Hádám, že to je z diskuze o combustionhelperu. Tenhle post jsem neviděl, ale podobná otázka tam už zazněla v minulosti. Hádám, že dotyčný měl na mysli, aby CH jasně ukázal, co způsobilo ten ignite (kdežto dnes pouze zobrazí slovo "Ignite", hodnota se ukáže až po prvním ticku), tj. aby se Combu mohlo odpálit hned, jakmile crit "dosedne". Důvod je jasnej, ticky jsou pouze dva a pokud se musí počkat na ten první, tak je tam pouze 2s okno na použití combustion, pak se okno zavře a dost možná zmizí celej ignite jako takovej.
On ignite je timhle vcelku nepříjemně udělanej, pač se stává hodně často, že je řekněme 15k za tick a najednou bum, klesne na 4k. Takže to chce mít hodně dobrou latency a rychlý reflexy, aby se tomuhle člověk vyhnul (sám za sebe řikám, že se tomu často fakt nevyhnu), takže hádám, že hodně lidí chce tenhle impact minimalizovat tím, že prodlouží to okno na combu co nejvíc to půjde. |