Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 20.10.2007 11:06  1075
EnVec - souhlas + tvorba nového archáče by byla zajímavá. Bojoval by beze zbraně + bych mu dal nunchaki.

Peca - tak proč je tam tak málo takých bezva fintiček?

EnVec - bránit by se měl s postihem velkým. Máš v ruce krátký meč, máchneš a on nemá tucha že to na něj letí. Křach!

envec 19.10.2007 22:30  1074
peca_007tak to abych zkoukl shaoliny, jake tam maji finty v boji beze zbrane :-)
peca_007 19.10.2007 07:18  1073
discis [1072]: ne ne, to jsou prvoplanove "featury" :-) myslim, ze v te dobe zrovna sel v kinech klan letajicich dyk. a krom toho jsme vzpominali i na jine filmy, kde bojovnici letali vzduchem a provadeli nauveritelne kousky. hodne veci v DrD+ je takto inspirovano.
discis 18.10.2007 21:39  1072
XXXJá tomu prostě nemůžu věřit, mně to přijde jak finta udělaná na poslední chvíli, protože se pravidla už musela odevzdat, tak se přes noc pár věcí dodělalo. :-)
envec 18.10.2007 10:06  1071
XXXnjn mě by tam tyky více vyhovovalo, že by se mohl bránit max uhnutím
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 18.10.2007 06:26  1070
větrný sek je best. Akorát se mi tam nelíbí to, že se protivník může normál bránit.
discis 17.10.2007 19:15  1069
peca_007Samozřejmě, na změněných fintách-schopnostech se snažíme pracovat. :-)
gran 17.10.2007 18:00  1068
pecaŠak právě proto .)
peca_007 17.10.2007 12:08  1067
Gran [1065]: a tak to take je.
discis [1064]: to je holt uz vec nazoru. pochopitelne tyto schopnosti (finty) nemusite pouzivat, ale chtelo by to dat hraci adekvatni nahradu v necem jinem a pro vas realnem.
dajen 17.10.2007 10:12  1066
GranSouhlas a podpis. :-)
gran 17.10.2007 06:13  1065
Jedna věc je manipulace s magenergií (tedy s Astrálem) a s duševním světě. Tomu druhému u bojovníka říkám ano - tomu prvnímu říkám jasné _ne_.
(A onen zmiňovaný paladin bude asi částečně manipulovat s obojím)
discis 16.10.2007 21:24  1064
peca_007Polde mého by bojovník právě žádné takto vyloženě magické věci (větrný sek, vtělení do meče apod.) mít neměl. Něco jiného je např. paladin apod.

Já chápu, že je to tím, že na to mám jiný pohled než tvůrci pravidel, taky to tady nikomu nevnucuju, jen, jak jsem napsal, mě překvapuje, kolika lidem se to tady líbí.

Mimochodem také si myslím, že Střeh s ... je skvělá finta (schopnost), odlišuje tak bojovníka od jiných povolání a dovoluje mu i ze začátku alespoň trochu taktizovat.
noir 16.10.2007 15:23  1063
wolfi: Já vybíral právě takové, které by upravit šly. Jinak je tam hafo těch, které způsobují ability damage, pracují s itterative attacks, AoO a dalšími věcmi, které se do +ka tlumočí blbě.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.10.2007 15:02  1062
Hmmm, většina by se dala do pluska upravit ^^
noir 16.10.2007 14:53  1061
Wolfi: Ty předtím byly na webu, teď pár opíšu, ale en celé:
Wyrms blade: You spin your blade in a whirling arc. With each revolution, seething flames build upon its lenght. With a flourish, you bring your blade to a halt, point it at your foe, and uleash a roaring wall of flame.
Výsledkem je zóna ohně kolem uživatele, která zraní za 10k6.

Adamantine bones:
pokud zasáhneš nepřítele, získáš na 1 kolo odolnost 20 proti zraněním.

Shadow jaunt: Zaútočíš na nepřítele a když zasáhneš, můžeš se teleportovat o 50 stop daleko.

DAnce of the spider: Během tohohle postoje můžeš běhat po zdech.

Hydra slying strike: Když zasáhneš, tvůr protivník proti tobě v dalším kole nemůže zaútočit.

Pearl of black doubt: Když tě někdo nezasáhne, získáváš na něj v dalších kolech kumulativní obranný bonus +2.

Martial spirit: když používáš tenhle postoj, pokaždké když někoho zasáhneš, vyléčíš si tím 2 životy.

Foehammer: Nepočítá se ochrana zbroje (v DnD damage resistence)

Fountain of blood: když zabiješ nepřítele, uděláš to tak drasticky, že všichni, kdo to viděli, si musí hodit, jinak mají dalších pár kol nepěkné postihy.

Obscuring shadow weil: Stínová technika, díky které má protivník další kolo 50 procent šanci, že netrefí svůj cíl.

Ghostly defence: když tě protivník nezasáhne, automaticky trefí svého spolubojovníka.

A asi stovka dalších...


[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt