Sany: Ono tam vůbec všechno fungovalo docela zajímavě :-)
Třeba služební auta. Centrála v Praze, 70% zaměstnanců Brňáci, 20% ze Slovenska (cca polovina Žilina, zbytek Košice), každý auto aby mohli jezdit na víkendy domů, plus příspěvek na bydlení a kartu na služební naftu bez otázek.
Po 130ti tisících automatická výměna auta včetně povýšení o třídu, např. z Thalie nebo Fabie na Megana a pak na Lagunu. Byl (asi ještě je) tam jeden, který v pondělí dorazil v 10 (z Košic to přece trvá), ve 2 se sebral, a jel na otočku domů. Vynechal středeční noc, protože se musel přece vyspat, čtvrtek další otočka a v pátek v poledne opět domů.
Právní oddělení funguje tak, že firemní právník s platem 70 tisíc veškerou práci "outsourcuje" manželce do její právní kanceláře a hraje v pracovní době golf nebo co (no kdy jindy, hledej v noci míčky). Že snad Ahold žádný spory nikdy nevyhrál nikoho asi netankuje.
A pak to nemá viset v konkurzu :-) A to byla česká větev poslední 3 roky jako jediná v celý Evropě mírně zisková, takže jak to asi vypadá v těch ostatních (holandská šla do konkurzu jako první, německá do něj má spadnout, polská se z červenýho po svým vzniku nevyhrabala nikdy). |