Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu RPG alias hry na hrdiny [ŽP: 12 týdnů] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
romik 22.9.2007 08:41  1397
noldohorší peachovinu jsem již dlouho neslyšel. Kámo, já viděl hrát WoD takovým způsobem, že semi ježili chlupy v místech tam, kde záda ztrácejí svůj význam a málem jsem neutekl.
DrD+ v mých hrách se stává skoro bezkostkovou záležitostí...třeba. imho, nepaualizuj, není to dobré :-D
captainn 22.9.2007 00:55  1396
noldo: Dopouštíš se zcela hloupé paušalizace, někdo čísla rád a hru si bez nich představuje nerad. Chce prostě za hrou vidět čísla, vzorečky whatever a naopak skupinové povídání si je pro něj nezajímavé.
noldo 22.9.2007 00:00  1395
Je fakt, ze WoD posunul uroven hrani jinam, dal. Pochopili, ze jde o pribeh, role-playng. Na to staci hodnoty 1 - 10, hodnota vseho musi byt jasna na prvni pohled, vypocty neexistuji, hazet se skoro nemusi. Jakekoliv tabulky, prevody a podobne, mi uz prijdou jako nepripustne zdrzovani SKUTECNE hry. Dobre herni mechanismy jsou takove, ktere jdou tak hladce, ze je hraci temer nezaregistruji...Mechanismy nesmi ridit hru, a podivejte se, co tu rozebirate - DrD, DnD, Gurps - vsechno na jeden pytel...utok 3d8+18? Co to ma byt jako?
migel 21.9.2007 17:43  1394
Gran 1393Pravidla DrD+ jsem přes rok už nedržel v ruce ale zdá se mi rozdíl 6 úrovní tak propastný, že si prostě myslím že je nemožné (skoro)aby postava na 4. levelu zabila postavu na 10.
gran 21.9.2007 17:30  1393
Dalcor 1371: Hrál, ale moc neznám.

Migel 1372: Já jsem vyhlášený Theurgovský profík. To znamená, že nejen vím, jak zařídit, aby byl Theurg nesmrtelný, ale také vím, jak ho zabít .)
jerson 21.9.2007 17:13  1392
DalcoreCPH má jen dvě tabulky (no dobře, tři), a pokaždé to jsou tabulky, které se dají jednoduše odvodit :-)
To jen tak na okraj jako námitka, že ne každá RPG má hromadu tabulek :-)

Bouchimu jdu napsat do pošty.
dalcor 21.9.2007 16:07  1391
JDU DOMŮ. Přeji hezký víkend - doma jsem offline takže v naší argumentaci nemůžeme pokračovat.
dalcor 21.9.2007 16:06  1390
Ani ne - SRD uz take obsahuje rpavidal z dalšíc h a jiných d20 než DnD. Napříkald Unearthed Arcany, což je také d20 ale přidávající do hry celou řadu volitelných pravidel.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.9.2007 16:05  1389
Dalcor [1385]: Ja tam ctu "Systém referenčních dokumentů (SRD) d20 je výtah pravidel hry Dungeons & Dragons 3.5 edice," - tudiz vsechno, co je v d20, by melo byt obsazeno v DnD 3E, ne? Nebo spatne chapu pojem "vytah"?
dalcor 21.9.2007 16:03  1388
BouchiAsi si pletu dvě věci - Ok nahraď si Mez zranění tabulkou zranění. Omlouvám se. DrD+ jsem měl otevřené asi před rokem naposledy... A to jsem si užíval tvorbu psotavy an míru což tak krásně v DrD+ šlo až jsem z toho omlátil všechno okolo.
dalcor 21.9.2007 16:02  1387
BouchiNormálně jsme kvůli Tobě zapoměl jít z práce domů :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.9.2007 16:02  1386
Dalcor [1382]: Jenze ty jsi to rekl, jako kdyby museli hraci nejak slozite nasobit a delit pomalu pri kazdem druhem hodu. Coz neni pravda, i to deleni dvema se pouziva jen zridka (a nasobeni jeste ridceji).

Jak souvisi urceni bodu zraneni (podle tabulky, ktera se navic pro nejbeznejsi pripady shoduje s vysledkem hodu a pro par dalsich okolo je snadno zapamatovatelna) s Mezi zraneni?
dalcor 21.9.2007 16:01  1385
No, kdyz si tam ctu treba priklad "Kritické zranění Tordeka zvyšuje jím způsobované zranění o 2k8+12 a trpasličí vrhač ji při vrhu zvyšuje o 1k8+6, takže oba dohromady ho zvýší o 3k8+18, což sečteno se základním zraněním válečného kladiva dá oněch zmiňovaných 4k8+24." ...

Hmm. To je názorný příklad, ne uápis mechaniky. BTW víš o tom že pleteš DnD a d20, že? Ale to je jedno - každá hra má hafo tabulek, jen každá je využívá jinak. Doporučuji porovnat s GURPS ;)
noir 21.9.2007 15:59  1384
Percentuální kostka se použí v DnD snad jen u náhodných setkání, náhodných pokladů a náhodných atributů Dědičných zbraní.
Bouchi: Nutnost přepočítávat podle tabulky je opruz. Když jsem jako PJ dělal CP, tak mě dralo pořád procházet mezi dvěma knížkama a tabulkou-to je taková zdržovačka! Přepočítávat magenergii, životy, zranění, bonusy... A halvně furt vzpomínat, kdy je co už přepočítané a co ještě ne, to mě fakt zdržovalo pořádně.
Třeba u kněze: Sešlu Sršící zlo a musím dvakrát kouknout do tabulky, abych zjistil jak dlouho to bude psůobit a jak daleko to bude působit. A navíc mi ještě pravidla ani neřeknou, jaká ochrana proti tomu působí...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 21.9.2007 15:57  1383
Dalcor [1379]: No, kdyz si tam ctu treba priklad "Kritické zranění Tordeka zvyšuje jím způsobované zranění o 2k8+12 a trpasličí vrhač ji při vrhu zvyšuje o 1k8+6, takže oba dohromady ho zvýší o 3k8+18, což sečteno se základním zraněním válečného kladiva dá oněch zmiňovaných 4k8+24." ...
Co se tabulek tyce, zkratka jsem si vzpomnel, ze nekteri namitali (jako argument pro slozitost DrD+), ze v DrD+ je moc tabulek. Tak jsem se mrknul na ten odkaz a nasel jsem tam taky nemalo tabulek, nic vic.

Dalcor [1381]: Vedlejsi hod 1k6 se pouziva na zraneni (hlehle) a v situacich, kdy je velky rozsah a potencialni neomezenost 2k6+ na zavadu (AFAIK jich neni moc).

[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt