WanToTak v tom případě hráč ví, na co se zeptat, i když si nedovedu představit, že by tuhle informaci vyslechl přímo.
Dodo - a to je právě podle mě chyba - když má postava město znát i po dvaceti letech, tak je třeba s hráčem ofehrát něco před tou dobou a něco po té době.
Říct jen "máš zvláštní pocit, že se město změnilo" je v mém přpadě to samé jako hodit si úsopěch jen tak tak - víc bych mu stejně neřekl.
A kdyby už měl hrát navštívit město, které se směnilo, tak mu popíšu jeho příchod do města, které si pamatuje jako velké a hlučné, a pak mu ukážu pár situací, které nebudou souhlasit. Opět, nechám postavu hodit na pozorování nebo znalost města, a podle toho ukážu buď víc nebo méně názoroné situace, ale rozhodně hráči nedám žádné "závěry od PJ" - ty ať si hráč udělá sám. Už jen proto, že každé věc se dá posuzovat různě, takže město může být tišší, klidnější, spořádanější, mrtvější, organizovanější - ale co z toho si postava pomyslí, to už je čistě na hráči, přece mu to nebudu vnucovat. |