Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 280 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
anonym 23.9.2005 19:43  338
POmocAhoj, mám Linuxe Mandrake 10.1 ...zkompiluju nějakej soubor ale pak ho za boha nemůžu spustit....jak kurnik na to....dík ... Martin P.
anonym 21.7.2005 14:09  337
Takhle je to lepší!Díky!A nevíte kde jsou ty chyby??
al3x 20.7.2005 15:35  336
:)
Kostra.cpp:
//----------------------
//Import souborů
//----------------------
#include "Kostra.h"
//-----------------
//Deklarace globálních funkcí
//------------------------
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hWindow, UINT msg, WPARAM w Param, LPARAM
lParam); //---------------------------
//Globální funkce
//---------------------------
int WINAPI WinMain/HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, PSTR
szCmdLine, int iCmdShow)
{ static TCHAR szAppName[] = TEXT("Jardova 1. aplikace Kostra");
WNDCLASSEX wndclass; HWND hWindow; MSG msg; //Vytvoření třídy hlavního
okna aplikace wndclass.cbSize =sizeof(wndclass); wndclass.style
=CS_HREDRAW | CS_VREDRAW; wndclass.lpfnWndProc =WndProc;
wndclass.cbClsExtra =0; wndclass.cbWndExtra =0; wndclass.hInstance
=hInstance; wndclass.hIcon =LoadIcon(hInstance,
MAKEINTRESOURCE(IDI_KOSTRA)); wndclass.hIconSm =LoadIcon(hInstance
MAKEINTERSOURCE(IDI_KOSTRA_SM)); wndclass.hCursor =LoadCursor(NULL,
IDC_ARROW); wndclass.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW + 1);
wndclass.lpszMenuName = NULL; wndclass.lpszClassName = szAppName;
//Registrace třídy okna if (!RegisterClassEx(&amp;wndclass)) return 0;
//Zobrazení a aktualizace okna ShowWindow(hWindow, iCmdShow);
UpdateWindow(hWindow); //Vytvoření smyčky zpráv while
(GetMessage(&amp;msg, NULL, 0, 0)) { //Zpracování zprávy
TranslateMessage(&amp;msg); DispatchMessage(&amp;msg); } return
(int)msg.wParam;
}
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND h Window, UINT msg, WPARAM w Param,
LPARAM lParam)
{ HDC hDC; PAINTSTRUCT ps; RECT rect; switch (msg) { case WM_PAINT;
//Vypsání textu do středu klientské oblasti okna hDC =
BeginPaint(hWindow, &amp;ps); GetClientRect(hWindow, &amp;rect);
DrawText(hDC, TEXT("Tohle je moje 1. aplikace Kostra!"), -1, &amp;rect,
DT_SINGLELINE | DT_CENTER | DT_VCENTER); EndPaint(hWindow, &amp;ps);
return 0; case WM_DESTROY: //Ukončení aplikace PostQuitMessage(0);
return 0; } return DefWindowProc(hWindow, msg, wParam, lParam);
} Kostra.rc:
//----------------------------
//Import souborů
//----------------------
#include "Kostra-Resource.h"
//----------------------------
//Ikony
//----------------------------
IDI_SKELETON ICON "Kostra.ico"
IDI_SKELETON_SKELETON_SM ICON "Kostra_sm.ico"
Kostra-Resource.h:
//--------------------------
//Ikony Rozsah: 1000 - 1999
//--------------------------
#define IDI_KOSTRA 1000
#define IDI_SKELETON_SM 1001
Skeleton.h:
#pragma once
//-----------------------------
//Import souborů
//-----------------------------
#include !!!Tady není chyba má tu být to u hvězdičky normálně ve
špičatých závorkách,nešlo mi to odeslat tak jsem to udělal takhle!!!
#include "Skeleton.h"
*windows.h Tak to by bylo,ale nejde mi to zkompilovat,píše mi to
chyby.Proč???
Určeno pro Borland,ale dělal jsem to v Dev-C++,avšak myslím že to nemá
vliv.
anonym 20.7.2005 15:32  335
Sakra
anonym 20.7.2005 15:31  334
KompilaceKostra.cpp: //---------------------- //Import souborů //---------------------- #include "Kostra.h" //----------------- //Deklarace globálních funkcí //------------------------ LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hWindow, UINT msg, WPARAM w Param, LPARAM lParam); //--------------------------- //Globální funkce //--------------------------- int WINAPI WinMain/HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, PSTR szCmdLine, int iCmdShow) { static TCHAR szAppName[] = TEXT("Jardova 1. aplikace Kostra"); WNDCLASSEX wndclass; HWND hWindow; MSG msg; //Vytvoření třídy hlavního okna aplikace wndclass.cbSize =sizeof(wndclass); wndclass.style =CS_HREDRAW | CS_VREDRAW; wndclass.lpfnWndProc =WndProc; wndclass.cbClsExtra =0; wndclass.cbWndExtra =0; wndclass.hInstance =hInstance; wndclass.hIcon =LoadIcon(hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDI_KOSTRA)); wndclass.hIconSm =LoadIcon(hInstance MAKEINTERSOURCE(IDI_KOSTRA_SM)); wndclass.hCursor =LoadCursor(NULL, IDC_ARROW); wndclass.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW + 1); wndclass.lpszMenuName = NULL; wndclass.lpszClassName = szAppName; //Registrace třídy okna if (!RegisterClassEx(&wndclass)) return 0; //Zobrazení a aktualizace okna ShowWindow(hWindow, iCmdShow); UpdateWindow(hWindow); //Vytvoření smyčky zpráv while (GetMessage(&msg, NULL, 0, 0)) { //Zpracování zprávy TranslateMessage(&msg); DispatchMessage(&msg); } return (int)msg.wParam; } LRESULT CALLBACK WndProc(HWND h Window, UINT msg, WPARAM w Param, LPARAM lParam) { HDC hDC; PAINTSTRUCT ps; RECT rect; switch (msg) { case WM_PAINT; //Vypsání textu do středu klientské oblasti okna hDC = BeginPaint(hWindow, &ps); GetClientRect(hWindow, &rect); DrawText(hDC, TEXT("Tohle je moje 1. aplikace Kostra!"), -1, &rect, DT_SINGLELINE | DT_CENTER | DT_VCENTER); EndPaint(hWindow, &ps); return 0; case WM_DESTROY: //Ukončení aplikace PostQuitMessage(0); return 0; } return DefWindowProc(hWindow, msg, wParam, lParam); } Kostra.rc: //---------------------------- //Import souborů //---------------------- #include "Kostra-Resource.h" //---------------------------- //Ikony //---------------------------- IDI_SKELETON ICON "Kostra.ico" IDI_SKELETON_SKELETON_SM ICON "Kostra_sm.ico" Kostra-Resource.h: //-------------------------- //Ikony Rozsah: 1000 - 1999 //-------------------------- #define IDI_KOSTRA 1000 #define IDI_SKELETON_SM 1001 Skeleton.h: #pragma once //----------------------------- //Import souborů //----------------------------- #include !!!Tady není chyba má tu být to u hvězdičky normálně ve špičatých závorkách,nešlo mi to odeslat tak jsem to udělal takhle!!! #include "Skeleton.h" *windows.h Tak to by bylo,ale nejde mi to zkompilovat,píše mi to chyby.Proč??? Určeno pro Borland,ale dělal jsem to v Dev-C++,avšak myslím že to nemá vliv.
king King Born to be king - ... 7.6.2005 22:43  333
jeste zajimave "IDE" je motor
huh huh 6.6.2005 22:03  332
anonym [331]: nikde. jednak v dobe vydani BC31 byl Linux ve verzi 0.02, jednak BC pro Linux nikdy neexistovalo. Pokud ti jde jen o IDE, pak muzes zkusit RHIDE.
anonym 6.6.2005 16:20  331
Borland a linuxNevíte, jestli se nedá někde stáhnout borlandí céčko (bc31) pro linux???
anonym 30.5.2005 11:27  330
Borland C++ BuilderNevíte registrační čísla k Borlandu C++ Builder 6???
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 16.5.2005 09:17  329
Bredy [328]: No tak v tom s Tebou asi souhlasim, lec tezko v tom muzeme neco zmenit. Proto je lepsi nejake reseni nez zadne.
bredy 16.5.2005 08:37  328
KdokolivO user scriptech na Lopuchu. Aneb proč by to nemohlo být pro všechny a řešeno lépe.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 15.5.2005 13:19  327
Bredy [326]: O user scriptech obecne, nebo o user scriptech na Lopuchu?
bredy 15.5.2005 12:59  326
mptsMám mozillu. Myslím si o user scriptech své, nechci to tady rozebírat.
mpts mpts Je to jinak, ba přesně naopak! 15.5.2005 12:15  325
Ale potřebuješ Firefox nebo Operu 8.
huh huh 14.5.2005 00:42  324
Bredy [323]: viz klub "lopusi user scripty"

[ 280 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt