Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu RPG alias hry na hrdiny [ŽP: 12 týdnů] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 25.9.2007 10:38  1411
Fanatiku! Kdybych neměl rodinu, dělal bych to taky tak :o)
dalcor 25.9.2007 10:36  1410
Bohužel - já měl obrovské štěstí že v Černém rytíři někde z bazaru sehnali asi 20 příruček Earthdawnu a když to někdo nekupoval tak mi to dali :) Dělal jsem jim tam OG. Bohužel ani SR a ED neznam natolik dobře abych mohl diskutovat. Viděl jsem d20 Earthdawn to nědko vydává nebo to je nějaká FAN VERZE. Mrknu se a dám vědět. Na Nobleknightu je samozřejmě k dostání původní kniha. Ale jelikož je to opravdu "legendární" RPG tak tomu odpovád i cena - tudíž zatím jem volil nákup Engelu, Draming Cities a ještě nemám kompletní Earthdawn. Také mi chybí Demon the Fallen.
noir 25.9.2007 10:31  1409
Resurection: Objevují se v něm některé stejné postavy (byť pod jinými jmény), v SR světě je na něj spousta narážek (třeba v Dunkelzahnově poslední vůli-doufám, že jsem teď neprokecl spoiler), některá dobrodružství z něj přímo vycházejí. A hlavně dávají dohromady smysl.
DAlcor: Vychází Earthdown momentálně někde? Já si ho pamatuju ještě z časů před x lety...
dalcor 25.9.2007 10:27  1408
Jo jo Earthdown jako setting je poměrně zajímavý
noir 25.9.2007 10:24  1407
Resurection: Fantasy varianta Shadowrunu se jmenuje Earthdawn, pravidla jsou ale trošku (respektive dost) jiná.
resurrection 24.9.2007 21:43  1406
Shadowrun je fajn a taky se mi libi. Zvlast nektery napady jsou imho dost nosny. Nicmene mi prijde dost nemozny srovnavat DrD+ a SR, jelikoz jde o uplne jiny koncepty, jiny settingy a s durazem na odlisne veci v ramci RPG :-) Jako asi by bylo zajimavy portnout system SR na fantasy. Takova hra by se ale definovala asi jako NEJVETSI MASAKR VSECH DOB.
migel 24.9.2007 16:57  1405
GranZa kněze pomalu nikdo od nás nehrál, takže to nedokážeme zhodnotit... :-)
gran 24.9.2007 16:42  1404
MigelV pohodě, já ti to neberu =) I mě Shadowrun docela zaujal .)
dalcor 24.9.2007 11:52  1403
RomiK 1399Dovolím si s tebou nesouhlasit. Jsou systémy které se soutřeďují spíše na vyprávění hry a systémy které se orpavdu věnují mechanikám. Obojí se samozřejmě dá hrát i obráceně. Kromě indi her zaměřených čistě na vyprávění.

O čem můžeme polemizovat je, zda Storyteller system orpavdu funguje jako podporující vyprávění příběhu, nebo je to jenom jeho feeling kteří si lidé převezmou a pak tak hodnotí i systém (jsme zastáncem této myšlenky).

Osobně jsem stejně jako ty viděl hrát storryteller s házením na každoui blbost a také takový (jaký vede Jiron) kde hází minimálně a soustřeďují se na vyprávění příběhu.

Jenže stejného efektu (tedy důraz na příběh a ne na mechaniky) dosáhnu bez jakéhokoliv ohýbání pravidel v d20 taktéž (teď to neberu jako že DrD+ to umí/neumí, ale já s ním nemámt akové zkušensoti abych to mohl říct). Potřebuji pak Storyteller systém. Stejně v jako dalších hrách primárně závisí na tom jakou tu hru chceš mít a jakého máš vypravěče. I u WODu se můžeš vyblbnout v mechanických serepetičkách jako jsou gifty a pod. A stejně tak ve WODu můžeš powergameovat - stačí si dát třeba zázemí na 5 bodů, k tomu odpovídající spirir totem a máš na účtě 10 000 000 USD. V moderním settingu za t uděláš cokoliv.

IMHO Qualdezar napsal že Storyteller si na podporu vyprávění hraje. Pravda je že GM sekce WODových her se primártně soustřeďují na rady GM jak vystavět příběh. V okamžiku kdy bude něěco takového (pořáídně) jak v DrD+ tak i v D20 tak jediné co tyto systémy bude olišovat jsou settingy a způsob - CnL vs SB.

IMHO Způsob ověřování a mechanik ve WOD (kacířské prohlášení) není příliš odlišný od d20. Odlišný je především vliv náhody.
migel 24.9.2007 09:26  1402
Gran 1401LOL Hele jestli ti nebude vadit já to celé zhrnu. Prostě jsemjá a někteří mí známí chvíli hráli DrD+ a přišli jsme na to že nám daný systém nevyhovuje a to od základu tvorby postavy až po výpočet zranění, magenergie, životů a od vyších úrovní docela velká nezranitelnost. Proto jsme přešli k systému Shadowrunu, kde vytvoření si postavy jaké chci není problém, při boji se toho moc nepočítá a je hodně jednoduchý na naučení a životnost postav....? Když si dávaj pozor tak přežijou toho hodně, ale vrhnout se po hlavě do přestřelky není ideální způsob jak z akce vyváznout živý. Prostě se nám zdá jako zatím nejideálnější systém...
gran 22.9.2007 19:56  1401
Ad 1400Tak mě napadá - ano, Kněz na 1. úrovni dokáže zabít jakoukoliv postavu na 21. úrovni =P ;)
gran 22.9.2007 19:55  1400
MigelPodívej se, postava na 5. levelu dokáže zabít i postavu na 21. levelu. Prostě to jde a vůbec to není nemožné.
Ovšem, neříkám, že _každá_ postava na 5. levelu dokáže zabít _každou_ postavu na 21. levelu ;)
romik 22.9.2007 18:54  1399
noldoAle k tomu ti nedopomůže systém. V tom to je. Systém je jen systém. Je lepší nebo horší? A z jakých hledisek? Mylsím, že na tyhla Gamismy, Narativismy a to třetí tu bude muset apelovat někdo jiný, mě zajímá jen hraní...
noldo 22.9.2007 15:04  1398
Romik: Mluvil jsem o systemu, ne o jeho interpretaci. Hrat lze cokoliv jakkoliv.

Captain: Pak to ale neni Role-Playing Game, ale Skill-Playing Game, nebo tak neco.
romik 22.9.2007 08:41  1397
noldohorší peachovinu jsem již dlouho neslyšel. Kámo, já viděl hrát WoD takovým způsobem, že semi ježili chlupy v místech tam, kde záda ztrácejí svůj význam a málem jsem neutekl.
DrD+ v mých hrách se stává skoro bezkostkovou záležitostí...třeba. imho, nepaualizuj, není to dobré :-D

[ 1423 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt