Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.9.2006 15:36  1052
Dajen [1047]: To IMHO nevadí, na druhou stranu je po tu dobu velmi zranitelné jeho tělo. Každý theurg si rozmyslí, jestli bude několik hodin bezbranný jako kotě :)
noir 4.9.2006 11:07  1051
JackeLee: Jednoznačně.
My jsme theurga jako HP zakázali.
jackelee 4.9.2006 11:04  1050
Noir [1049]: Když už jsme u jinejch systémů tak stejně "otravně" pro družinu fungoval i sicco a druid v DrDo

Gran [1048]: Osobně bych řešil theurga lístečkově během věnování se ostatním.
noir 4.9.2006 09:10  1049
S theurgem je stejný prohlém jako s deckerm v Shadowrunu: Dělá velmi častoi něco úplně jiného, než zbytek družiny. Pohybuje se jinde, řeší jiné věci, do interakce s postavami vstupuje jen málokdy...
gran 4.9.2006 05:46  1048
DajenČas ve hře: Inu, hodně pomůže, pokud je hráč Theurga i PJ a má vše v malíku. Já třeba přemýšlím, že si pár "defaultních" bojů "předpřipravým" (řeknu PJ - teď potřebuju, aby mi desetkrát za sebou padlo na kostkách víc jak 3, tak mě sleduj...) nebo něco na ten způsob.
Výhodnost pohybu a hledání nejslabších vazeb: Nikdy jsem nezkoušel (to odhalování slabých), nemám zkušenost, nemohu radit =P .))
Mentální vcítění: Hmm, ovšem stále je to základní kámen pro všechno ;)
dajen 4.9.2006 00:59  1047
S tou změnou unavování za pobyt v duševním světě se sice vyřešil problém s nepoužitelným mentálním soubojem, ale na druhou stranu se stalo celkem hodně silné samotné cestování v duševním světě. Takhle se theurg dostane všude kam chce a zjistí všechno, co se zjistit dá. Stačí když si dostatečně dlouho počká a nakonec najde i ty nejslabší vazby. Takže potom zlepšování vnímání vazeb pomocí zvyšování schopnosti Mentálního vcítění pozbývá trochu na významu.
dajen 4.9.2006 00:54  1046
baso4 [1045]: No to je celkem pravda. Navíc se to dá úspěšně praktitovat buď na postavy na nižších úrovních nebo na někom, kdo mentální souboj dokáže opětovat.
baso4 3.9.2006 23:53  1045
mentalny subojnevyhoda je ze to hrozne dlho trva (v ramci hry). Keby som mal s theurgom riesit mental pocas hry s ostatnymi asi by sa hodnu chvilu nudili...
gran 3.9.2006 23:39  1044
Wolfi: Thx a lot =)

Pest: Mno, pokud vím, tak už errata pro Theurga jsou, když nám vyšli edice B, že? Co tahkle jednou za čas ocheckovat odkazy na Dragon Lords v sekci "Opravy Chyb v DrD+?" =)) I když nevím, jestli tam ZROVNA TAHLE úprava je.
A pak mám pocit, že tam nejsou všechny změny A=>B, musím to někdy zkontrolovat a aktualizovat, chmpf...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 3.9.2006 16:34  1043
Gran [1041]: Měnilo se to na běh, sprint je pouze za změnu fyzický => duševní svět (či naopak :)
pest 3.9.2006 15:40  1042
Granúprav už bylo dost, (přes 1000 příspěvků u theurga to dokazuje) ale už aby byla "téměř finální erata pro theurga". :)
gran 3.9.2006 15:25  1041
PestPříklad, který uvádíš, platí v případě, že pod "dají použít" vidíš "sejmu ho, až se podělá a vlastní máma ho nepozná" =P

Například takový Theurg se specializací do MS (tj. žádné astrály, formule, démoni a obdobné blbosti okolo (což (bohužel/bohudík) můj Ilinther mít nebude) může už na 4-5 úrovni poměrně slušně ovlivnit "commona", tedy postavu na 1.-2. úrovni =)
Pokud postavíš Theurga se specializací na 9.-10. úrovni, tak commony dokáže veskrze zabít.

Obzvlášť síla mentálního souboje stoupla v dobách, kdy klesla únava (nebo se pletu? Jaká je aktuální únava za kolo v Duševním světě? Jako sprint, nebo se to změnilo na "jako běh"?). =)
pest 3.9.2006 15:20  1040
GranJá osobně si myslím že Mentální souboje se dají použít stejně až cca od 10 levlu a to na postavy o cca 3 levly níž a přesto je mnohem lepší ho zabít nebo zmrzačit jinak.
gran 3.9.2006 13:36  1039
PestZapomněl jsi absolutní specialitku, jakou jsou mentální souboje =)
romik 3.9.2006 13:23  1038
No ale vždyť ano. Ty bariéry jsem měl jako pomocné prostředky k pohybu a tak, nikoliv jako vyloženě obranný prostředek. Můj theurg se snažil nebojovat vůbec. Byl to postatší univerzitní profesor a nepotřeboval kilovat protivníky na potkání. On vlastně ani nepotřeboval protivníky...:)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt