vinyl: Vždycky je to o tom co obhájíš. Např. Když budeš mít prodejnu plazmových televizí tak je logické, že tam budeš potřebovat nějakou televizi nainstalovat. Předpoklad je, že tam nedáš ten nejdražší typ.. a ani ten nejlevnější. Řekla bych, že nějakou střední kategorii jsi schopen obhájit - dá se argumentovat tím, že ti zákazníci to musí vidět, když tam bude nejlevnější typ tak neuvidí co umí střední a vyšší cenová třída a nikdo ty dražší kusy nekoupí, bla bla. Nechce se mi to vypisovat, všichni víme co je prodavač schopen navykládat. A jak jsem psala, mělo by to odpovídat i obratu! To je hodně důležité. Možná taky typu obchodu, pokud to bude zaplivaná špeluňka 3x3 metry tak to taky o něčem svědčí. Taky se může stát, že ten úředník to bude chtít vidět v akci, že ten kus někde je. Je to vždycky o tom aby to bylo pro ty úředníky při event. kontrole stravitelné.
Ale teoretizovat bez příkladu jde těžko, navíc co člověk to názor. |