Vito, prirucky a ucebnice existujou na cokoli. I na ziveni se muzikou. Jestli ale nekomu k necemu pomuzou si moc jistej nejsem. Jasne, zalezi vic na tom, na co clovek ma a co tomu clovek da. Ale to je jedno. Takovy prirucky a ucebnice me nikdy nezajimaly.
Odpovedel jsem jen na tvoje "zastávám roli bubeníka kterýho noty nebaví (neumí) a počítání dob a rytmů mi přišlo vždycky tak trochu směšný." Na svuj nazor samozrejme pravo mas. Napsal jsem hrdej, ale stejne tak jsem moh pouzit uspokojenej. To, jestli si nekdo umi neco spocitat anebo zahrat z not, neznamena samozrejme samo o sobe nic. Ale branit se urcitejm zasadnim vecem - znalostem mi nedava smysl. Pripada mi to, jako kdyz se clovek brani naucit se cist a spokoji se jen s prohlizenim obrazkovejch knizek, anebo se brani naucit jinej jazyk s tim, ze prece umi cesky, tak proc by se sral s nakou nemcinou, anglictinou... ze mu to prej stejne nic neprida. Proste nesouhlasim s tim, kdyz se nekdo zastava ignorace jakyhokoli druhu s tim, ze to "neumi anebo tomu nerozumi a je mu stejne dobre".
Co kdyz ti treba nekdo rekne, ze hrajes vsechno v 4/4 - kdyz nemas tak zakladni znalost, co treba tohle znamena, co ti takovej clovek rika - jestli ma pravdu anebo ne... Tak se muzes jen spokojit s necim jako "mne je to jedno, at je to na 4/4 nebo na 7/13..." ale nemas pak sajn, vo cem ten clovek vubec mluvi.
"zastávám roli bubeníka kterýho noty nebaví (neumí)" - to ti nepripada jako hrde vyjadreni vlastni omezenosti? (to nemyslim jako nakou nadavku, ale jako omezeni vlastní neschopností ci neznalostí) "a počítání dob a rytmů mi přišlo vždycky tak trochu směšný." - proc ti to prislo smesny? zes nevedel vo co de? to pak cloveku zbyde jen radoby povyseny usmev na tvari?
Peace! ;)) |