Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Návrhy [ŽP: neomezená] (kategorie Lopuch) moderují Šéf Lopuchu, Bouchi, Jana, Jardax, Kdokoliv, Martin, Petr.
Máte nějaký nápad, jak uživatelům usnadnit pohyb a práci na Lopuchovi, či jak zlepšit funkci některé jeho funkce?
Napište ho sem. Iniciativě se meze nekladou!
Zde je potom samozřejmě možno i debatovat o vašich nápadech, vznášejte tedy své pro i proti, jakmile nebudete s něčím souhlasit či jakmile se vám bude zdát užitečné.
Nepřicházejte však s návrhy, které ke své implementaci vyžadují použití javascriptu. Na Lopuchu je pořád ještě potřeba udělat dost důležitých věcí, se kterými javascript nepomůže. Například pročištění a zpřehlednění stávajícího kódu Lopuchu, což je navíc nutnou podmínkou k tomu, aby se vůbec o nějakých javascriptových funkcích mohlo třeba jen uvažovat.

Tento klub slouží k návrhu a diskusi nových featur.
Finální změny jsou hlášeny adminy v klubu Novinky - doporučuju zařadit mezi Oblibené
Diskuse k novinkám v klubu Novinky - diskuse
Seznam přijatých návrhů a známých bugů v klubu Návrhy Lopuchu - jen pro čtení
Diskuse o grafice, jejích chybách a změnách v klubu Dizajn a grafika Lopuchu
Diskuse a hlášeni chyb v klubu Chyby
Případná hlasování o návrzích v klubu Hlasování o návrzích

Další užitečné systémové kluby
Spammery oznamujte v klubu Spammeři.
Pokud zapomenete heslo, navštivte klub Potíže s hesly.

Sef Lopuchu Martin Bouchi
... bez komentáře :) Grafický Admin Hlavní Admin


Seznam návrhů a známých BUGů ... krom DONE položek stále přístupný diskusi



Realizovaný seznam povolených znaků v niccích:
Písmena anglické abecedy a číslice.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 1568 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
fuxoft Fuxoft František Fuka - www.fuxoft.cz 22.2.2004 23:55  87
tuvok07: POkud myslis technicke reseni, tak je myslim trivialni napsat skriptik, ktery udela nasledujici: Jakmile budou zverejnena pravidla, tak kazdy uzivatel, ktery se naloguje, nejdrive uvidi ta pravidla a musi kliknout, ze souhlasi. Pokud to neudela, nebude moci dale fungovat jako registrovany uzivatel. Psana pravidla by byla dobra z mnoha duvodu bez ohledu na inteligenci spravcu a uzivatelu. Kdyz nic jineho, tak aspon pravidla ve smyslu "Musite souhlasit s tim, ze nemate zadna prava a tohle je nas server, kde si delame co chceme" (coz nemyslim jako vtip, neco podobneho budeme mit na novem Kompostu).
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 22.2.2004 23:50  85
Fuxoft: Jo, jasný. Ale co staří uživatelé? :) Jenže já jsem zatím neměl problém - i když je fakt že moc klubů nemám, ale taky nejsou zrovna nejaktivnější. IMHO záleží spíš na ochotě ke spolupráci toho kterého správce kategorie či moderátora.
fuxoft Fuxoft František Fuka - www.fuxoft.cz 22.2.2004 23:46  84
tuvok07: To se celkem tradicne dela tak, ze kdyz se prihlasi novy uzivatel, naskoci mu dlouha obrazovka plna podrobnych "pravidel uzivani" a on musi uplne dole na konci textu kliknout na "Precetl jsem pozorne tato pravidla a souhlasim s nimi", jinak ho to nepusti dal. At uz to cetl nebo ne, kazdopadne maji pad spravci aspon velmi silny argument: "Jo, panacku, vzdyt to bylo v pravidlech ktera jsi pozorne precetl, bod 16.7b"...
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 22.2.2004 23:39  83
Case: Hlavně by se to muselo strkat každému pod nos, protože nováčci nějaká pravidla stejně nebudou číst když o nich nebudou vědět. Mohlo by to být dobré, ale těžko říct jakou chuť do toho mají admini a kolik lidí by to fakt dodržovalo.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 22.2.2004 17:29  82
No, já mám dojem, že nashovi jde hlavně o to, aby se vymezila nějaká jasnější pravidla...Což by bylo IMHO vcelku fajn obecně, pro provoz Lopuchu, kdyby bylo jasně dané, jak se chovají správci za takové a takové situace, co přesně smějí a nesmějí uživatelé, co může způsobit, že klub skončí v odpadu a za jakých okolností...asi by se tím dalo vyhnat řadě dohadování a podobně.

Jenže zase chápu, že to je možná pro většinu zbytečná ztráta času něco takového vyvtářet (a to nemyslím nijak sarkasticky ani negativně, možná to prostě skutečně nestojí za to).
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 22.2.2004 17:22  81
nash: OK.
nash nash poutník na cestě 22.2.2004 17:11  80
Picky: Ne, pokud přijdu a klub bude vyhozen, tak tu možnost nemám...

Ale opravdu začínám mít pocit, že mluvím divnou řečí... tvrdím, někde, že to něco znamená? Tvrdím někde, že o jde o život? Ne. Hned v úvodu jsem poznamenal, že jde o formalitu, rázu téměř kosmetického...
ken_tek 22.2.2004 16:27  79
Navíc když vyhození do odpadu samo o sobě skoro nic neznamená.
picky Picky - Go to the toilet bowl! 22.2.2004 16:21  78
nash: však ty tu možnost máš - proto máš v nastavení klubu link Vyhodit do odpadu. Pokud toho nevyužiješ (a že je klub mrtvej poznáš snadno), tak to za tebe udělá správce, což je i jeho povinnost. Fakt bych řek, že o nic nejde.
petr Petr 22.2.2004 16:14  77
lukax Máš pravdu, opravili jsme to. Díky za upozornění.
nash nash poutník na cestě 22.2.2004 16:11  76
tuvok: a) nebrečím, jen projevuji názor... b) že se něco dělalo vždy, neznanemá, že je to jediný správný způsob... c) nedělá mi to problém pochopit, jen mi to nesedí... se svými kluby bych si rád operoval sám, samozřejmě s ohledem na názory správce té které kategorie... d) až teď... no protže dřív jsem se s tímto jevem nepotkal... ještě něco nejasného?
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 22.2.2004 15:32  75
Nash: Mám dojem že brečíš nad špatným hrobem - tohle se dělalo vždy a já vždy vznesu u správce kategorie dotaz nebo se sám dohodnu v případě že mi klub nějakou dobu nejede. Prostě se to dělo pořád a je IMHO zvláštní že ti to dělá problém pochopit až teď.
lukax 22.2.2004 12:56  74
Takže:

Na Lapiduchu se strhla bouřlivá diskuze, po tom, co Eyeliner navrhl jeden menší upgrade, který by zabránil ukradení účtu. Málem ho tam za to ukamenovali a já bych se chtěl zeptat, co si o tom myslíte tady, protože jsou tyto systémy totožné a tento trpí podobným možným způsobem zneužití.

Takže - pokud se někdo zapomene odhlásit (což je jeho chyba - ale systém by měl být trochu nápomocný), tak se Lopuch brání v úplném převzetí účtu tím, že vyžaduju pro změnu hesla zadání původního. To je dobré. Problém je v tom, že není ošetřena změna mailu, takže je teoreticky možný postup změnit si mail a pak v klubu Potíže s hesly na Lopuch zažádat o poslání nového hesla.

Tam se v záhlaví píše, že admini budou kontrolovat uchazeče o poslání tehdy, když už zadaný mail neplatí. Což je z části blbost, protože pokud by ten login někdo ukradl, může si bez problémů změnit mailovou adresu na svoji. Podle toho návodu ho pak nikdo prověřovat nebude.

Problém je tedy v tom, že změna hesla v systému chráněna je, ale mail, kterýžto slouží jako cestička k tomuto heslu skrze klub Potíže s hesly, chráněn není.


Možné způsoby řešení:
1) Chránit se proti změně mailu.
2) Změnit pravidla klubu Potíže s hesly tak, aby byl prověřován každý.


Pokud je to blbost, řekněte mi to a já svůj příspěvěk smažu a odejdu.
nash nash poutník na cestě 22.2.2004 11:22  73
Picky: Nechci mít pouze možnost lovit své kluby z odpadu... chci mít možnost hodit klub do odpadu sám, pokud se správci zdá, že je klub mrtvý a nezajímavý...
ale jak jsem psal jde jen o formalitu... věřím, že mnozí správcové postupují právě tak jak jsem navrhoval... i bez mého návrhování... :-)
picky Picky - Go to the toilet bowl! 22.2.2004 11:08  71
nash: pokud se o něj staráš a do toho klubu lidí chodí, tak ti ho nikdo vyhazovat nebude. Pokud do něj lidi přestanou chodit a ten klub je zajímavej, tak ti ho většinou nikdo nevyhodí, aniž by se s tebou nějak domluvil na budoucnosti. V ostatních případech se klub přesune do odpadu a ty máš stále ještě možnost napsat správci, jestli by ho nevylovil, že se ho pokusíš ještě rozhejbat (pokud to máš v úmyslu). Takže se stále nic neděje. Děje se, až když je odpad vysypán...

[ 1568 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt