Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu HPS simulations [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderuje Šéf Lopuchu.

HPS Simulations

Pravidla pro multiplayer napoleonských HPS:

1. skirmišeři mohou být ve volném terénu pouze 2 hexy od své původní jednotky.

2. skirmišeři se mohou pohybovat kdekoliv (vést malou válku) pokud je v jejich dosahu přímo nadřízený velitel tedy brig. generál (command radius velitele, zjistíme po stisku klávesy K). Jde tedy o výjimku z pravidla 1. odsouhlasenou a prodiskutovanou na návrh Seppa

3. skirmišeři rozmístění na začátku scénária ve volném terénu na začátku bitvy mohou:

a) stát

b) vracet se k jakékoliv spojenecké jednotce popř. ke své původní jednotce

c) vyhledat úkryt v terénu, který není volný

d) působit ve smyslu bodu 2., s tím, že požadavek přítomného velitele stále trvá

e) působit ve smyslu bodu 1., s tím, že stačí když jsou 4 hexy (náhodně určeno..) od jakékoliv spojenecké jednotky

4. skirmišeři se za žádných okolností nesmí přiblížit k jízdě (program to ani nedovolí). Pokud se skirmišer octne u jízdy a nejsou odděleni překážkou mezi hexy a pouze pokud je skirmišer na volném terénu, musí ustoupit

5. skirmišera nelze za žádných okolností využívat k obkličování nepřátelské jendnotky. Pokud se jedná o boj pouze mezi skirmišery, takové jednání možné je

6. gardová a lehká pěchota si může detašovat kolik chce skirmišerů. Prapor se tedy může rozpustiti celý do rojnice. Vycházím z historie neb se to tak stávalo.

7. pěchota v jiné formaci než v karé se nesmí PŘIBLÍŽIT k jízdě

8. pěchota se může k jízdě přiblížit vždy pokud tato pěchota nebude na volném terénu nebo pokud mezi hexem jízdy a hexem pěchoty bude překážka

9. pokud pěchota v jiné formaci než v karé zůstane před jízdou na volném terénu v důsledku zteče jízdy, pak pěchota NEMUSÍ ustupovat. Pravidlo prodiskutované na návrh 666 a mě :)

10. pěchota v karé se může libovolně přibližovat i vzdalovat k jízdě

11. pěchota se může přiblížit k jízdě v důsledku zteče na jinou pěchotu

Odkazy:

Něco o Napoleonských HPS

České stránky věnované HPS Panzer Campaigns

Neoficiální stránky k HPS panzer campaigns

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 825 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chomski 5.4.2009 11:04  698
Já taky nemám Rusko. Je to na Seppovi.
666 4.4.2009 15:41  697
Kde se fláká Belgie? Týden žádný tah:(
chomski 28.3.2009 18:26  696
Ave Germanicu!

Já nakupu tady: http://yhst-12000246778232.stores.yahoo.net/ Je to tam levné a bere mi to mojí e-kartu od KB. Ta jedna HPS originálka co jsem si od nich koupil mi v pohodě došla. Komunikoval jsem s nima a prý posílají do ČR často..
germanicus 28.3.2009 16:03  695
Kde sehnat?Zdravím všechny! Mám pár her od HPS, jsou výborné :o) Prosím vás můžete mi poradit kde (odkud) se dají tyhle hry oficiálně koupit a bezproblémově dostat do ČR? V US je nakoupení problematické a jediný distributor v EVROPĚ je (.duche.com) v Britanii a ten zase používá pro platby jen klasický terminál – pro plastické karty. Tím pádem mi u nich nefunguje má e-karta VISA :o(
Můžete mi prosím poradit?
Za tohoto stavu („globálního obchodování“) opravdu nezbývá než si opatřit nelegální verze. Pokud by byl zájem tak rád vyměním to co mám.
Ale podotýkám, že bych nejraději ocenil originál, ale když není tak co dělat :o(
Děkuji za pomoc.
Romel32@seznam.cz
chomski 24.3.2009 23:43  694
Tahy jsou opět u Seppa. Ten výzkum jádra je asi hrozně náročný..
chomski 19.3.2009 22:06  693
Dyby něco, tak tahy jsou u Seppa..
666 13.3.2009 09:55  692
Je vidět, že Prusové měli dobrou kamufláž už počítkem 19. století:)
chomski 12.3.2009 21:33  691
666Já se klidně stáhnu. Odehrával jsem rychle, byl jsem v 3D a vůbec jsem si toho panďuláčka v lese nevšiml.
666 11.3.2009 22:24  690
BelgieNení náhodou dle našich house rules zakázáno vstoupit na sousední hex nepřátelské jednotky?

"Units still adjacent to enemy combat units (i.e., not Leaders or Supply Wagons) must move in a way that increases distance between the moving units and known enemy positions."

Tedy vstoupení na sousední hex vedle mého skirmishera uv tom lesíku severně od Ligni se dá pochopit u první jednotky, protože tam žádného nepřítele neviděla, ale legální to není pro jednotku druhou...

Nicméně dle pravidla:
"If a unit runs into an enemy unit's ZOC, the moving unit MUST move away in its next movement phase. The unit that was initially in the hex before contact was made may remain in its initial hex."

zůstávám na místě a očekávám, že se Frantíci vrátí zase zpátky...
chomski 11.3.2009 19:08  689
666To je chyba způsobená tím, že máš pirátskou hru. Odstranit se to dá jedině koupí origošky.
666 11.3.2009 11:28  688
(kdyžtak do pošty)
666 11.3.2009 11:09  687
U napoleonik od AGEODu se mi po instalaci patche 1.05a děje, že když dám konec kola, tak mi hra spadne a napíše mi to chybovou hlášku "Wrong supply type for French GHQ" - nevíte co s tím?
666 11.3.2009 10:13  686
U mne Belgie není...
chomski 10.3.2009 21:54  685
Ech, škoda, že nepřišly tahy :(
chomski 10.3.2009 21:15  684
666Ale zase se rychleji dostaneš k exit hexům :)

[ 825 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt