Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Návrhy [ŽP: neomezená] (kategorie Lopuch) moderují Šéf Lopuchu, Bouchi, Jana, Jardax, Kdokoliv, Martin, Petr.
Máte nějaký nápad, jak uživatelům usnadnit pohyb a práci na Lopuchovi, či jak zlepšit funkci některé jeho funkce?
Napište ho sem. Iniciativě se meze nekladou!
Zde je potom samozřejmě možno i debatovat o vašich nápadech, vznášejte tedy své pro i proti, jakmile nebudete s něčím souhlasit či jakmile se vám bude zdát užitečné.
Nepřicházejte však s návrhy, které ke své implementaci vyžadují použití javascriptu. Na Lopuchu je pořád ještě potřeba udělat dost důležitých věcí, se kterými javascript nepomůže. Například pročištění a zpřehlednění stávajícího kódu Lopuchu, což je navíc nutnou podmínkou k tomu, aby se vůbec o nějakých javascriptových funkcích mohlo třeba jen uvažovat.

Tento klub slouží k návrhu a diskusi nových featur.
Finální změny jsou hlášeny adminy v klubu Novinky - doporučuju zařadit mezi Oblibené
Diskuse k novinkám v klubu Novinky - diskuse
Seznam přijatých návrhů a známých bugů v klubu Návrhy Lopuchu - jen pro čtení
Diskuse o grafice, jejích chybách a změnách v klubu Dizajn a grafika Lopuchu
Diskuse a hlášeni chyb v klubu Chyby
Případná hlasování o návrzích v klubu Hlasování o návrzích

Další užitečné systémové kluby
Spammery oznamujte v klubu Spammeři.
Pokud zapomenete heslo, navštivte klub Potíže s hesly.

Sef Lopuchu Martin Bouchi
... bez komentáře :) Grafický Admin Hlavní Admin


Seznam návrhů a známých BUGů ... krom DONE položek stále přístupný diskusi



Realizovaný seznam povolených znaků v niccích:
Písmena anglické abecedy a číslice.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 1568 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 1.3.2004 10:25  101
Návrh Šla by přidat možnost v Nastavení, aby nebylo vidět, ve kterém klubu zrovna jsem?
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 24.2.2004 10:09  100
Fuxoft Pak s tím zcela souhlasím.
fuxoft Fuxoft František Fuka - www.fuxoft.cz 24.2.2004 10:08  99
themajkl: Ja ale nechci psat do pravidel neco o soudcich! Precti si to znova. Pripada mi nejlepsi formulace "Je samozrejme zakazano to, co je v rozporu se zakony, pricemz posouzeni zakonnosti je veci spravcu serveru a nebude se cekat na zaloby a preliceni". Tak jsem to myslel, prave proto aby se lidi neodvolavali na soudy.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.2.2004 09:00  98
Fuxoft Jasne, ale ja jsem neresil, jak nejake pravidlo ochcat; jen to, ze u nekterych prispevku proste muze byt rozpor se zakonem zrejmy. Cili v mem prikladu kdyby skutecne nekdo napsal slovo "termit".
Nicmene jak uz jsem napsal, souhlasim se zmenou formulace, neb umozni v pripade problematickych prispevku vyhnout se dlouhym hadkam.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 24.2.2004 07:57  97
Fuxoft Soudy v USA mi na jedné straně imponují téměř absolutní mocí soudců (to si myslím, že je dobře), ale na druhé straně jsou jejich rozsudky často absurdní. Kromě toho se mi zdá, že jejich právo spěje vcelku rychle do ... píp.
Soudci u nás jsou připosraní jedinci, kterým jde zřejmě hlavně o to, aby jim nikdo nevytkl nějaké procesní pochybení a doslovnému dodržování textu zákonů se dává přednost před hledáním spravedlnosti.

Myslím si, že na Lopuchu nemá smysl se na nějaké soudce či soudy odvolávat. "Nedělejte, co je trestné" vykládat "můžu dělat všecko, dokud mne soud neodsoudí" .... to je výklad hajzlů a jejich advokátů.

Jak mi už několik lidí řeklo, je hloupé hledat na diskuzáku demokracii. Nejsem demokrat a tak mi to nevadí. Uvést do pravidel, že se musí dodržovat zákon, je pouze připomenutí samozřejmosti. Že vykladač zákona a soudce na diskuzáku je jeho admin je asi tak jediné, co se k tomu snad může dopsat, aby se předešlo právě tomu handrkování na téma "až mne odsoudí soud".
fuxoft Fuxoft František Fuka - www.fuxoft.cz 23.2.2004 21:37  96
Bouchi: Nikoliv! :) Napriklad v USA bylo zakazano zverejnovat DeCSS program (algoritmus pro ripovani DVD). Okamzite to ochcali tim, ze ten program zverejnovali napr: V morseovce, jako text pisnicky, napsany pozpatku, jako obraz obsahujici ten text... Viz treba zde. Kdyby byl zakon zakazujici slovo "termit", nekdo by zkusil psat "timret". Nebo by zkousel psat "Ter Mit". Nebo "T.E.R.M.I.T.". A tak podobne. Ochcat se da vsechno a nekdo musi rozhodnout, jestli toto jeste je v duchu zakona a toto uz ne.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.2.2004 21:30  95
Fuxoft Jo, to je dobry navrh na upravu formulace, nicmene urcite jsou pripady, kdy je rozpor se zakonem evidentni (napriklad kdyby v nejakem zakone stalo, ze neni dovoleno zverejnovat texty obsahujici slovo "termit", tak prispevek obsahojici slovo "termit" by s nim zjevne v rozporu byl).
fuxoft Fuxoft František Fuka - www.fuxoft.cz 23.2.2004 19:09  94
tuvok07: No to je trochu problem, protoze to muze urcit pouze soud. Zmenil bych tu formulaci na "prispevky, o kterych se spravci domnivaji, ze jsou v rozporu se zakonem"
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 23.2.2004 18:28  93
Bouchi: Jenže - jak určit který příspěvek je v rozporu se zákonem?
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 23.2.2004 18:28  92
Bouchi: A to jsou ta nepsaná pravidla co já už dávno znám :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.2.2004 18:04  91
vynatek z pravidel Bude tam napriklad neco takovehohle (jak vidite v podstate same veci ktere uz takhle funguji, akorat tu nejsou psane cerne na bilem).

Nedovolené činnosti
- spamování (vložení téhož či podobného příspěvku do většího množství klubů)
- tapetování (vložení většího množství příspěvků týmž uživatelem v krátkém časovém intervalu) v klubu
- vkládání příspěvků, které jsou v rozporu se zákonem

Moderátor klubu může pro přispívání ve svém klubu stanovit podle svého uvážení i přísnější pravidla.


Možné sankce
- zákaz zápisu do klubu (ukládá moderátor)
- zákaz zápisu do klubů v určité kategorii (ukládá správce kategorie)
- zákaz (dočasný) vstupu na Lopuch (ukládá admin)
- zablokování IP (provádí admin)
- smazání ID (provádí admin)
fuxoft Fuxoft František Fuka - www.fuxoft.cz 23.2.2004 17:56  90
Machalik: To neni zapotrebi. Staci, ze od nich budes mit potvrzeno, ze je cetli a souhlasi s nimi. Jestli je opravdu celi, na tom az tolik nezalezi.
machalik Machalík má vždycky pravdu. 23.2.2004 17:33  89
Ještě byste mohli jednou měsíčně z těch pravidel dělat test nebo písemku (povinná před přihlášením), abyste zajistili, že je lidi opravdu četli...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.2.2004 01:28  88
Case 82 Pravidla, o kterych mluvis, jsou ve fazi dopilovavani formulaci, takze se vbrzku objevi.
fuxoft Fuxoft František Fuka - www.fuxoft.cz 22.2.2004 23:55  87
tuvok07: POkud myslis technicke reseni, tak je myslim trivialni napsat skriptik, ktery udela nasledujici: Jakmile budou zverejnena pravidla, tak kazdy uzivatel, ktery se naloguje, nejdrive uvidi ta pravidla a musi kliknout, ze souhlasi. Pokud to neudela, nebude moci dale fungovat jako registrovany uzivatel. Psana pravidla by byla dobra z mnoha duvodu bez ohledu na inteligenci spravcu a uzivatelu. Kdyz nic jineho, tak aspon pravidla ve smyslu "Musite souhlasit s tim, ze nemate zadna prava a tohle je nas server, kde si delame co chceme" (coz nemyslim jako vtip, neco podobneho budeme mit na novem Kompostu).

[ 1568 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt