Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu HPS simulations [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderuje Šéf Lopuchu.

HPS Simulations

Pravidla pro multiplayer napoleonských HPS:

1. skirmišeři mohou být ve volném terénu pouze 2 hexy od své původní jednotky.

2. skirmišeři se mohou pohybovat kdekoliv (vést malou válku) pokud je v jejich dosahu přímo nadřízený velitel tedy brig. generál (command radius velitele, zjistíme po stisku klávesy K). Jde tedy o výjimku z pravidla 1. odsouhlasenou a prodiskutovanou na návrh Seppa

3. skirmišeři rozmístění na začátku scénária ve volném terénu na začátku bitvy mohou:

a) stát

b) vracet se k jakékoliv spojenecké jednotce popř. ke své původní jednotce

c) vyhledat úkryt v terénu, který není volný

d) působit ve smyslu bodu 2., s tím, že požadavek přítomného velitele stále trvá

e) působit ve smyslu bodu 1., s tím, že stačí když jsou 4 hexy (náhodně určeno..) od jakékoliv spojenecké jednotky

4. skirmišeři se za žádných okolností nesmí přiblížit k jízdě (program to ani nedovolí). Pokud se skirmišer octne u jízdy a nejsou odděleni překážkou mezi hexy a pouze pokud je skirmišer na volném terénu, musí ustoupit

5. skirmišera nelze za žádných okolností využívat k obkličování nepřátelské jendnotky. Pokud se jedná o boj pouze mezi skirmišery, takové jednání možné je

6. gardová a lehká pěchota si může detašovat kolik chce skirmišerů. Prapor se tedy může rozpustiti celý do rojnice. Vycházím z historie neb se to tak stávalo.

7. pěchota v jiné formaci než v karé se nesmí PŘIBLÍŽIT k jízdě

8. pěchota se může k jízdě přiblížit vždy pokud tato pěchota nebude na volném terénu nebo pokud mezi hexem jízdy a hexem pěchoty bude překážka

9. pokud pěchota v jiné formaci než v karé zůstane před jízdou na volném terénu v důsledku zteče jízdy, pak pěchota NEMUSÍ ustupovat. Pravidlo prodiskutované na návrh 666 a mě :)

10. pěchota v karé se může libovolně přibližovat i vzdalovat k jízdě

11. pěchota se může přiblížit k jízdě v důsledku zteče na jinou pěchotu

Odkazy:

Něco o Napoleonských HPS

České stránky věnované HPS Panzer Campaigns

Neoficiální stránky k HPS panzer campaigns

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 825 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chomski 28.7.2010 21:31  811
BelgieTah poslán 666..

No, nevím jak bych to zhodnotil. Sepp získal v klubu PG přízvisko "Krvavý". Po minulém tahu musím říct, že pod generálem 666 bych rozhodně nechtěl sloužit. Čelní útoky Landwehru na dělíčka za děsivých ztrát. Landwehr posléze obklíčen a decimován. Nicméně Prusů je jak psů a čekám další vlny. Vydržíme!!

U Quatre Bras probíhají vyčišťovací práce. Myslim, že tam jste to tedy pozičně moc nezvládli..
666 9.7.2010 21:47  810
tah je u Seppa
666 9.7.2010 21:46  809
Muškety a píky bych si někdy zahrál, byť mi nejvíc vadí, že HPS naprosto ignoruje mé nejoblíbenější období historie:(
chomski 9.7.2010 16:25  808
ad Mladá gardaNo, je fakt, že mě přijde taky divný, že počet bodů, které dostanete, je stejný jako když já zničim Landwehr. V jiných hrách od HPS je to ošetřené. Různé parametry hry jsou nastavovány specielně u jednotky nikoliv globálně pro celou herní stranu. Asi nejdál je v tom první díl ze série Musket and Pikes: RENAISSANCE, kde funguje dokonce i FOG of War mezi koaličními partnery. Tenhle díl bohužel nemám :(
chomski 9.7.2010 16:22  807
Bude dnes tah?
666 8.7.2010 09:31  806
"uměle vytvořený útvar"? Tak či tak je to elita a pokud dostává ztráty od landwehru, tak mám radost:)
chomski 7.7.2010 23:33  805
666nesmysl! Mladá garda je uměle vytvořený útvar.. Reálně museli být nasazeni už u Ligny, u Waterloo se celkem drželi u Plancenoit. Stará garda je to co se počítá! A ta na našem bojišti rozhodne!
666 7.7.2010 23:11  804
landwehr je landwehr... zato každý mrtvý gardista se počítá 2x (sice ne na body, ale v budoucnu budou chybět:))
chomski 7.7.2010 21:02  803
BelgieAno, u Fleurs se lze hojit, ale jak dlouho??

celkem mě ale překvapil jeden charge dragouny na landwehr na středním frontu. Moc se nevídá útok, kdy jízda s minimálními ztrátami sejme 400 mužů z 600.
666 7.7.2010 14:38  802
Nevypadá to moc příznivě, ale naštěstí se lze neustále hojit u Fleurs...
chomski 6.7.2010 22:27  801
BelgieTah poslán 666. Jatka u Fleurus pokračují... Zahojim se jinde. U Quatre Bras zaregistrován únikový manévr Prusů. Zavelen generální sturm. Britové jsou rozděleni dezorganizováni. Dávám jim u Q.B. maximálně 4 tahy..
666 6.7.2010 19:57  800
Ale rozhodně to není ani tak dobré, jak by sis přál ty:)
chomski 2.7.2010 21:28  799
Díky za tah, koukal jsem se na to krátce a rozhodně to není tak hrozné jak byste si asi přáli :) Mladá garda stojí jako žula..
666 1.7.2010 16:07  798
Je u Seppa.
chomski 1.7.2010 14:04  797
To je možné, ale já nedostávám tah..

[ 825 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt