Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu reklama [ŽP: 8 týdnů] (kategorie Televize) moderuje Nikki.

Reklamy nám přibývá a to nejen té televizní, ale i internetové a takové té "letem světem". Tento klub je určen k diskuzi o jakékoliv reklamě a jakékoliv formě, vždy samozřejmě v mezích slušnosti.

Zajímavé odkazy:
oceněné reklamní kampaně Louskáček 2007
databáze televizních reklam
a odkaz na YouTube snad netřeba.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu. Práva vám může přidělit moderátor klubu. Požádejte ho v soukromé poště.

[ 2188 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
shelle Shelle - Good Service 30.7.2013 21:35  2383
Seznam?
scalex Scalex 7.7.2013 13:59  2382
Ano, viz slavná Bóbika, kterou si pamatujou snad všichni, co kdy měli televizi, ale kterou si naprostá většina lidí nikdy nespojila s propagovaným produktem.
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 7.7.2013 12:18  2381
Scalex [2380]: Ano, z tohoto pohledu je taková reklama mnohem lepší, než super cool vychytaná vtipná reklama, která se sama o sobě stane legendou, jen si většina lidí nezapamtuje, na co to byla reklama.
scalex Scalex 7.7.2013 12:13  2380
Nicméně objektivně vzato to, že člověk nepochopí reklamu (ať už proto, že by byl hloupej - což nebyl samozřejmě tento případ - nebo proto, že je reklama nejasná) ještě neznamená, že ta reklama nebude úspěšná. Tyhle "WTF reklamy" jsou velmi účinné právě proto, že člověk, který je nepochopí, se jimi poměrně intenzivně zabývá. Člověku to prostě nedá, chce to pochopit. Čímž se mu produkt zarývá do podvědomí víc a víc. A když pak budu na benzínce kupovat energy drink (a bude mi víceméně jedno, jakou značku), spíš sáhnu po Semtexu, který mi něco říká, než po uňti Muňti , o kterém jsem v životě neslyšel.
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 7.7.2013 10:58  2379
Z té reklamy jsem nějak nepobrala, že Semtex je pořadatelem obíhačkových pingpongových turnají a že má ono heslo.
teketapa Teketapa Říkejte mi - Teke 6.7.2013 21:26  2378
Jo tuhle reklamu jsem taky moc nepochopila...
ubi Ubi 3_33_33 - 2640 6.7.2013 21:09  2377
Dáda propaguje nápoj Semtex, který je pořadatelem obíhačkových pingpongových turnajů. Sloganem Semtexu je heslo: To dáš! Da..da..dáš!
Někde se ale musela stát chyba, vždycky jsem si myslel, že divák sledující reklamu si má zboží koupit a nikoli ji chtít vysvětlit.
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 6.7.2013 11:55  2376
Ta reklama s Dádou: Můžete mi ji někdo vysvětlit?
vignette Vignette - Tvořit, nebo bořit! 2.3.2013 19:29  2375
ne-e, myslím, že se jmenuje Ella Dvořáková
wronski Wronski Jsou to zrůdy. - Sofistikované. 2.3.2013 19:02  2374
Nj, srandičky... já jsem teď koukal, jestli to fakt neni malá Bočanka!
vignette Vignette - Tvořit, nebo bořit! 1.3.2013 08:10  2373
Wronski [2370]: teď jsem ji viděla ve filmu a to už taková sláva není :)
pavlajs pavlajs 19.2.2013 22:41  2371
Wronskinení to malá Bočanka? :)
wronski Wronski Jsou to zrůdy. - Sofistikované. 19.2.2013 12:11  2370
Vitana: Pyramidka koření
Holčička v 0:18 mě baví už měsíc...
wronski Wronski Jsou to zrůdy. - Sofistikované. 24.1.2013 00:38  2369
Pokud se vám – tak jako mně – líbily reklamy od Martina Jaroše (Volej zadara, Asi jinej gang, ta-ble-ty, čivavy s Čtvrtníčkem, Chuck Norris...) tak by vás možná mohlo zajímat, že se tento přesunul z T-Mobile někam do Kataru. Takže místo jeho vtipných reklam budeme koukat na víc blbých reklam, což je blbé a škoda nejen pro T-mobile.
tilka tilka dálky, ty bývaly blíž 23.1.2013 21:53  2368
měla jsem pocit, že už by neměly v televizi reklamy tak řvát. Ale pořád mám pocit, že pořád jsou reklamy daleko hlasitější než programy. I u váš?

[ 2188 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt