Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu 3D CAD Systemy [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače - V ODPADU) moderuje Domi.d.
AutoCAD .... Mechanical Desktop .... I-Deas .... Inventor .... ProEngineer .... Catia .... Varicad .... Unigraphics ....
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 144 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
domi_d Domi.d :-))) - Svět fantasie je nádherný 12.1.2005 12:25  74
Neznámý..te´d tam mám 25 položek v kusovníku. A potřebuji dodat dalších 22 a to u toho vyrostu ještě více, než už jsem :-))))). ..... přídání každé další položky do sestavy už je teď otázkou zhruba 3 minutových prodlev v reakci počítače. ... a to těch kliknutí je pro vložení dílu spoustu.
anonym 12.1.2005 08:10  73
UG NXselit&Domi.d: Jak velke konstrukcni celky delate?
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 7.1.2005 18:20  72
Dneska jsem,po dlouhé době,otevřel poměrně komplikovný model odlitku nějaké skříně v Proe.Ta záležitost nebyla moc dobře udělána,mělo to nějakých 760 features(a to se v proe neukládají skici do extra features!).Schválně jsem zkusil změnit feature hned na začátku a změřit,za jak dlouho se celá skříň zregeneruje-trvalo to 2,5 minuty!
Když pomyslím,že regenerace modelu odlitku sacího potrubí zhruba třetinové velikosti trvá v Uni 20 minut-bože,jak štěstný bude středa den!
:-)
A to už vůbec nemluvím o tom,co by se stalo,kdy si ten,co modelovat tu skříň,ji rozdělil do jednotlivýh partů....
domi_d Domi.d :-))) - Svět fantasie je nádherný 5.1.2005 16:19  71
SelitZatím nijak a nemůže o tom být prozatím ani řeč. Podnik platí drakonické peníze za maintenance ... atd ... a na Unigraphicsu trvá. Takže vyměnit jej nepůjde :-))) .. Leč - zpracovávám (i s tvou pomocí) takovou studii schopností, ceny, olvadatelnosti, použitelnosti .. atd .. jednotlivých systemmů a hodlám tou studií velmi důrazně mávat před nosem, zodpovědným osobám. :-)))
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 4.1.2005 23:25  70
DomiJak pokračuješ ve výměně Unighraphicsu za kvalitní software?:-)
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 4.1.2005 23:21  69
V pondělí a v úterý jsem na dovolené,ale od středy přecházím v práci zpět na Proe-sice asi jenom 2001,ale i tak jsem z toho šťastný jako blecha.
Pak už budou nějaké dodělávky na výkresech,ale celkově:fuck off,Unighraphics!:-)
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 22.12.2004 20:11  68
MaccaV práci mám PC,3GHZ Pentium,2GB paměti,grafárnu si nejsem schopen vzpomenout,ale dle vyjádření serveráka by měla mít cenu 70-80 tisíc.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 20.12.2004 03:33  67
domi.dTo co popisuješ ve svémpříspěvku o matování není nic jiného,než shoda dvou souřadných systémů(tedy přesně vzato nikoli bodů,protože bod definovaný spolu se třemi osami není nic jiného než souřadný systém.)
Proe matovací podmínku dvou souřadných systémů zná a naprosto jednoduše ovládá-vidíš,nikdy mne ani nenapadlo,že by ji šlo v některých případech docela rozumně využít.
Jiná věc je,že se tímto způsobem nedá nějak rozumně využít k obelstění vztahů rodič-dítě v sestavách a zase při výměně komponentu musíš znova ty souřadné systémy naklikat-alespoň jsem nic takového nenalezl,nikdy dřív jsem se o to nezajímal.
No myslím si,že tímto způsobem se hodí k šálení jen ty šrouby,což lze v proe pomocí několika kliknutí vyřešit přes Family table.Použila jis to někdy na něco jiného?
domi_d Domi.d :-))) - Svět fantasie je nádherný 19.12.2004 16:25  65
RAM 1 Giga procesor 2600 ... grafickou kartu si z hlavy nepamatuji. Ale smontovat dvě nevelké sestavy (zhruba po 5 detailech) je šílenost na několik desítek minut. .... A až tuhle sestavu budu vkládat výš .. asi to ani nepůjde.
Ono ostatně vložit jednoduchý díl do sestavy je záležitost čekání v řádu desítek vteřin na odezvu. ... hmm, docela protivné.
macca Macca - Welcome to Schrute Farm! 19.12.2004 13:14  64
btw na jakych konfiguracich provozujete UG?
macca Macca - Welcome to Schrute Farm! 19.12.2004 13:13  63
selitMyslis vyhlazeni dvou na sebe navazujicich ploch? Pokud vyhladis jejich rezove krivky (pro vetsinu ucelu staci prvni a druha derivace, jak pises), bude to ok.
Nebo vyextrahujes rezove krivky, zobrazis si krivosti, rucne to "tak nejak" vyhladis a popustis prokladany plose tolerance. Ale to neni koser postup :)
domi_d Domi.d :-))) - Svět fantasie je nádherný 19.12.2004 10:11  62
SelitTento system oceníš obzváště ve chvílích, kdy třeba děláš řadu přírub .... každou jinou...leč mají třeba vždy .... přírubu vlevo, přírubu vpravo a nějaký počet šroubů a matic a podložek. ... Máš pak jednu sestavu a té vždy jed sdělíš kterou levou a kterou pravou si má zavolat a na jaké vzdálenosti je dát a které šrouby a matice a podložky a v jak četném poli na jakém průměru je rozmístit. ....

V UNX to nahrazuji tím, že si udělám jakousi síť v assembly a na ni to umísťuji, 6el si musím dát bacha aby plochy, či line či curve měly stejný atribut. PRotože UNX to vkládá podle jména jednotlivých částí za něž je to matováno. ..... Nu a nebo, protože s UNX terprve začínám, ještě navím jak jinak na to.
domi_d Domi.d :-))) - Svět fantasie je nádherný 19.12.2004 10:06  61
SelitTo matování je právě problém. Chci li vyhodit nějakou součást a dát rtam úplně jinou - zmizí všechny vazby a v sestavě to bývá kvůli matování na rozličné plochy "pěkně" propojené.

Daleko lepší vidím system vkládacích bodů:
1. každé součásti vložíš do naprosto konkrétního místa vkládací bod. Má samozřejmě určen směr všech tří os.

2. sestavu sestavuješ tak, že zadáš vzdálenosti a orientaci vkládacích bodů. A na tyto body v sestavě vkládáš vkládací body detailů - event. podsestav. ... Takže lze beze ztráty vazeb zaměnit, či odstranit cokoliv. Vazby jsou totiž dány přímo sestavou. Pravda je, že v sestavě ty body musíš nejprve nadefinovat. Ale bohatě je to vyváženo naprostou nezávislotí sestavy na vládaných komponentech. A hlavně jednotlivých komponentů na sobě.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 19.12.2004 00:29  60
DomiTedy drobnou úpravu třeba průměru jedné díry, mám rovnou ve všech výstupech. ...
Mno,upravíš-li v UG drobně nějakou díru na motoru,výsledek v podobě updatovaného výkresu sestavy budeš mít druhý den ráno.:-)

Nepochopil jsem tvůj příspěvek 57-obecně se do sestav vkládají soubory dvěma způsoby-pomocí podmínek jako mate,align atp.,nebo pomocí defaultní shody souřadných systémů-v UG tedy do "absolute"-to pak umožňuje čerpat reference ze sestavy,ze skeletonů atp.Vložení dílu do sestavy je v tomto případě prvním krokemtenhle systém má v sobě tu krásu,že změnou jednoho matečního dílu(skeletonu) se ti promění všecnny díly na něm závislé.
Nicméně,ať jsem se snažil jak chtěl,nepochopil jsem,který z těchto způsobů si měla na mysli,neboť oba dva UG ovládá.
Nebo existuje ještě něco jiného,co jsem neviděl a neznám?
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 18.12.2004 19:27  59
Tuším,že rozdíl mezi patterny ovládanými číselně(v případě Pre tabulkou,u Unighraphicsu to tuším tabulka není) je,že tabulka se zadává v proe vyloženě číselně v celých hodnotách,kdežto v Unighraphicsu je to odklonem od hodnoty.
Tedy,chceme li mít díry ve vzdálenosti 10,20 a 28 mm od nějaké hrany:
V proe splodíme tabulku o hodnotách 10,20,28.
V unighraphicsu je to pak v podstatě tabulka 0,0,-2 a myslím,že se to fakticky tabulkou nezadává,nýbrž poměrně krkolomně přes tlačítka.
Pokud se nemýlím či není v Uni nějaká možnost,kterou neznám,zdá se mi způsob provozovaný v Proe mnohem vhodnější.
A to nemluvě o tom,že pattern v proe nabízí mnoho a mnoho věcí,o kterých se unighraphicsu ani nezdá,jako je tvorba kosočtvercových polí,vyplňování skici polem...(Chcete mít v plechu vyskeané díry ve vzdálenosti 10 mm od sebe,ale jen v určitém kruhu?Naskicujte ten kruh a řekněte,že tvoří hranice patternu)

[ 144 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt