Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 5.9.2006 09:22  1059
RomiK: Hm, hraničář mi zase tak šílený nepřipadal. Hráč SI SÁM URČOVAL, kam se ve svém vývoji vydá. Pravidlo o třech bodech z pěti jsme ignorovali. Svou budoucnost si hráč vybíral sám...
romik 5.9.2006 09:13  1058
Noir: Vazby a takhle jsem nechával na něm, on mi vdy vysvětlil kde a jak házel. Časem jsem se je naučil. Vazby jsem dával většinou docela rychle.
Stejně složitý je třeba hraničář - kde strávím i hodinu přemýšlením co s ním dál...
noir 5.9.2006 08:40  1057
RomiK: Mě obtěžovalo řešit odkud kam vedou jaké vazby, jejich typy a trávit nad tím dlouhou dobu, kdy ostatní postavy se nudily. A už jen přepočítávání formulek je DOST opruz, kor pro někoho tak matematicky indisponovaného, jako já...
romik 5.9.2006 08:33  1056
U nás mám jednoho theurga, celé prázdniny nechodil na hrnaí, což není takový problém. teď nevím, jestli bude dál chodit. Nicméně, měl vše naučené a připravoval si to sám, já jen kontroloval výsledky. Nestál jsem nad ním jako hlídací pes a nekoukal jsem, jaká čísla mu padají na kostkách. Hra šla rychle a theurg nezdržoval víc než zloděj.
noir 5.9.2006 07:28  1055
Gran: U nás theurg zdržoval, navíc ani hráče nebavil. Tak jsme se dohodli, že theurgy ne.
gran 4.9.2006 17:58  1054
Zakázat Theurga? Tak to už je ale na prd, IMHO ;)
Zas tak děsně jako decker na tom není, jde jen o to, kam Theurga zaměříš.
dajen 4.9.2006 17:45  1053
Noir [1051]: Trochu drastické řešení, ne? :-))

JackeLee [1050]: Mno lístečky mnohdy zdržují ještě víc, když PJ musí odepisovat.

Wolfi [1052]: No vadí nevadí... hlavně s tím musí PJ počítat a musí vědět, kdo s kým má jaký vztah a jaké vazby vlastně od duše či k ní vedou. A to je hodně náročné. A jinak není to ani záležitost na několik hodin (myslím hledání vazeb a vztahů v duševním světě nikoliv mentální souboj). Máme vyzkoušeno, že podstatné informace je theurg schopen zjistit za několik minut.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.9.2006 15:36  1052
Dajen [1047]: To IMHO nevadí, na druhou stranu je po tu dobu velmi zranitelné jeho tělo. Každý theurg si rozmyslí, jestli bude několik hodin bezbranný jako kotě :)
noir 4.9.2006 11:07  1051
JackeLee: Jednoznačně.
My jsme theurga jako HP zakázali.
jackelee 4.9.2006 11:04  1050
Noir [1049]: Když už jsme u jinejch systémů tak stejně "otravně" pro družinu fungoval i sicco a druid v DrDo

Gran [1048]: Osobně bych řešil theurga lístečkově během věnování se ostatním.
noir 4.9.2006 09:10  1049
S theurgem je stejný prohlém jako s deckerm v Shadowrunu: Dělá velmi častoi něco úplně jiného, než zbytek družiny. Pohybuje se jinde, řeší jiné věci, do interakce s postavami vstupuje jen málokdy...
gran 4.9.2006 05:46  1048
DajenČas ve hře: Inu, hodně pomůže, pokud je hráč Theurga i PJ a má vše v malíku. Já třeba přemýšlím, že si pár "defaultních" bojů "předpřipravým" (řeknu PJ - teď potřebuju, aby mi desetkrát za sebou padlo na kostkách víc jak 3, tak mě sleduj...) nebo něco na ten způsob.
Výhodnost pohybu a hledání nejslabších vazeb: Nikdy jsem nezkoušel (to odhalování slabých), nemám zkušenost, nemohu radit =P .))
Mentální vcítění: Hmm, ovšem stále je to základní kámen pro všechno ;)
dajen 4.9.2006 00:59  1047
S tou změnou unavování za pobyt v duševním světě se sice vyřešil problém s nepoužitelným mentálním soubojem, ale na druhou stranu se stalo celkem hodně silné samotné cestování v duševním světě. Takhle se theurg dostane všude kam chce a zjistí všechno, co se zjistit dá. Stačí když si dostatečně dlouho počká a nakonec najde i ty nejslabší vazby. Takže potom zlepšování vnímání vazeb pomocí zvyšování schopnosti Mentálního vcítění pozbývá trochu na významu.
dajen 4.9.2006 00:54  1046
baso4 [1045]: No to je celkem pravda. Navíc se to dá úspěšně praktitovat buď na postavy na nižších úrovních nebo na někom, kdo mentální souboj dokáže opětovat.
baso4 3.9.2006 23:53  1045
mentalny subojnevyhoda je ze to hrozne dlho trva (v ramci hry). Keby som mal s theurgom riesit mental pocas hry s ostatnymi asi by sa hodnu chvilu nudili...

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt