Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu HPS simulations [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderuje Šéf Lopuchu.

HPS Simulations

Pravidla pro multiplayer napoleonských HPS:

1. skirmišeři mohou být ve volném terénu pouze 2 hexy od své původní jednotky.

2. skirmišeři se mohou pohybovat kdekoliv (vést malou válku) pokud je v jejich dosahu přímo nadřízený velitel tedy brig. generál (command radius velitele, zjistíme po stisku klávesy K). Jde tedy o výjimku z pravidla 1. odsouhlasenou a prodiskutovanou na návrh Seppa

3. skirmišeři rozmístění na začátku scénária ve volném terénu na začátku bitvy mohou:

a) stát

b) vracet se k jakékoliv spojenecké jednotce popř. ke své původní jednotce

c) vyhledat úkryt v terénu, který není volný

d) působit ve smyslu bodu 2., s tím, že požadavek přítomného velitele stále trvá

e) působit ve smyslu bodu 1., s tím, že stačí když jsou 4 hexy (náhodně určeno..) od jakékoliv spojenecké jednotky

4. skirmišeři se za žádných okolností nesmí přiblížit k jízdě (program to ani nedovolí). Pokud se skirmišer octne u jízdy a nejsou odděleni překážkou mezi hexy a pouze pokud je skirmišer na volném terénu, musí ustoupit

5. skirmišera nelze za žádných okolností využívat k obkličování nepřátelské jendnotky. Pokud se jedná o boj pouze mezi skirmišery, takové jednání možné je

6. gardová a lehká pěchota si může detašovat kolik chce skirmišerů. Prapor se tedy může rozpustiti celý do rojnice. Vycházím z historie neb se to tak stávalo.

7. pěchota v jiné formaci než v karé se nesmí PŘIBLÍŽIT k jízdě

8. pěchota se může k jízdě přiblížit vždy pokud tato pěchota nebude na volném terénu nebo pokud mezi hexem jízdy a hexem pěchoty bude překážka

9. pokud pěchota v jiné formaci než v karé zůstane před jízdou na volném terénu v důsledku zteče jízdy, pak pěchota NEMUSÍ ustupovat. Pravidlo prodiskutované na návrh 666 a mě :)

10. pěchota v karé se může libovolně přibližovat i vzdalovat k jízdě

11. pěchota se může přiblížit k jízdě v důsledku zteče na jinou pěchotu

Odkazy:

Něco o Napoleonských HPS

České stránky věnované HPS Panzer Campaigns

Neoficiální stránky k HPS panzer campaigns

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 825 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chomski 29.1.2007 01:07  317
Belgie 1815Nová verze spolu se sevjem prvního tahu odeslána Seppovi.

Ať vyhraje ten nebo ti lepší :)
chomski 29.1.2007 01:06  316
GotregTak je to správné a tak to má byt. Plánky jsou nutné :)

Jestli chceš, tak můžem dát trénink po mailu
gotreg 29.1.2007 01:03  315
ale jo, tohla používám
jen to prostě nevyšlo tak jak mělo :-)

aby to mělo správný strategický šmrnc, začínám si dělat plánkospekty pohybu a cíle jednotlivých sborů
jsem zvědav, kdy předu do fáze "buletiny" :-)
chomski 29.1.2007 00:49  314
GotregTak aby z toho nebylo "hrubeso", tak doporučuju následující věci:

1. v menu View, zapnout položku Divisional colours, což ve 2D pohledu způsobí, že každá divize má jiný podklad barvy

2. když máš vybraného velitele, tak zapni talčítko úplně v pravo "Highlight org", což zobrazí vždy všechny podřízené jednotky daného velite

3. dopručuju často u velitele mačkat klávesu K, která zobrazí velitelský rádius
gotreg 28.1.2007 01:04  313
tak jsme se zas vrátil do náruče matky HPS Belgie. Vyvětrala nechuť z věčného rozehrávání (protože jestli mi něco nejde, je to rozmístění sborů-divizí) tak, aby dávalo smysl a byla zachována alespoň nějaká organizace.

Pozdní odpoledne prvního dne vypadá dobře, pominu-li strašlivé hrobeso, když se mi smíchaly dva jízdní sbory spolu s kavalerií patřící pěším sborům
sepp 26.1.2007 16:51  312
Belgie 18151. 1.02 takže stará...
2. něco jako kursk, dokonce bych řekl, že je rusů míň, ale vypadá to dobře. Do léta bych to chtěl odehrát...
chomski 26.1.2007 02:13  311
Belgie 1815Budeme tedy od pondělí hrát od začátku. Zvolil bych však historické scénário, kdy je na začátku většina britských jednotek fixovaných kvůli větší historicitě (Britové reagovali pomalu, na začátku kampaně v podstatě vůbec). Kromě toho byste mě jinak roznesli doslova na kopytech. Myslím, že se to povede lépe, protože 666 již má průpravu z Jeny :)

Dotazy na Seppa:

1. posílal jsem ti novou verzi Waterloo? Verzi hry zjistíš nahoře v menu Help - About. Mělo by tam být 102a

2. jak se líbí Minsk?
sepp 25.1.2007 14:15  310
Kursk 43 za rudéTak jsem to konečně dokončil, pc na mapě opravdu moc jednotek nezbylo. Severnímu uskupení zbylo 8000 vojclů a jižnímu okolo 800...
A to jsem oproti svému zvyku nevrhal bolševiky do lavinových útoků, páč jsem hrál na skore. V dělech 2:1, pěšácích 28:15, v tancích 4:3. Letectvo jsem nepoužil ani jednou.
sepp 25.1.2007 14:12  309
Paráda, v pondělí začněme válčit:)Jo, sem zvědavej, jestli se nám povede lépe... :o)
666 25.1.2007 10:09  308
Paráda, v pondělí začněme válčit:)
chomski 25.1.2007 02:42  307
Belgie 1815V návaznosti na předchozí konverzaci se Seppem navrhuji začít nový multiplayer Belgie příští pondělí. Co vy na to?

Starý systém je fakt vopruz. No melee eliminations výrazně zlepšují hru.
chomski 20.1.2007 17:38  306
MinskPěkné :)
alfi Alfi 20.1.2007 15:38  305
ChomskiPřirovnal bych to Charkovu... 1/2 nemají němci příliš možností než se snažit uchovat co nejvíce bojeschopných jednotek pro 2/2. Jenže v Charkově následovala ofensiva, kdežto v Minsku bude stabilizace fronty uspěchem (tj vyčerpání útočných možností protivníka).
chomski 20.1.2007 14:52  304
MinskHráá, tak už to taky mám. Ale, kurňa, nemám čas se na to podívat, až večer :(
chomski 20.1.2007 13:28  303
AlfiTakže si myslíš, že je Minsk obecně:

1. vyrovnaný
2. spíše vyrovnaný
3. nevyrovnaný
4. spíše nevyrovnaný
5. ostatní :)

[ 825 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt