Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu MOTORKY [ŽP: 24 týdnů] (kategorie Doprava) moderuje Šéf Lopuchu.


Je úplně jedno, na čem jezdíš. Stačí cokoliv. Jestli to má dvě kola, tak je to dobrý! Nepotřebuješ právě to či ono, abys byl biker a měl radost z toho co děláš.
Jde o životní styl a cítit se svobodně.
Peter Fonda



Nemáte s kým jezdit? Hledáte pohodovou partu motorkářů? Zkuste Southern Cruisers Riding Club !




Chybí vám na mašinu oblečení? Zkuste REBEL!



Stránky oblíbených a ohrožených PEKELNÝCH DOLÚ

Moderátor tohoto klubu důrazně podporuje
Petice Zrušme komunisty


  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 883 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
marco Marco 24.4.2008 10:43  842
Blacky : ten při jízdě není potřeba - na rozdíl od otáčkoměru.
Ale taky tam je, spíš však kvůli ujetým kilometrům - na třetí fotce takové to malé okénko displeje dole uprostřed.
blacky Blacky - Tady je blackyho 24.4.2008 06:55  841
sory za dotaz neznalce, ale kde to ma tachac?
marco Marco 23.4.2008 16:12  840
při přestavbě Sportstra jsem postupoval obrácenou cestou než u "velké"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"velká" byla krom toho že jsem na ní závodil vždy i showbike který měl budit pozornost kde se objevil - a její nová varianta která se po bouračce nyní rodí by měla jít v tomto ještě dál do větších extrémů.

Sportstra jsem ladil stejně jako jsem to dělal s autem - aby zvenku vypadal co nejvíc "nenápadně" ale veškeré překvapení čekalo když člověk vezme za (šlápne na) plyn.
Vycházel jsem ze sériového modelu R-ka (nešlo tedy o stavbu ale přestavbu)
R-ko se mi ke všemu po designové stránce vždy moc líbilo, tak i proto jsem chtěl zachovat jeho charakter a vzhled, tak, aby vypadal skoro jako "obyčejné" R-ko z pohledu někoho, kdo tolik nebude vnímat detaily.
Kompletně jsem vyměnil agregáty - motor, spojku převodovku - a dále vše co do výkonového procesu zasahuje - od karburace (stříkačku jsem tady na rozdíl od "velké" zavrhl), přes zapalování, elektroniku a výfukový systém.
Výfuky byl co do vzhledu největší kompromis - s původními 2-1 jsem nikdy nemohl dosáhnout uspokojivého průběhu, takže nakonec došlo na dragpipe - ale ještě chci otestovat Supertrapy od Strotze.
Dále jsou to již jen téměř neviditlné detaily jako nové přední i zadní tlumiče, tlumič řízení, řadící lampa a otáčkoměr a pár drobností, nutných pro závodnější ježdění, nenarušujíc však už tolik ducha R-ka.
Motor je do čtverce vrtaný S&S s obsahem 100cui, tedy 1640cc

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marco Marco 23.4.2008 15:09  839
jezek : ok, beru. Stejně jako informaci že na tvé motorce s obsahem 656cc se smí jezdit jen po koberci a při rychlosti přes 50km/h se vlní. PS : sportstra jdu nafotit
maximus Maximus Co dodat, jsem prostě nejlepší :-) - Dark Club 23.4.2008 15:00  838
Jasan :-) Půjčím si Bitchinčino kolo bez štítku, vemu PET láhev 1,5l a dáme čtvrt míle :-D
jezek_to 23.4.2008 14:34  836
ven?Co třeba udělat vyjížďku tohodle klubu?Počasí začíná bejt úžasný
jezek_to 23.4.2008 14:11  835
PeceAno Marco, uznávám, máš pravdu.Na tvé motorce s motorem 2,3 bude pohodlné jezdit nad 200km/h. PS: Na toho sportstera bych se taky mrknul.
marco Marco 23.4.2008 12:34  834
ježek : tak ještě jednou a pomalu, vidím že to s tebou jinak napůjde :

jezek : A rychlost 200 na rovině? Jel sem na ségřinym Bulíkovy a při dvou kylech mi to sundavalo helmu
Marco : to je zvláštní, Buelly jsou na rychlou jízdu imo jak stvořený
jezek : jak dělaný na větší rychlost? Viděls Buell SS 12 Litening?Tam nemáš ani tu nejmenší ochranu proti větru.
Marco : Buell není "jen ten ségřin" zkus třeba 1125R
jezek : vo čem se tu bavíme? Znám téměř všechny typy motorek....TAkže mi nemusíš ukazovat obrázky buelů s polokapotáží

tedy ježku, pokud v jednou ve svém příspěvku zpochybníš demonstrací jednoho konkrétního modelu obecné tvrzení že Buelly jsou pro rychlou jízdu prima nápad, pak nezbývalo než ti velmi mile a jemně naznačit, že tomu tak není.
Tak, už ti to konečně došlo? (dovolím si použít pouze jeden otazník, osobně se domnívám, že by ti to mohlo stačit)

Následná milá popcornová exhibice na téma znám téměř všechny typy motorek včetně Francouzskejch Voxanů,Italský Beneli, Emzet a dalších u nás netuctovejch motorek doplněná zajímavou informací o tom jak k těmto znalostem musíme přidat i monster (bez štítku), Hondu CBF 600,500, nSuzuki GS 500,Intrudera, GSX,FJ,FJR byla sice velmi poučná, ale původního lapsusu se nijak netýkající.

"..Marco - vždy mám pravdu.."
ano, já vím že mám.
"..Bože můj.."
ale no tak, Marco stačí
drobecek 23.4.2008 12:27  833
-----Klidně sem moh jako příklad použít Ducati monster (bez štítku), Hondu CBF 600,500, nSuzuki GS 500,Intrudera, GSX,FJ,FJR,...........Bože cokoli co má dvě kola, motor a nemá ochranu proti větru.----
Teď jsi si to tedy ale pěkně možná zavařil, protože jak FJ tak FJR ochranu má a FJR dokonce elektricky stavitelnou.
ocko 23.4.2008 12:26  832
Panove, co tak tuhle diskusi ukoncit, nez preroste do prilis osobni? Drzme se dale obecnych debat, ano? ;-)
A Marco necht konecne doda tu fotku Sportstera! :-D
jezek_to 23.4.2008 12:14  831
Marco - vždy mám pravdu - Ne,přečti si tu konverzaci celou.Psal sem, o tý tvý motorce a o rychlostech v zatáčkách.Potom sem psal o tom, že rychlost přez 200 je téměř nemyslitelná (tím sem myslel jízdu na delší vzdálenost při rychlosti 200 a ne vzdálenost čtvrt míle kterou ujedeš kolem deseti sekund, nýbrž vzdálenosti kolem 60 kylometrů) a jako příklad sem uvedl motorku bez větrného štítu.Je mi jasný, že jakmile příště budu něco zmiňovat v tvé přítomnosti, zamyslims e nad tim, že se nechceš bavit, ale vyvracet ostatním jejich názory. Oba víme, že spor nebyl o tom na co sou konstruovány Buelly.Klidně sem moh jako příklad použít Ducati monster (bez štítku), Hondu CBF 600,500, nSuzuki GS 500,Intrudera, GSX,FJ,FJR,...........Bože cokoli co má dvě kola, motor a nemá ochranu proti větru.Protože šlo o to, abych přiblížil pocit člověka na motorce při této rychlosti na motorce bez kapot.TAk už ti to konečně došlo????? Bože můj...
marco Marco 22.4.2008 21:45  830
jezek : bavíme se o tom že jsi vyjádřil nesouhlas s mým tvrzením, že Buell je jako dělaný na rychlou jízdu a argumentoval jsi tím, že jsi jako příklad uvedl jeden konkrétní typ bez jakékoli ochtary proti větru.
S takovouto logikou argumentace nezbylo než p.t. čtenářům, kteří neznají Voxany a mohli by mylně dojít k závěru že Buell je motorka bez ochrany proti větru, ukázat, že tomu tak není.
200 se dá dělat i na tom dragovi, o tom se tu nebavíme, chápeš? I rychlosti za cílovou páskou bývají vyšší.
Takže o tom se tu bavíme a tímto opravdu můžeme tu diskuzi ukončit.
jezek_to 22.4.2008 20:55  828
marcovo čem se tu bavíme? Znám téměř všechny typy motorek včetně Francouzskejch Voxanů,Italský Beneli, Emzet a dalších u nás netuctovejch motorek.TAkže mi nemusíš ukazovat obrázky buelů s polokapotáží.Nemluvil si o tom, že bys dával na toho svýho crusera, nebo co to bude nějakou kapotu, nebo čelní plexi.Proto sem měl námitky k rychlostem kolem 200.Chgápeš? ... Myslim , že tim bych tu diskuzi ukončil..
maximus Maximus Co dodat, jsem prostě nejlepší :-) - Dark Club 22.4.2008 19:04  827
to je totiž první sportster co se mi líbí :-) a také vím kdy jsi v kanclu :-D
marco Marco 22.4.2008 18:49  826
Max : jé, já Ti ještě nevyfotil toho sporťáka s pořádným motorem :-) Zítra to napravím

[ 883 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt