Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 4.9.2006 10:10  1049
S theurgem je stejný prohlém jako s deckerm v Shadowrunu: Dělá velmi častoi něco úplně jiného, než zbytek družiny. Pohybuje se jinde, řeší jiné věci, do interakce s postavami vstupuje jen málokdy...
gran 4.9.2006 06:46  1048
DajenČas ve hře: Inu, hodně pomůže, pokud je hráč Theurga i PJ a má vše v malíku. Já třeba přemýšlím, že si pár "defaultních" bojů "předpřipravým" (řeknu PJ - teď potřebuju, aby mi desetkrát za sebou padlo na kostkách víc jak 3, tak mě sleduj...) nebo něco na ten způsob.
Výhodnost pohybu a hledání nejslabších vazeb: Nikdy jsem nezkoušel (to odhalování slabých), nemám zkušenost, nemohu radit =P .))
Mentální vcítění: Hmm, ovšem stále je to základní kámen pro všechno ;)
dajen 4.9.2006 01:59  1047
S tou změnou unavování za pobyt v duševním světě se sice vyřešil problém s nepoužitelným mentálním soubojem, ale na druhou stranu se stalo celkem hodně silné samotné cestování v duševním světě. Takhle se theurg dostane všude kam chce a zjistí všechno, co se zjistit dá. Stačí když si dostatečně dlouho počká a nakonec najde i ty nejslabší vazby. Takže potom zlepšování vnímání vazeb pomocí zvyšování schopnosti Mentálního vcítění pozbývá trochu na významu.
dajen 4.9.2006 01:54  1046
baso4 [1045]: No to je celkem pravda. Navíc se to dá úspěšně praktitovat buď na postavy na nižších úrovních nebo na někom, kdo mentální souboj dokáže opětovat.
baso4 4.9.2006 00:53  1045
mentalny subojnevyhoda je ze to hrozne dlho trva (v ramci hry). Keby som mal s theurgom riesit mental pocas hry s ostatnymi asi by sa hodnu chvilu nudili...
gran 4.9.2006 00:39  1044
Wolfi: Thx a lot =)

Pest: Mno, pokud vím, tak už errata pro Theurga jsou, když nám vyšli edice B, že? Co tahkle jednou za čas ocheckovat odkazy na Dragon Lords v sekci "Opravy Chyb v DrD+?" =)) I když nevím, jestli tam ZROVNA TAHLE úprava je.
A pak mám pocit, že tam nejsou všechny změny A=>B, musím to někdy zkontrolovat a aktualizovat, chmpf...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 3.9.2006 17:34  1043
Gran [1041]: Měnilo se to na běh, sprint je pouze za změnu fyzický => duševní svět (či naopak :)
pest 3.9.2006 16:40  1042
Granúprav už bylo dost, (přes 1000 příspěvků u theurga to dokazuje) ale už aby byla "téměř finální erata pro theurga". :)
gran 3.9.2006 16:25  1041
PestPříklad, který uvádíš, platí v případě, že pod "dají použít" vidíš "sejmu ho, až se podělá a vlastní máma ho nepozná" =P

Například takový Theurg se specializací do MS (tj. žádné astrály, formule, démoni a obdobné blbosti okolo (což (bohužel/bohudík) můj Ilinther mít nebude) může už na 4-5 úrovni poměrně slušně ovlivnit "commona", tedy postavu na 1.-2. úrovni =)
Pokud postavíš Theurga se specializací na 9.-10. úrovni, tak commony dokáže veskrze zabít.

Obzvlášť síla mentálního souboje stoupla v dobách, kdy klesla únava (nebo se pletu? Jaká je aktuální únava za kolo v Duševním světě? Jako sprint, nebo se to změnilo na "jako běh"?). =)
pest 3.9.2006 16:20  1040
GranJá osobně si myslím že Mentální souboje se dají použít stejně až cca od 10 levlu a to na postavy o cca 3 levly níž a přesto je mnohem lepší ho zabít nebo zmrzačit jinak.
gran 3.9.2006 14:36  1039
PestZapomněl jsi absolutní specialitku, jakou jsou mentální souboje =)
romik 3.9.2006 14:23  1038
No ale vždyť ano. Ty bariéry jsem měl jako pomocné prostředky k pohybu a tak, nikoliv jako vyloženě obranný prostředek. Můj theurg se snažil nebojovat vůbec. Byl to postatší univerzitní profesor a nepotřeboval kilovat protivníky na potkání. On vlastně ani nepotřeboval protivníky...:)
pest 3.9.2006 14:19  1037
RomiKAno máš pravdu ale je to zas stejný problém sešleš 2-3 velice silné bariéry a potom nic.
romik 3.9.2006 12:59  1036
Ale pořád tady mluvíte jen o theurgovi, který se primárně zaměřil na likvidaci nepřátel.
Třeba moje postava theurga profesora nedokázala zabít ani jediného (slabšího) válečníka. Dokázala se mu pár kol bránit, ale jakmile došly bariéry byl by konec jednou či dvěma ranami. imho to, co tu řešíte je hezké, ale relativní.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 3.9.2006 12:35  1035
Pokud si je nažene do malé uzavřené místnosti, tak klidně i hodně velký počet :)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt