Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
discis 14.10.2007 09:11  1025
KlimbingTo, že zbraň soupeře zpomaluje, přece nemůžeš brát paušálně. Co soupeři, kteří žádný pud sebezáchovy nemají nebo na které zbraň neúčinkuje?
Pokud ty sám neplánuješ, že zbraň v daném kole aktivně použiješ, neměla by se do bojového čísla počítat.
klimbing 12.10.2007 15:01  1024
ProfaJo, přesně tak jsem to myslel.
profa 12.10.2007 14:59  1023
Klimbing: To dává smysl. Pokud jde ovšem o přesun - při běhu tu zbraň nepoužívám, tedy si její délku nepočítám.
klimbing 12.10.2007 14:53  1022
discisPáč i když se jen stahuješ, tak ta zbraň je před tebou a protivník ji musí nejdřív obejít (srazit, obkroužit,...). Čímž ho vlastně spomalíš, respektive sebe zrychlíš. Aspoň tak to vidim já.
discis 12.10.2007 14:38  1021
xKivProč mi tedy podle tebe dává zbraň bonus k BČ, když nechci bojovat, ale chci se jen dostat z dosahu nepřítele? To nedává smysl.
Smysl dává v takovém případě tu zbraň do BČ nepočítat.
xkiv 12.10.2007 09:39  1020
Ale stejne si muzi do BC pocitat zbran, protoze se s ni muze kryt.
A hod na boj je prevazne o tom, jestli stihnu akci a jeste kryt. (plus pak jeste jak spatne se na me finti)
Poradi vyhodnocovani je az vedlejsi - spravne by se asi melo vyhodnocovat vsechno najednou (zvlast pohyb - pak hod na boj neni o tom, jestli stihnu utyct driv, nez me sejme, ale jestli si vubec ma sanci skrabnout, kdyz chci pryc od nej).
noir 12.10.2007 09:07  1019
discis: To už se řešilo v obecném klubu nejednou. Nevyřešilo se to.
discis 12.10.2007 08:51  1018
MerwinAle šermíř si vybírá z několika AKCÍ (ne jen fint) - viz příručka Bojovník, strana 19, odstavec Předvídavost I.
merwin 12.10.2007 07:15  1017
Discis.. a v případě té šermířově "Předvídavosti" si vybírá ze dvou/tří fint. Pravidlové finty (nepletu-li se) nedávají postih k hodu na boj, takže nenastane situace kdy by si vybíral ze dvou hodů.
marosk 12.10.2007 05:47  1016
disicisMy ratame dlzku zbrane do hodu na boj len pokial postava s tou zbranou planuje nieco vykonavat.
discis 11.10.2007 20:58  1015
Hod na bojChtěl bych se zeptat, jak řešíte hod na boj v situaci kdy postava nemůže zasáhnout svou zbraní (např. je daleko od protivníka a musí k němu nejdříve dorazit). Podle mého by se do tohoto hodu neměla počítat délka zbraně.
To souvisí s šermířovou schopností Předvídavost, kde by se měl hod na boj provádět, podle mě, právě podle nejpomalejší akce. Jak to hrajete vy?
didierro 8.10.2007 21:38  1014
Taky na to tak koukam :D
peca_007 8.10.2007 07:04  1013
Prosim vas, dostali jste se mimo zakladni tema povolani bojovnika. Presunte tuto diskusi do obecneho klubu DrD+.
noir 5.10.2007 14:41  1012
WOlfi: No jistě, to jsou přece pravidla, ne? Vybereš si schopnost, která nejlíp sedí k tvé postavě. Tím dostaneš nějaou schopnost, ale zase si tím zavřeš cestu k jiným schopnostem. Kde je problém? Kdo říká, že i týpek, co jde po prachách, by nemohl mít jiný, silnější, motiv? Rodina, děti, msta, nenávist. Stačí se podívat na Prison break :o)
Na to, že z RP hlediska připravíš postavy o schopnosti je mj založen hraničář, ne?
Ano-stejně jako u všech jiných schopností-jde o to ji pravidlově popsat a ošetřit.
Ad. spoiler: Je tam. Ostatně kdo říká, ž by nějaká podobná válečnická schopnost nemohla být také jen v PPJ?
resurrection 5.10.2007 14:40  1011
Noirviz. posta... at to tu nespamujem.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt