Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Daně a účetnictví [ŽP: 12 týdnů] (kategorie Svět kolem nás) moderují Evelyn, Nevada, Picky.
Užitečné linky:
Účetní svět (informace pro účetní)
Form.cz (formuláře)
Měšec
Fincentrum
ČNB (kurzovní lístky)
Ministerstvo financí ČR
Česká daňová správa
Ministerstvo práce a sociálních věcí
ARES
Obchodní rejstřík (vyhledávání firem)
Obchodní rejstřík SR
Ověření VAT (DIČ) zahraničních plátců
Šablony, formuláře, vzory, tiskopisy (daně, sociálka, ZP a další)
business.center.cz
What is VAT?
E-tržby
Návod jak na GDPR
Účtová osnova pro OSS, ÚSC a PŘO by Picky

Záloha klubu k 31.10.2004
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 2723 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
picky Picky - Go to the toilet bowl! 6.12.2004 06:53  829
Umim, pač tu mam někde jednu chytrou knihu :o)))) Odpoledne to spočtu (když někdo nebude rychlejší), teď musim bohužel do školy...
sanarae 6.12.2004 00:17  828
Já nevím, umíš to spočítat? S těma zálohama jsem si celkem jistá.
picky Picky - Go to the toilet bowl! 5.12.2004 21:14  827
No těch osm a půl tisíce to určitě nebude, už jenom proto, že minimální VZ je u SZ + SPZ přes patnáct tisíc, ale řekl bych, že ten VZ bude pro oba subsystémy sociálního pojištění v tomhle případě stejnej, ne?
sanarae 5.12.2004 19:49  826
Takže mě ta minimální daň prostě nemine... :-(
Ještě jedna otázka: minimální platba na zdravotní pojištění je 1071 Kč. Jestli umím dobře počítat, odpovídá to nějakým 19834 korunám příjmu-výdaje, zatímco sociální pojištění vychází z částky 8449 korun. Nebo počítám blbě?
Jestli ano, řekněte prosím kde :-).
19834 x 40% x 13,5% = je přece 1071 a 8449 x 40% x 29,6% = 997
ambra69 4.12.2004 08:30  824
..jo v tom má Picky pravdu, ta novela, co jí ještě neschválily bude platit od 1.1.2005 a tím pádem až pro daňová přiznání za rok 2005...
sanarae 3.12.2004 10:19  823
Pickyděkuji :-)
picky Picky - Go to the toilet bowl! 2.12.2004 21:36  822
Afaik to platí až od ledna, čili až pro příští rok.
sanarae 2.12.2004 20:35  821
pickyjde mi o to, jestli budu na děti odečítat 25 tis a nějaký drobný z příjmů-výdaje nebo jestli už platí ta věc se 6000 odečíst z daní na každé dítě
picky Picky - Go to the toilet bowl! 2.12.2004 11:49  820
No jde o to, jaká novela přesně. Jedna (tušim ta poslední) platí od ledna letošního roku a ta samozřejmě platí i pro přiznání za letošní rok. Ta, co má platit od ledna by platit pro letošní rok neměla.
sanarae 1.12.2004 22:27  819
Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli novela zákona o dani z příjmů platí i pro daňové přiznání za rok 2004, nebo budou ještě aktuální nezdanitelné části základu daně - odečty na děti?

Hledala jsem několik desítek příspěvků zpětně, ale nenašla - určitě jste to ale už probírali - takže se omlouvám :-)
white 30.11.2004 09:06  818
Evelyn, Ambro, děkuji za informace.
ambra69 29.11.2004 06:33  817
..tak určitě se dají sehnat i levnější účetní, tohle asi bude nějaká renomovaná firma....kdyžn jsem začínala působnost na pražském trhu, tak jsem si zjišťovala údaje menších firem a u PÚ to bylo tak 25-30 Kč za doklad, cca 350 Kč za hodinu za poradenství mimo účetnictví a tak cca 5000-10000 za roční závěrku, podle velikosti firmy a množsství dokladů...no možná se to za ta léta zvedlo....asi bych měla přitvrdit, dělám v jedné pražské zahraniční firmě účetní a daňové poradenství a závěrky jen za 200 + dopravné, to se teda asi dost podhodnocuju, ale tak nějak mě to stačí a vydělám si hodně....
evelyn Evelyn rusko idi na chuj! Ukrajina vyhraje! - #StandWithUkraine 28.11.2004 12:07  816
Budu chvíli počítat, tipuji si, že zaúčtování faktur, zaúčtování pokladny a bankovních výpisů + další účetní operace by té firmě mohly zabrat tak 5-7 pracovních dní po 8-mi hodinách = 40-56 hod = 20-28 tis / měs. (budu počítat 15 tis - paušály bývají obvykle nižší)
K tomu započítat agendu zaměstnanců = 3 tis / měs.
K tomu je potřeba připočítat Zhotovení účetní závěrky a daňového přiznání 1x ročně - tipuji tak 10-15 tis.
Měsíčně to vychází na cca 18-19 tisíc.

Oproti tomu když si to budete dělat sami:
Plat účetní - přibližně 20 hrubého + odvody, celkem asi 27 tis měsíčně
Nakoupení účetního programu = přibližně 10-20 tis (podle požadavku na funkce). Je potřeba počítat s tím, že bude potřeba každý rok investovat do aktualizací, max 3 tis.
Případně nákup počítače, tiskárny pro účetní - 20 tis.
Předpokládejme, že účetní nebude daňový expert (jinak byste jí museli dát vyšší plat) takže složitější záležitosti bude konzultovat - přibližně 2 tis / měs.
Na druhou stranu však nebudte tak vytížená a může zastat i jinou práci - braní telefonů, sekterářské práce, apod.

Takže záleží spíš na orientaci a vystupování firmy, na stávajících zaměstnancích v administrativní části spol., atd.
evelyn Evelyn rusko idi na chuj! Ukrajina vyhraje! - #StandWithUkraine 28.11.2004 11:49  815
Chcet to propočítat jestli se ti spíš nevyplatí si účetní zaměstnat a daňové poradenství využívat jen při řešení komplikovanějších záležitostí. Navíc účetní může zastávat i místo asistentky či sekretářky, pokud té práce není tolik.
evelyn Evelyn rusko idi na chuj! Ukrajina vyhraje! - #StandWithUkraine 28.11.2004 11:47  814
Nedávno jsem se dostala na stránky jdné firmy s působností jak Brno tak Praha, a uvádí tyto ceny:

název položky / cena za 1 hodinu prace / minimální cena měsíčního paušálu
vedení účetnictví / 500,- Kč / 4.000,- Kč
účetní poradenství / 750,- Kč / možnost bez paušálu
daňové poradenství / 1.500,- Kč / možnost bez paušálu
mzdová agenda / 300,- Kč na jednoho zaměstnance

[ 2723 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt