Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Život po Smrti [ŽP: neomezená] (kategorie Život (nejen) Lopušáků - V ODPADU) moderuje Šéf Lopuchu.

Možná diskuze o karmě, o životě a dalších jevech mezi Nebem a Zemí





Život nekončí smrtí, nezačíná početím ani narozením, ale je nezničitelnou, stále existující podstatou, která na sebe bere jen určitou formu v určitém čase.

(JÁ JSEM Marta Foučková)




  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 2236 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pohodicka 3.3.2005 10:10  776
článek od MystikaMám podobný názor. Určitě se zde učíme a víte co? Realita je ze všech existenčních forem nejvíce vázána na KAUZALITU a naším úkolem je kauzalitu studovat.
margot 2.3.2005 16:38  775
No jo, učíme.
(Chce se mi něco říct, ale radši budu držet ústa.)
svitluny 2.3.2005 16:28  774
MargotNáš život není na nečisto - ten žijeme na plno a učíme se v něm.
margot 2.3.2005 16:19  773
Pohádka.
Nevěřím ani na Boha, ani na skřítky, ani na vodníka.
A nevěřím, že náš život je nanečisto.
svitluny 2.3.2005 13:38  772
Dneska mě zaujal na internetu tenhle článek, ráda bych na něj znala i Vaše názory:

www.volny.cz/usa.usa/mystik.htm
multilevel 21.2.2005 19:57  771
a pak jsou na vině jiní lidé, kteří toto dovolí a dopustí... :-)
evae 21.2.2005 18:48  770
Jedna věc je podle mě víra a druhá věc je církev...
Víra v Ježíše a to co říkal, víra v dobro a třeba v to, že se má člověk mít rád okolí tak jako sám sebe. V tom je spousta moudra.POkud má člověk rád sám sebe a je vnitřně šťastný pak může okolo sebe totéž rozdávat a tak je to myslím správně.Ale to je ideál. A na Zemi jsou lidé a ideální žádný není, tak si prostě ty pravdy a informace různě různé skupiny překrucují , tak aby to vyhovovalo jim a tak jak to někdy možná chápou. To jsou podle mě pak církve a její dogmata atd... Na vině ničeho není idea, ale lidé a co s nějakou vizí udělají.
enike 19.2.2005 14:44  769
multilevel: no i v tomhle máš pravdu, přeci jen to, že lidstvo i po objevech egyptanů bylo schopno uvěřit, že země je placka a taky samotné upalování čarodějnic tomu nasvědčuje, ale dle mého je jiná doba. doba, kdy existují dostupné informace, daleko vyšší gramotnost a schopnost třídit informace a názory, tak dle mého pokud se neobjeví nějaký opravdu silný fanatik, tak by snad věci měly být na dobré cestě. jednou i ti staří papežové z vatikánu umřou, církev povolí i ty hloupé kondomy, nezačne být tak zatvrzelá vůči potratům a dalším a dalším věcem
multilevel 19.2.2005 12:31  768
i dobrou cestu lze kykoli opustit, či přerušit.... Stačí mít v lidských přesvědčeních bludné kořeny a prostě si je ponechat... ale to jen tak naokraj k mému životnímu vyjádřenému optimismu :-)
enike 19.2.2005 10:52  767
dobrá není to OK, ale dejme tomu na dobré cestě :)
multilevel 18.2.2005 18:36  766
to, že početí či sex je hřích, tato teze se do lidského rodu nainfikovala na bázi kolektivního vědomí a kolektivního nevědomí. I člověk, který tuto tezi vědomě odmítne a intelektuálně se tím neřídí, stejně se může přistihnout, že si není jistej v kranflecích, může v sobě objevit popírané pocity viny a podobně. Energie této morálně-informační infekce je příliš setrvačná a silná. Napsat, že dnešní nová generace jak již psala enike není tak upnutá.. je pouze kontatováním, že v (do budoucna ještě dlouhém) bolestivém léčivém procesu se blíská na lepší časy... Rozhodně to není o tom, že dnes už je vše OK...
svitluny 18.2.2005 08:52  765
multilevelAno naprostý souhlas - my jsme se s tím ztotožnili a proto z toho udělali zákon, ale myslím, že dnešní nová generace jak již psala enike není tak upnutá, jako byly ty předchozí a to je dobře.

enike

A co se týká minulých životů - tak ty tam původně byly, jen je církev odstranila, aby byla ve své době silnější, ale dneska se už o nich mluví čím dál víc.
multilevel 17.2.2005 23:38  764
svitlunyMy jsme udělali s početí hřích? A nebo opět náboženství - že to nazval hříchem?
Já se na to dívám tak, že neexistuje nějaké ono náboženství, ale My lidé, kteří jsme si náboženství stvořili. A toto náboženství se ujalo právě proto, že jsme se s myšlenkou, či tezí, že početí je hřích stotožnili. I Hitler se svou tezí, že za všehno můžou židé v Německu uspěl právě proto, že jeho zboží a nabídku lidé chtěli koupit.
enike 17.2.2005 23:27  763
svitlunysvitluny: já taky nejsem u žádné církve ani u ní být nehodlám. mě stačí taková víra jakou ji mám. je uvnitř mě a má svá specifika a je hlavně pevná a pomáhá mi se duševně rozvíjet. ale prostě mám tu možnost konfrontovat názory s člověkem, který je křestanem a přijde mi to skvělé konfrontovat s ní názory. už proti nim nemám averzi, ale akceptuji je. prostě tu jsou, někteří lidé je potřebují. rozhodně to není to, co se dělo v minulých stoletích. pamatuji si, že jsem na Laurie vybalila, co mi říkal jeden kamarád, že v bibli dříve byla místo nebe a pekla karma. byla jsem pak velmi překvapená, že byla ochotná na to téma diskutovat a říkala, že jí by třeba tahle možnost přišla zajímavější. tihle mladí věřící jsou jiní, než ti staříci jako například papež, oni jsou prostě normální ve svých zvyklostech, bibli si vykládají po svém a hlavně nikomu nic nevnucují
svitluny 17.2.2005 23:21  762
multilevelMy jsme udělali s početí hřích? A nebo opět náboženství - že to nazval hříchem?

Já myslela početí - jako že byla panna a ne žena - ale možná se v tom pletu.

[ 2236 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt