Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu James Horner [ŽP: 8 týdnů] (kategorie Hudba - V ODPADU) moderuje Lokutus.

Diskografie Jamese Hornera:
kompletní oficiální diskografie

Poslední releasy:

Další odkazy:
Německé fan-stránky Jamese Hornera
James Horner fan Page
James Horner Shrine
OSTweb: Tabulka Jamese Hornera
Filmtracks: James Horner
Music from the Movies: James Horner
Movie Music U.K.: James Horner
Ebay vyhledavač

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 633 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
houser Houser 12.2.2006 22:19  855
NP:Willow **** -U mě je to premiéra :)Už na první poslech je to paráda. :)
rocketeer Rocketeer Music makes me happy 12.2.2006 21:10  854
no nemůžu si pomoci ale Horner by si měl dát menší/větší odpočinek a začít čerpat zcela! nové nápady, Debneyho Passion rozhodně patří do první ligy ať už provedením, povedením, či oslovením lidí, kteří soundtracky nekupují, což se naposledy povedlo třeba zmíněnému Hornerovi - budiž oběma pánům uznána tato dovednost, Passion se příjemně poslouchá, ve filmu zapůsobil a mě jen utvrdil že Debney má hodně široký rozsah působnosti aniž by pozbyl kvality
hony 12.2.2006 10:40  853
Co se tak nového můe kutit v klubu James Horner...

Můj problém s Passion je ten, že ho prostě nejsem schopnej akceptovat jako plnohodnotný film. Jsou to rozpohybované ikony. Co v mých očích mohlo film povznést mohla být daleko nosnější hudba.

Horner u Apocalyptico může být stejně tak zajímavá záležitost jako obdoba "jedna paní povídala" tehdy u Passion. Pohužel se mi teď nabízí poměrně vtíravá myšlenka, že se bude jednat o New World 2.
douglas Douglas Každý film může být zajímavý, - kladete-li si správné otázky. 12.2.2006 00:31  852
Upozorňuji, že jsem vychovaný jako katolík a znám Bibli... Takže to moc neplatí. :)
e_wan E-Wan - Soundtracky na prodej (update 10.9.24) 11.2.2006 23:53 - Odhlášení (22:44) 851
Me tedy Passion of the Christ velmi zasahl, i kdyz souhlasim s nazorem, ze film byl natocen hlavne pro lidi verici ci alespon znale Bible.
Nejotresnejsim zazitkem pro me nebyly ani tak nasilne sceny z filmu, ale spise skutecnost, ze se nekteri jedinci v kine (a nebylo jich malo) u scen Jezisova muceni smali. Tehdy jsem si uvedomil, ze za tech 2000 let se vlaste vubec nic nezmenilo a ze 'Jezisovi kati' jsou stale mezi nami :(
magnificat Magnificat - Magnificatův filmový deníček 11.2.2006 15:35  850
Anthony: Jen proto, že poměr kladných a záporných reakcí mluví v neprospěch nějakého filmu, tak to nemusí znamenat, že je ten film zákonitě špatný.
Jinak samozřejmě chápu, že je obrovská spousta lidí, kterým se film hnusí a zase jsou tací, kteří si film zamilovali (a nejsou to jen pobožné babičky, které zavítali do kina poprvé od premiéry Pyšné princezny). Myslím, že skvěle hodnotil tenhle film jeden recenzent v Cinemě. Že není ani tak podstatné, kolik dostane Gibsonův film procent, jako spíše to, co si z něj člověk odnese. Já jsem film viděl, naprosto mě nadchl (a to nejen to, že jsem katolík... mimochodem i ta pranýřovaná brutalita snímku není v kontextu s brutalitou dnešních filmů nikterak otřesná) a to mě naprosto stačí. Ať si lidi na tenhle film plivou jak chtějí, můj názor na vyjímečnost tohohle filmu to nikdy nezmění (...a jen tak mimochodem si budu myslet něco o tom, že je to problém těch lidí, že se jim ten film nelíbil a že za něj zbytečně vyhodili 150Kč :)
douglas Douglas Každý film může být zajímavý, - kladete-li si správné otázky. 11.2.2006 15:30  849
Hmm... Díky za souhlas. :)

A to byl jen začátek, na FilmPubu jsme oba na téma Umučení Krista napsali dlouhé texty, pod kterými nám dohromady snad na tři sta lidí zuřivě nadávalo. :)
anthony Anthony - stránky o filmové hudbě 11.2.2006 15:22  848
Mimochodem IMHO zcela přesné komentáře Douglase a Tetsua:
Douglas:
Pokusím se být stručný, ačkoliv se mi na mysl derou stále nové a nové výtky, bohužel nejsou kompenzovány klady. Věřím, že si Gibson splnil svůj velmi podivný sen (jeho sny mu nezávidím) a natočil Kristovo utrpení ve vší brutalitě. Jenže zřejmě zapomněl, že kromě zobrazování násilí a zabírání Ježíšových pádů v neustálých otravných zpomalených záběrech, by měl i vyprávět a budovat postavy. A to zcela ignoroval, takže bych velmi váhal, jestli nazvat Umučení Krista filmem, už proto, že postrádá skoro všechno, co by měl film mít a zůstává v důsledku jen vršící se hromadou samoúčelných brutalit (které mě osobně nechávaly naprosto chladným), laciných symbolů, kýčovitých berliček a snahy odškrtat si všechna zastavení Křížové cesty. S výjimkou Piláta se na plátně neobjeví jediná skutečná postava, místo nich nastupují ikony, oživlé obrázky z modlitebních knížek. Obrázky beze jmen, bez charakterů, bez minulosti a vlastně i bez kontextu. Výsledkem je neobyčejně zmatečný film, který člověk Nového zákona neznalý nemá naději pochopit (a když se mě kamarád po projekci zeptá, který že teda byl ten Pilát, něco je špatně), nehledě na to, že pojem "Mesiáš" zná akorát z Matrixu. Flashbacková struktura nenechází vysvětlení. Pokud někdo nechápe kontext, kdo vlastně Ježíš byl, kdo jsou ti lidé kolem něj, kdo je ten člověk, co ho zradí a proč to udělá, kdo jsou ti dva, který pořád doprovází Ježíšovu Matku, a kdo je vlastně Ježíš (protože na to, proč po něm všichni tak pasou, film odpověď nedává), nemá smysl se na něj dívat, pokud nemá fetiš z pohledu na lidskou krev. Jistě, vychází se z Pašijových her (tedy částečně, velkým zdrojem je našim čtenářům spíše neznámá sestra Emmerichová), jenže Pašijové hry jsou primárně určeny Křesťanům a čtou se v dnešní době de facto pouze v kostelech, tudíž i publiku, které má o Novém zákonu velmi zřetelné kontury. Říká se, že Gibsonův film je především pro Křesťany, kteří chtějí vidět, jak moc a zač ten Spasitel teda jako trpěl (mimochodem, ve filmu NEZAZNÍ, PROČ SI TO VŠECHNO TEN JEŽÍŠ NECHÁ LÍBIT A PROČ TO DĚLÁ!!). Nemyslím, že je to pravda, sám jsem katolík a dějinami církve se dlouhá léta soukromě zabývám a Gibsonův film mě spíše rozzuřil. Ne proto, že by nějak varioval Bibli (to bych pak nemiloval Scorseseho Poslední pokušení...), ale proto, jak je zoufale zbytečný, nakašírovaný, kýčovitý a hlavně... zbytečný.

Tetsuo
Nekřestansky blbý film a totálně prázdná bublina. A té zbytečné hysterie okolo násilí! Kdeže naturalizmus! Jen ikonické, ilustrativní, lyrizované, zpomalené obrázky se ztišeným zvukem. Kombinace akčního filmu, comicsu, hororu či snuffu a videoklipu, která s uměním (inovativním pohledem na staré téma) nemá nic společného. Technicky perfektní, ale naprosto kýčovité, příšerně manýristické a velmi nudné. O podstatě Kristovy oběti film nic neříká, protože nemá žádnou expozici a dramatický oblouk. Zbičované tělo vypovídá jen o zbičovaném tělu. Mrzí mě, kolik lidí tomu filmu naletělo.
anthony Anthony - stránky o filmové hudbě 11.2.2006 15:20  847
Umučení Krista hudba Debneyho se mi docela líbila, film je odpornej a nudnej. S Gibsonem jako ultrakatolický fanatik mám coby člověkem opravdu problém. Mám ho rád jako herce v mnoha filmech a jako režiséra za první dva filmy.
Film Umučení Krista je ale IMHO i hodně špatnej z filmařského hlediska.
Můj mírně ironický komentář z csfd: Poněkud krvavé, ale hlavně nudné: nějakýho chlápka odsouděj a pak bičujou a nutí nést kříž, na kterým ho chtějí ukřižovat - on pořád znovu a znovu padá, trvá to celou věčnost - jen ta cesta s křížem trvá snad polovinu filmu (ještě že existuje u DVD rychloběh). Navíc je snad třetina filmu točena zpomaleně. Ještě se mu pořád vybavujou vzpomínky na dobu předtím, kdy byl celkem v pohodě a hlavně ne tak zakrvavenej. No nechci spoilerovat, tak vám nepovím, jak to s tím hlavním hrdinou dopadlo, ale ten konec je takovej zvláštně otevřenej. Akorát snad hudba bylo celkem fajn, ale i tu si radši pustím samostatně na soundtracku. Takhle nezbývá snad jen ocenit práci maskérů. Jinak vážně: Douglas a Tetsuo to vystihli vcelku přesně.
magnificat Magnificat - Magnificatův filmový deníček 11.2.2006 15:20  846
Lokutus: Až teda na to, že Passion není ani omylem biblickej film, pokud povazujes za biblicke filmy jako Král Králů. A právě protože je úplně jinej, konečně realisticky natočenej, tak v tom tkví jeho síla.
Samozřejmě, že jsem taky slyšel různé řeči o Gibsonově fanatismu. Netvrdím ani to ani ono, jen mě příjde, že v dnešní době je za fanatika označen pomalu každý, kdo se otevřeně a bez kompromisů hlásí ke křesťanství. To se ale dostávám pomalu k tématu, které nepřísluší tomuhle diskuznímu fóru.
lokutus Lokutus watch?v=teBV0EoJJY8&t=232 - prodej OST 11.2.2006 15:14  845
Tender: dej si repete :)
tender Tender 11.2.2006 15:13  844
Omlouvam se za preklep, Magnicicat samozrejme :-)
lokutus Lokutus watch?v=teBV0EoJJY8&t=232 - prodej OST 11.2.2006 15:12  843
s Gibsonem jsem nikdy neměl sebemenší problém, že to je ale bláznivej fanatik je o něm vcelku známý, ale i tak je řada jeho filmů, který mám vcelku rád a kdykoliv se kouknu třeba na zbraně 1-2, Gallipoli, Year of Living Dangerously, nebo třeba i Ransom.
Současně nemám problémy s biblickejma filmama o povzneseným bytí idealizovanejch svatejch - i samotnýho křesťanskýho nejvyššího - takovej Král Králů z roku 1961 patří imho k vynikajícím filmům a současně i do skupiny filmů, kterým roky nic neubraly a stále mají co nabídnout současnýmu publiku a neztratily nic ze svýho kouzla...

Fakt nevím, co tedy může bejt za problém... ale Passion? Nikdy víc!
tender Tender 11.2.2006 15:11  842
Magnificent: JJ, taky jsem si vsiml brutalni kritiky na osobu Mela Gibsona (ze je to nabozensky fanatik apod.), ze jeho film zpusobil smrt nejake starsi pani v kine (diky brutalnim scenam) apod. Podobna kritika zazniva i v soucasne dobe, kdy Gibson nataci Apocalypto...
magnificat Magnificat - Magnificatův filmový deníček 11.2.2006 15:07  841
Lokutus: tak to já bych se o film taky s naprostým klidem hádal. Podle mě největším problémem tohoto filmu v očích jeho odpůrců nejsou ani tak jeho skutečné kvality, jako spíš osobnost Mela Gibsona a HLAVNĚ osobnost, o které tento film vypráví. Její příběh je bohužel v dnešní době těžká nuda pro příliš mnoho lidi obývajích tuto planetu.

[ 633 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt