nash - taky se snažím obejmout a zklidnit, ale ono je někdy těžké se jen přiblížit...;o)
pomáhá obracení v žert (např. když pofňukává, začnu hledat "tu žabku, co nám tady kuňká, asi se schovala tady" - a hraju divadýlko a nakukuju pod postel a do skříně - no, a je často po brečení a vztekání) kde ale pořád brát tu pozitivní energii, to je otázka...
To, že by řekl, že mě nemá rád, se mi ještě nestalo, třeba to teprve přijde. ;o)
Ale může mi říkat "tyrane" - tak možná místo toho používá tady to náhradní slovíčko. A když to řekne, tak mu začne pocukávat pusa, a už je to lepší.
Nevím, jak moc je to výchovné, ale sama jsem mu to navrhla, když je naštvaný, že mu připomínám nějaké úkoly - např. do školy ap.
A ještě k flétně - hraje rád a moc pěkně mu to jde, ale nejhorší je první procvičování nové skladbičky - to je tragédie. Po té, co si ochytá rytmus a noty, hraje s chutí a rád. Když se o letních prázdninách domlouváme, jaké kroužky chce, vždycky chce flétnu a keramiku. Ale pak je s flétnou spojeno i to cvičení, bez toho to nejde... |