Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.5.2007 08:55  116
Gwaihir [115]: Je-li pouziti finty schopnost, pak ma bojovnik rovnez radu schopnosti, ktere davaji bonusy k jeho statistikam.
A co se tyce plaste - bonusy v tomto smyslu prece dava i kazda zbran a stit, takze plast proste neberu.
gwaihir 10.5.2007 08:48  115
Bouchi [114]: Mluvíme o bonusech. Použití finty je schopnost. Tisíc bodnutí i plášť dávají bonusy. Takže nevím o co ti jde. Každopádně, můžeme tomu třeba říkat vychytávky, když ti vadí slovo schopnosti.

Tak tedy: Zloděj má spoustu vychytávek (tzn. více než tři), které dávají bonusy k jeho statistikám ( statistika = nějaké číslo v deníku; chtěl jsem napsat k vlastnostem, ale takhle se vyhnu odpovědi, že útočné číslo není vlastnost), zatímco většina bojovníkových schopností je pojatá jinak.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.5.2007 22:43  114
Gwaihir [113]: Jenom kuse, dyky, hvezdice a improvizovane zbrane. Plast je predmet (s urcitymi vlastnostmi) a tisic bodnuti je finta (fint ma bojovnik hromadu).
Co se tyce bojovnika, jednak jsou i dalsi bonusove schopnosti (ale nebudu je vyjmenovavat tady), jednak uvazis-li ze maji-li protivnici postich, je to temer to same jako by mel bojovnik bonus, tak jich jeste par pribude.
gwaihir 9.5.2007 21:01  113
Gran [112]: Je jich tam rozhodně víc než tři. (namátkou: kuše, dýky, plášť, hvězdice, alternativní zbraně, tisíc bodnutí)

U bojovníka žádné bonusy nejsou! Maximálně u barbara za počet lidí v bitvě a u gladiátora za pčet diváků, ale to jsou vyjímky.
gran 9.5.2007 19:50  112
No jako to můžeš pomalu říct i o bojovníkovi. Některá povolání prostě potřebují mít možnost "být průzračně lepší" .)
Ale zrovna zloděj nabízí tisícero mnohem lepších věcí, zrovna nějaké samotné bonusy tam jsou tuším jen tři (z tuctů schopností).
domingo 9.5.2007 19:16  111
Erric [110]: (trochu off-topic): a pri zlodejovi sa na to uplne vyflakli ... ten ma pausalne bonusy pomaly aj na zachodove akcie ...
erric 9.5.2007 17:01  110
Profa 87"Akcni alchymista - bude umozneno za pomoci drog (obrovske bonusy na bojove akce)"

Tak tohle je opravdu zcestny pristup, pro DrD+ obzvlast. Autori se snazili pokud mozno co nejvic potlacit JEN bonusy na NEJAKE AKCE, a nahradit je herne zajimavejsimi vecmi. Pokud jsme s Pecou mluvili o akcnim alchymistovi, rozhodne jsme nemysleli prvoplanove navyseni bonusu.
Pokud chcete opravdu tvorit plnohodnotne povolani pro DrD+ je treba myslet i na to, jak DrD+ ke hre pristupuje.
Nemluve o tom, ze kdyz alchymista vytvori drogy, tak je stejne da valecnikum, protoze ti z toho vytriskaji mnohem vic - diky dost intenzivnimu narustu v bonusovych tabulkach
peca_007 9.5.2007 15:06  109
Wolfi [108]: Ale myslim, ze jsi me spatne pochopil. "Nas" alchymista neumi brat ME z kdejakych magickych predmetu, ale umi treba vyrobit talisma, ktery zachyti ME seslaneho kouzla a presmeruje ji "neskodne" do sfer, podobne jako hromosvod "uzemni" blesk. Takhle nejak alchymisticke funguji ochranne talisman a amulety.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.5.2007 13:09  108
Wolfi [70] :) Ale nápad není ode mne, ale líbí se mi :)
profa 9.5.2007 12:07  107
Co myslíš tím - blokátorem magenergie ?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.5.2007 11:26  106
Pokud kdykoliv kdokoliv půjde do nápadu s Alchymistou - blokátorem magenergie, ráda se přáidám (aspoň minimálně :)
profa 9.5.2007 09:38  105
taky jsem chtel puvodne dat hlavni vlastnosti Zrc a Vol, ale na te inteligenci jsme se uz dohodli predtim
viking 8.5.2007 22:28  104
Já to beru. Muselo by se to udělat s citem. Já jen, aby se DrD+ vůbec vyvíjelo.
peca_007 8.5.2007 19:10  103
tamig11 [102]: a sakra, asi nejakej problem s domenou. zkus nahradni adresu: http://peca.jinak.cz/

Profa [99]: tak jak jsem to napsal. myslim tim spis takove pojeti nevedecke, kdy dotycna postava pouziva ruzne naucene postupy (trochu jako carodej) spise nez nejake vedecke badani. vztah asi jako prirodni lecitel - lekar. cili takovy prirodni magik, ac nemusi zrovna vzdy pouzivat magii pomoci koncentrovane a usmernene ME.

Viking [95]: Prilepeni nejakeho balastu ke stavajicimu povolani mi prijde jako velmi nestatne. DrD+ neni (A)DnD nebo DrD klasik (prosim bez hadek, je to muj nazor) kde se znese jakykoliv prilepek k cemukoliv. Povolani v DrD+ ma svuj postoj, pristup, pohled na svet (fyzicky i dusevni). Alchymista by mel mit take svuj pristup a nazor.

Profa [94]: Nove povolani neni jenom o novych schopnostech. Jiz pri tvorbe povolani se vedelo, ze nova povolani budou urcitym zpusobem zasahovat (prekryvat se) schopnostmi do povolani stavajicich. Jedna se ale predevsim o jinou filozofii povolani. O jiny pristup k reseni problemu, nazor na svet atd. Vsak si vem jenom vztah carodej a theurg; tam je snad jasne videt, ze kdyz dva elaji totez, neni to vzdy totez.
tamig11 8.5.2007 18:38  102
Peca (93): Tak jsem se tady už konečně zaregistroval, ale ty tvoje stránky mi nejdou, tak mi kdyžtak napiš tvůj mail sem do pošty ať ti to možu poslat.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt