Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu RPG alias hry na hrdiny [ŽP: 12 týdnů] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wanto 2.6.2005 08:24  108
Hrdinové fantasyZnáte systém Hrdinové fantasy? Jestli ano, co na něj říkáte?
jerson 26.5.2005 14:04  107
WanToSteampunk mám vcelku rád, i když v jedné hře, kterou jsem v něm zatím hrál, se moc neprojevil.
algeroth 26.5.2005 12:46  106
následující text není psán v češtině.

Pokud myslíš C-punk, Tak to s vyjímkou klasických "runů" bylo hlavně C-punk/Supers. 250 bodů, limit na nevýhody žádný. šlo o to že družinka pracující pro korporaci x byli zajati při misi na jedné planatě, "vylepšeni" (včetně čipů na kontrolu osobnosti) a začali fungovat v armádě PCCB na jejich domovské planetě. Jejich hacker, z kterého se stal výkonný biopočítač.(čti mozek v láhvi) se ale jednoho dne dostal k souborům o své minulosti, vyřadil čipy ostatních a dal jim instrukce k jeho osvobození(první dobrodružství) pak působili divezní akce přímo uprostřed PCCB.
Historie: v 24. Století, po objevu mezihvězdného pohonu vyslala přelidněná sluneční soustava několik kolonizačních´lodí. Z jedné která vydržela cestu a po 8.000 letech (současné datum, ale to nikdo neví, nikde není zmínka o tom kde se lidé ve vesmíru vzali, o Zemi se neví)existuje nepřeberné množství osídlených planet. Formální hlavou je Císař, ale S vyjímkou armády nemá žádné větší pravomoci-Korporační systémy ovládají většinu obchodu, stejně jako národní a náboženské planety jsou domovem většiny lidí. Na začátku kampaně se ale stane několik věcí-
Za prvé Impérium napadnou cizáci (mimozemšťani ne, Zemi nikdo nezná).
Císař proto vyhlásí sttané právo a požádá všechny planety o pomoc. Všichni přijmou a sjednotí se proti hrozbě z vesmíru. S vyjímkou PCCB, která uvidí příležitost jak si přilepšit a obrátí se proti císaři.
Za druhé- Země se rozhodne jednat a rozpoutat nepokoje proti "kruté" diktatuře císaře. SS totiž během párset let genetického inženýrství se zbavila většiny problémů.(odstranění agresivity, atd) Velkou zásluhu na tom měl jeden řád který hlásal žeteprve po prozkoumání našich kořenů a zjištění prvního a dokonalého jedince, budou lidské znalosti takové, že budeme moci postoupit na vyšší uroveň života. Po zmapování genomu všech živých, spousty mrtvých a extrapolaci k prvním lidem byli schopni vybudovat krásný nový svět. Za několik tícíc let vyvinuli dokonalejší způsob cestování vesmírem a rozprchli se do ostatních hvězdných soustav. Tam zakládali kolonie, potkali pár několik pozůstatků kolonizačních lodí. Mimo SS byli povoleny jakékoli modifikace, nejenom ta "dokonalá". Byla vytvořena jakási rada která se zabývala řízením těchto světů. Po dlouhé době narazili na hranice impéria, a rozhodli se že ho připojí k sobě( jejich spojencem se stala korporace x (nemůžu dohledat jméno). Jenže mezitím se řád rozhodl že nesmí dovolit, aby se vnější světy takto rozšířili a že bude nejlepší, co nejvíce planet přeměnit na harmonické.
Do toho ještě řád mágů který se skrýval, a teď hodlá nastolit magokracii. a několik mezidimenzionálních bytostí, co si chtějí jenom hrát....Prostě srandy kopec.

Nějáké otázky?
wanto 26.5.2005 12:01  105
Můžeš mi tu kampaň popsat? Já přemýšlím o cyberpunku, ale vůbec nevím, jaké by šlo udělat "dobrodružství".
algeroth 26.5.2005 11:58  104
Cyberpunk je...zajímavý, Vlastně mám neustále vedle DrD(+) ještě parealní Cyberpunkovou kampaň.
Steam punk jsme hráli jen jednou, bohužel hráči nebyli moc rádi ze světa a tak jsme s tím sekli.
wanto 26.5.2005 11:54  103
Co si myslíte o hraní ve steam nebo cyberpunku?
sef_lopuchu Šéf Lopuchu zdejší neomezený despotický vládce:-) 15.5.2005 19:13  102
Hledá se nový moderátor, pište správci kategorie. Pokud se nový moderátor nenajde, klub poputuje do odpadu.
anonym 4.5.2005 19:34  101
Prvy ceskoslovensky RPG Blog

Ako som tak h¾adal na webe nejaký blog zameraný na RPG, nič som nenašiel a tak som sa rozhodol založiť Prvý československý RPG blog (http://blog.rpg.sk)(ak som slabo h¾adal a už niekde existuje RPG blog, opravte ma prosím).

O čom by mal byť RPG Blog? O rôznych zážitkoch pri hraní hier na hrdinov, o filmoch/článkoch/knihách, z ktorých čerpáte inšpiráciu pre hru. Mali by sa tu objavovať teoretické články a úvahy o RPG, recenzie rôznych systémov, svetov pre rpg, a mnoho ďalších článkov viac či menej (ale predsa) súvisiacish s hrami na hrdinov.

Dúfam že sa čoskoro rozbehne a začne plniť článkami a príspevkami. Uvítal by som tam napríklad články, ako bol Alnagov príspevok "Open Gaming očami postavy", predstavenie jednotlivých svetov a projektov, na ktorých pracujete (Dalcorov d20 setting, OpenGaming, stránky o Dragonlance, Alnagov svet, Jersonove pravidlá ....)

gorth 13.4.2005 11:45  100
Portal o hrach a hrani na hrdiny je stale ziv a ma se cile k svetu ...
// Ja jen, kdyby to nekomu uniklo ;))

http://www.hrynahrdiny.cz/

Poslednich deset clanku:

Genesis Excogitatus - We play with rules!
Hrát sebe, nebo postavu?
Kam kráčíš Hrdino?
Vampire: the Masquerade #2
Dračí doupě Plus
Siranie - fantasy svět
Cesta k realitě I. - Epizody
Vampire: the Masquerade #1
Minulost a budoucnost Dračího doupěte Plus
Systém jako nástroj aneb proč je dobré si vybírat
jerson 12.4.2005 08:12  99
DodoMno, tak s mágem mám přesně oačnou zkušenost - levitoval jako suprman, díky kouzlům byl neprůstřelý, a když už, tak se dokázal vyléčit, mohl zabít cokoliv na potkání, kromě technických zařízení, a vůbec jsme na něj nikdo neměl - leda já, když jsem seděl v autě a měl připravené těžké kulomety.

O SR si myslím, že je to hra pro ty, co mají rádi hodně bojů a velké zbraně.
S tou smrtelností si fakt nejsem jistý, běžné zbraně jako jsou pistole jsou naprosto neúčinné, kdo nenosí automat, jako by ani nebyl - jistě, dá se udělat svět, kde nebudou žádné zbroje a pistole tím budou o něco nebezpečnější, ale pravidla SR podporují spíše supermany - zbraně s účinkem 18S a 12 náboji za kolo, ultrasilné pancíře, protipancéřové střely, zryhlené reflexy, a vůbec všechno tohle směřuje k bojově co nejsilnější postavě.

Na druhou stranu pokud by měl řidič bez kontrolného rigu projet ve mstě zatáčku, tak se zabije, protože pravidla pro řízení jsou dělaná právě na kontrolní rig.

Prostě pravidla SR nemají nic, kvůli čemu by se mi líbila, kromě odlivu u kouzel. (Myslím tím princip, ne samotné nastavení - nepamatuju si, že by mága někdy odliv složil, i když sesílal silné kouzlo.)
dodo 11.4.2005 12:02  98
to Jerson 87Teď jsem se vrátil z víkendu, takže reaguji možná pozdě, ale přece:

Ten pád z výšky byl jen příklad, nenapadlo mě nic jiného, nad čím bych se rozčiloval v tolika systémech. Prostě mě štve, že "vysokolevelové" (v SR sice něco takového jako level není, ale všichni snad tuší, co mám na mysli) postavy přežijí mnohem více, než "nízkolevelové", i v podobně nesmyslných situacích jako je pád z útesu nebo dopad balvanu z katapultu na hlavu.
SR je supr v tom, že tady mají nezkušená i zkušená postava téměř stejné šance, pokud mají stejné vlastnosti. Prostě nováček s body 5 a starý mazák s body 5 mají stejnou šanci ten zásah kulkou nebo pád přežít (nebudu počítat karmu, ale ta je tu stejně spíš proto, aby pracně piplané hráčské nebo NPC postavy hráčům nebo GM nechcípaly tak často).

Defaultění je slabší, ale pokud se nepletu, sundavaly se za každý čtvereček v pavouku dvě kostky a něco od výsledku, takže to taky nebyla taková síla. Svým hráčům jsem kromě toho dávat možnost, jestli chce střílet pomocí své praxe (v tomto případě ta střelba 1) nebo jen instinktivně (4 kostky z šestkové rychlosti a modifikátor na výsledek). každému co jeho jest.

Co se mágů týče, ano, jsou HODNĚ silní. Hráčům, co chtějí hrát mága, jsem předem řekl, jak to je, tedy že mágové jsou obvykle prvním cílem. Ono ustát první útok dávkou z útočné pušky bývalo na mága docela dost. To úspěšně zdevastovalo skoro všechny pokusy o to hrát šamana (na něm je poznat, že je kouzelník, už z laického pohledu), a proti hermetikovi stačí dva sehraní borci, mág udělá útok z astrálu a jakmile se kozelník zdekuje z reálnýho světa, přiletí (mimochodem v SR velmi podceněný) granát. Vymalováno.

Duchové a elementálové jsou fakt síla, takže jejich oužívání jsem omezil ještě víc než samotnou existenci mágů.

Mě se ta pravidla docela líbí. Ne že by byla realistická, ale co už, která pravidla jsou. A hratelná, myslím, byla (tedy alespoň 3.edice).
jerson 11.4.2005 11:34  97
TheDaveDobrej jak na co. Osobně se mi nelíbí ani systém, ani svět, hraju podle (pro mě) vhodnějších) pravidel. Ale pro cyberpunk moc jiných pravidel není, snad je GURPSy ...
algeroth 10.4.2005 21:20  96
Hackeři, půl hodiny si běhají v matrixu zatímco ostatní se nudí...
thedave 10.4.2005 21:05  95
Deckry?
algeroth 10.4.2005 15:58  94
SR je dobrey, jan se postavy nesmí stat magiky nebo Deckry....

[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt