Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu Windows XP [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Jardax, Kdokoliv.


Tabulka porovnávající XP Home a XP Professional


!Aktuálně!

Pokud vám systém sám od sebe po několika minutách od připojení k internetu vyhodí hlášku, že selhala služba RPC a že se systém po minutě restartuje, zkontrolujte následující:
- pokud se v adresáři c:\windows\system32 (nebo ekvivalentní) nachází soubor MSBLAST.EXE, TEEKIDS.EXE nebo PENIS32.EXE, smažte ho
- máte firewall a zakázanou příchozí komunikaci na port 135?
- máte staženy nejnovejší aktualizace pro váš systém ze stránek Windows Update? Konkrétně tuhle?
- máte aktualizovanou virovou databázi v antivirovém programu a/nebo jste zkoušeli systém zkontrolovat nástrojem pro detekci a odstranění červa LovSan/Blaster?

Pokud vše splňujete, pak se teprve zeptejte.

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 3937 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 27.5.2006 00:05  6671
Taky si říkám, že mi popisovaný stav přijde normální...
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 27.5.2006 00:03  6670
Já bych se spíš ptal kde se dá vypnout :D Tohle mám u XP už od začátku.
zikan 27.5.2006 00:00  6669
Start -> vypnout...Dneska jsem u zákazníka viděl, že když zvolím Start->vypnout tak se mu místo standartních třech výběrů zobrazí 4 (režim spánku a úsporný jsou tam oba, ne jen přepínání shiftem jako je to defaultně). Kde se tohle zobrazení dá nastavit?
Díky
team_daddy Team_Daddy - prodavam nějaký soundtracky 25.5.2006 18:15  6668
Case: delas zajimavy pocin, zajimave pocteni, ucastnil jsem se prvniho kola, ucastnim se i ted, svuj prispevek jsem jiz odeslal...
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 25.5.2006 18:07  6667
Navážu na svůj nedávný příspěvek:

Který antialiasing - výsledky a pokračování
ujo Ujo In God we trust. 23.5.2006 19:59  6666
Dal jsem nesel. V zari jsem je otravoval emailem tady odtud (zdarma).
tommi 23.5.2006 19:24  6665
Ujo: Na to se da klikat "nekde verejne"? :-)
ujo Ujo In God we trust. 23.5.2006 19:22  6664
Ja na to neklikal, ale predpokladal bych, ze platba predem a potom se zacnou dotazem zabyvat. Maji tam poznamku, ze reseni problemu si muze vyzadat vyssi naklady nez $35.
ken_tek 23.5.2006 18:45  6663
Ujo [6662]: A jak z tebe chteji tech 35$ dostat? Nejdriv zaplatis a pak se muzes zeptat s tim, ze ti mozna pomuzou?
ujo Ujo In God we trust. 23.5.2006 18:29  6662
Ja mam podporu u Dellu, jenze od Dellu prisla obyc. klavesnice a ja si poridil lepsi, pohodlnejsi pro ruce, ktera ma i spoustu funkci navic, ktere ale bez ovladace nefunguji.
Dell nic neudela s tim, ze M$ nepodporuje svuj vlastni nejnovejsi system na svych vlastnich HW produktech (Za tu dobu, co ten komp. mam uz upgradovali driver z verze 5.2 na 5.5, ale porad x64 nepodporujou.). U toho RAW image vieweru se domnivam, ze bude velmi pravcepodobne problem jen v M$ instalatoru, kdyz kontroluje kompatibilitu systemu. Pouziva to NET framework a ten na XP x64 normalne bezi.
Kdyz jsem ten komp. v zari dostal, tak jsem poslal email na support M$, jestli hodlaji udelat drivery pro sve aktualni produkty pro svuj nejnovejsi system. Prisla odpoved z Indie, ze chapou muj problem. Ted jsem uvazoval, ze je budu otravovat zase, ale $35 mi za to nestoji.
captainn 23.5.2006 09:57  6661
themajkl: Je to jak u kterého tvůrce/dodavatele.
tommi 23.5.2006 09:00  6660
themajlk: Nám to tady tak funguje i u MS... a dokonce X = mnohem víc než 1 :)
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 23.5.2006 08:54  6659
captainn [6658]: Možná tě to překvapí, ale ano, jsem zvyklý na záruční dobu u SW, který kupujeme. Většinou dostaneš s licencí i právo na nové verze programu po dobu X let (X=1, většinou) a právo na konzultace & řešení problémů a chyb na jejich podpoře po tuto dobu. A většinou to funguje - kromě MS, tam mi nikdy nic použitelného neporadili, to spíš už net a KB. NIcméně NIKDY bych si nekoupil něco, kde bych měl platit už za to, že si dovolím jim zavolat, tak se ptám, za jakou konkrétní službu ten poplatek je.
captainn 23.5.2006 08:36  6658
themajkl: Záruční doba u software? IMHO ROFL LOL
blacky Blacky - Tady je blackyho 23.5.2006 08:33  6657
joo hosi tomu se rika kapitalismus.,., massakr.,

[ 3937 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt