svagrova Pilatova by vam nejlepe rekla, co deti bez dozoru dovedou.
Prosim svagrovou Pilatovou, aby rekla nejlepe co deti bez dozoru dovedou.
:-)
captainn 12.10.2005 11:52  422
Dzin01: Tohle není urážení, jen konstatování výsledku pozorování. Vždyť ty máš neustále s něčím problémy.
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 12.10.2005 11:25  421
Nerozumím. V čem jako druida oproti ostatním povoláním posiluje, že si může třísknout holí dvakrát za tah? Nemá ani tolik síly jako hraničář, ale třeba nějakého lapku tím odradí - nebo menší nestvůru.
dzin01 Dzin01 12.10.2005 11:22  420
Farflame: Ale jasně, já jen že se mi zdá, že některé úpravy spíše tu vyváženost narušují. Já nechci, aby to bylo přesně dle reality, ale jen se mi zdá, že třeba některé věci, které byli později změněny byly původně lepší. A právě třeba ten souboj s holí se mi zdá, že více posiluje druida oproti ostatním povoláním.

captainn: Jestli ti to nedělá nějaké pochybné potěšení, tak by jsi si to mohl nechat pro sebe. A pokud už musíš někoho urážet, zkus se zaměřit spíše do vlastního okolí, třeba na svojí rodinu nebo přátele, kde třeba mají pro takovéto tvoje výlevy větší pochopení než já.
farflame 12.10.2005 02:07  419
Dzin: musíš si uvědomit, že každý systém se taky snaží o vyváženost mezi jednotlivými povoláními a rozumné možnosti tak, aby žádné nebylo příliš slabé. Vztah k realitě je, hlavně u her na povolání, až druhá věc. Protože kdybys chtěl zacházet více do reality, tak zjistíš, že jednotná povolání můžeš rovnou zrušit a hrát jen dovednostní systémy. Definice nějakého povolání neznamená, že všichni členové tohoto povolání mají stejné dovednosti, vzdělání, minulost, stejné zaměření, třeba právě druid má tolik možností, čemu se více věnovat - magii, která nějak souvisí s přírodními zákonitostmi nebo florou/faunou, léčitelstvé, sběr bylin, lov, chov a cvičitelství zvěře, pěstitelství, dohled nad svěřeným "rajonem" ap. A tomu by odpovídaly i jeho dovednosti.
Navíc každé povolání samo o sobě je jen teoretická bublina, teprve když ho zasadíš do konkrétního světa a dáš mu tam nějaký účel, nějakou existenci tak, aby sám sebe uživil a měl nějaké postavení, tak teprve pak má nějakou konkrétní podobu. Proto by druid mohl být, jak tady bylo správně poznamenáno, jednak samotář nebo taky člen nějakého spolku (který má svou filosofii, svou historii a povinnosti, které klade na své členy) a život těchhle dvou druidů by se v mnohém lišil. A nevidím důvod, proč by se druid, pokud by to potřeboval ke svému přežití, nemohl učit bojovat s holí (byť by to v reálu byl asi spíš oštěp nebo kopí, ale to je teď vedlejší).

Jerson: právě proto, že tajemné je to, co je neznámé, tak nelze udržet tuhle tajemnost ve hře, kde si členové cizích ras vesele vykračují s lidmi v jedné družině a znají se jak staří braši nebo kde v každém druhém městě zakopneš o nějakého elfa nebo trpaslíka. Šlo by to sice u ras, které v družině nejsou, ale to je trochu polovičaté. Jinak to, že tajemnost může být i v mnoha jiných neznámých věcech/kulturách, je samozřejmě bez debat...
A s přesvědčením je to tak, jak píšeš. Taky ji považuju za blbost.
captainn 11.10.2005 22:46  418
Je to sice zcela OT a neplodné, ale musím ti Dzine říct, že už delší dobu tě pozoruju a IMHO jsi magor.
dzin01 Dzin01 11.10.2005 22:36  417
Třeba ty pyroforovy rachejtle. Nyní je to tak, že vezmu rozptyl, opravím o obratnost, zjistím kam mi dopadla a hodím na útok. Podle mého je ten hod na útok už navíc. Jak to bylo kdysi uděláno v DrD verze 1.1 pyrofor sice může zamířit rachejtli, ale od chvíle, kdy ji vypálí, už ji nemůže nijak ovládat (pokud není naváděná, potom se lae bralo zranění jaké rachejtle způsobí jako celek). Stejně tak i zranění nijak neovlivní (výbuch je prostě výbuch). Proto bylo dáno jen jení útočné číslo, které bylo neměné a pyrofor si neházel na útok, obránce si ale házel na obranu, protože přeci jen může ještě uskočit, schovat se apod. Dle mého nepříma střelba právě toto vynikajícně řeší a jeji zavedení bylo opravdu super prospěšné hře. Tím že od rozptylu odečtu svoji obratnost řeším ono zamíření. Potom rachejtli odpálím a ona někde vybucne, ale já už si neházím na útok, protože nemohu samotný výbuch nijak ovlivnit (samozřejmě, mohu ovlivnit jeho celkovou sílu, ale ne přímo jeho útok).
dzin01 Dzin01 11.10.2005 22:27  415
Dodo: Z hlediska DrD definuji druida zhruba tak, jak uvádíš víše. Tedy dle mého není k tomu, aby byl druidem potřeba ani druidský kruh ani nic jiného.
Jinak, magie je dle mého pr odruida spíše prostředek k navázání kontaktu s přírodou, než kouzlení. Asi jako u mága, který magii využívá také spíše k jiným účelům, než k sesílání kouzel.

Sice jsem ten názor zaznamenal, ale dle mého nebyl proti chodci slaboučkým odvarem, Jen dokázal dělat věci jinak. Celkově se mi zdál vždy jako dostatečně silná a plnohodnotná postava. Nechci řikat, že to mají změnit, změnu si udělám sám doma pro naši družinu. :o)
Nechci samozřejmě psát nikomu, aby to koukal předělat. Jen píši, co si myslím, že není dle mého dotaženo nebo že by se dalo udělat výstižněji. Třeba druidova hůl, mentální souboj, vícenásobné kouzlení či nepřímá střelba u pyroforových rachejtlí. ;o)
Nechci nikoho nutit, aby předělával pravidla tak, jak se mi to líbí. Jen si o tom vždy rád popovídám. :o)

[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt