Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu RPG alias hry na hrdiny [ŽP: 12 týdnů] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
algeroth 10.4.2005 15:58  94
SR je dobrey, jan se postavy nesmí stat magiky nebo Deckry....
thedave 10.4.2005 09:47  93
Moc jsem nepochopil, jestli je teda SR dobrej nebo ne :-)
alpedar 8.4.2005 14:40  92
Presne tak. Jedine se schovat nekde, kde hlida nejakej dalsi mag. Ale tam se ti to bud nehodi (jdou po me jdou jdou jdou :)) ) ci tam nemuzes byt furt ci musis jinam. Ja v ramci hratelnosti nechavam protivniky pouzivat magii jen zhruba stejne silne jako muzou/delaji hraci. Ale neni to ono.
jerson 8.4.2005 14:20  91
AlpedarJinak řečeno, proti šmírování mágem se stejně neubráníš.
alpedar 8.4.2005 14:09  90
To souhlasim, takhle jsem udelal chranenou hi-tech tovarnicku. Btw, postavy vse bez problemu prosli, pak vlezli normalne obleceni do superciste mistnosti a tam se zapnul poplach na necistoty :)). Dalsi jednodussi moznost je zahrabat se do zeme. Ale aby to fungovalo to musi byt u mne "prirodni" zemina.
jerson 8.4.2005 13:54  89
AlpedarA bude to mít parta tří grázlíků na garáži? Asi sotva ... Nebo hotel? Taky ne. Takže když nepůjdou runněři proti nějakému specialistovi, nemáš to jak použít.
Jinak tenhle trik vyšel i v Nemesis, pokud se nepletu. Nebo v legendě. Ale pro běžnou praxi je nepoužitlený.
alpedar 8.4.2005 13:46  88
Jedina nemagicka obrana proti astralnimu zkomani co jsem vymyslel, je chraneny objekt pokryt zivou vrstvou (pouzil jsem na povrchu popinave rostliny a navic uvnitr sten zivny roztok s bakteriemi) + prechodova komora (A co me napadlo az ted tak rezim kdy dovnitr/ven se jde jen jednou za pul dne.).
jerson 8.4.2005 08:51  87
TheDaveNo, mohl bych ti pravidla poslat za příslušnou protihodnotu, protože je už nebudu potřebovat.

Dodo - o pádu z výšky bych raději nemluvil, ten zrovna v pravidlech (alespoň v SRII) vůbec popsán není. Kromě toho když má někdo vyšší odolnost a pancíř, tak má stejně větší šanci na přežití, takže mít ještě větší počet čtverečků je zbytečné - stejně přežije víc. A třeba lehké pistole nikdy nikdo z nás ani z protivníků nenostil, protože na nikoho nefungovaly.

Ještě jedna věc - když mám člověka se střelbou 1, který střílí pistolí na cíl s odolností 1, nikdy ho nemůže zabít, ani při střelbě (a náhoedném zásahu) do hlavy. Ale když střelec bude mít střelbu 0 a rychlost třeba 6, už tu šanci má.
Díky oddělní hodu na vlastnosti a dovednosti naučení nové věci sice sníží náročnost, ale paradoxně také zhorší možnost slušného výsledku. Což občas dost vadí.

Odlivy u magie jsou super, magie samotná je strašně předimenzovaná a mág může sejmout kdekoho bez viditelné stopy a na mnohem větší vzdálenost, než se dá dostřelit. Proti zjišťování informací z astrálu se mágům prakticky nelze bránit, pokud nechcete do každého gangu dávat dva čaroděje.
Na druhou sttanu mág je značně omezen viditelností, takže když jsme na něj narazili, všichni zůstali sedět v autě s černými skly a já do něj střílel těžkým kulometem.
I když ona to také není samospásném protože ačkoliv mág nemůže zabít chlápka za autem (nebo v autě) kouzlem, může mnohem jedndušeji auto vzít, zvednout ho do vzduchu a hodit ho na dotyčného (a to jak jistě uznáte je smrtící, i když na to pravidla nepamatují).

Duchové a elementálové pak dokážou udělat jatka kdekoliv, kde nejsou mágové, a pokud jsou ve skupině dva kouzelníci, je pro vyvolávače mnohem lepší vyvolávat nejsilnější duchy, protože ty ho místo omráčení zraní - a zranění lze magicky snadno léčit, zatímco omráčení ne.

No a když nás pouštn duch dokázal v autě urychlyt na rychlost zvuku, a vzdušný duch sundat stíhačku jen tím, že jí hodil kámen do motoru (všechno vychází podle pravidel), tak jsme Shadowrun přestali hrát.
thedave 7.4.2005 21:08  86
Hustý...trochu mi to připomíná Unreal, nevím proč :-)
Ale chtělo by to cz pravidla v PDF ebo tak, DC++ vyfluslo jen anglický :-(
alpedar 7.4.2005 17:38  85
Jen drobnost, v SH nabusenec mnohdy prezije neuveritelne mnoho, protoze se pri zraneni haze, jestli to nejak neustal. Navic nabusenci maji moznost opakovat nepovedene hody. Diky tomu se pri hrani ciste podle pravidel muze stat, ze nekdo prezije bez zraneni zasah sniperkou do hlavy.

Jakmile ale zraneni doopravdy dostane, tak mu stejne silne zraneni vadi stejne jako nejakymu chrastitku (jdyz pominem nejaky speciality).

dodo 7.4.2005 07:31  84
TheDavePravidla jsou na jednodukchém principu, máš nějaký stupeň dovednosti (ano, je to dovednostní systém...), typicky od 0 do 6, i když superborci by mohli mít i víc. Pak se pro činnost stanoví cílové číslo, které musíš hodit. Hází se jednou kostkou za každý bod dovednosti a pokoušíš se to číslo hodit na každé kostce zvlášť. Pokud padne 6, pokračuješ a přičítáš, jako v člověče. Čím víc úspěchů, tím lepší výsledek.

Příklad: Máš střelbu z pistole 4, chceš někoho trefit a podle tabulek vychází cílové číslo 5. Hodíš svými čtyřmi kostkami, padne Ti 2,3,5 a 6, k šestce hodíš ještě jednou a padne 1. Tvé výsledky jsou tak 2,3,5 a 7, z čehoš jsi cílového čísla dosáhl ve dvou případech, takže máš dva úspěchy.

Pochopitelně je to o trošku složitější, zrovna do boje se do toho pletou nějaké kostky navíc, které můžeš použít (rezervy), kdy uznáš za vhodné, ale v principu to takhle pracuje.

Silné stránky SR jsou především dvě (alespoň podle mne), a to:
1) Všichni mají stejně dlouhou řádku zranění - 10 čtverečků, a ta se s časem neprodlužuje. Tak je vypiplaná postava nebo NPC stejně smrtelná jako začátečník (nechápu, proč by voják veterán měl přežít řekněme pád z větší výšky než nováček).
2) Magie je geniálně řešená, žádná mana. Kouzlíš, dokud chceš. Každé kouzlo se hází na účinek a pak, podle zvolené síly, i na tzv. Odliv, to znamená, jak Ti naklepe zpátky. Takže dokud se daří a/nebo používáš slabší verze kouzel, můžeš čarovat od rána do večera a nic se neděje. Když máš smůlu, naklepne Ti první kouzlo, co sešleš, a pak jsi dokouzlil, dokud se z toho nevzpamatuješ (teda kouzlit můžeš, ale se slušnými postihy). Ta nepřítomnost many je geniální.
thedave 6.4.2005 21:24  83
Jojo, to je fakt :-)
Napiš víc, nechápu jak to muže fungovat. V papírový podobě jsou mi na prd, když je máš ty :-(
jerson 6.4.2005 08:34  82
The DaveTy jsi začal :-) Ne, mám je v papírové podobě.
Pokud jsi něčemu nerozuměl, zeptej se a já ti napíšu víc. Ale "vo co go Shadowrun" pro mě opravdu není otázka, na kterou bych se namáhal se smysluplnou odpovědí.
thedave 5.4.2005 17:33  81
Asi mluvíme každý jinou řečí...:-)
Máš je v elektronický podobě?
jerson 5.4.2005 13:09  80
The DaveTeda moh' bych ti písnou, že v SR de jako vo run, čéče, rok 2054, ale sou tam zmutovalý lidi, jako trpajzlící, eldové a orkové, a jako že tam taky funguje magie, ňák, jo, a taky kyboš, teda wér do hlavy.
A samo že pravidla sou, ale už je měj jen někde, ale já je třeba mam doma, kdybys chtěl.

[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt