Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hecras 28.3.2006 06:05  123
PíkaNo hlavně píka je 4-12m dlouhá, takže pro cokoliv jinýho než bodání není možný, dokonce si myslím, že tato zbraň je v boji jeden na jednoho nepoužitelná. Se sudlicí se toho dá dělat mnohem víc.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 27.3.2006 22:24  122
baso4Pikou muzes vicemene jenom bodat, zatimco sudlici muzes diky tem vycnelkum napriklad strhnout jezdce z kone.
anonym 27.3.2006 22:22  121
Ale zkouset si svou znalost kresbou po sidlisti... :) (off topic, sry)
nigun 27.3.2006 22:16  120
DanteJá o nich nevim skoro nic :-) Akorát sem neměl co dělat, tak sem se poučil na netu :-)
dante_the_blue 27.3.2006 22:09  119
Ty jo tak koukam, jsem nevedel ze u nas na sidlisti je takovych nadsencu do historickych zbrani :)
baso4 27.3.2006 22:04  118
sudlice a pikaaky je rozdiel v ich pouziti?
nigun 27.3.2006 21:51  117
pecato první je sudlice ušatá a to druhý je klasická sudlice.
i když ta ušatá by se mohla použít i jako píka...nevim nevim :)
peca_007 27.3.2006 21:44  116
   /\
__/ \__
'- -'
\ /
\/
||
||
/\
/ \
\ /\
\/\|
|| '
||

Oboji je tedy pika?
nigun 27.3.2006 21:30  115
pecajak která, respektive- sudlice je dost širokej pojem
peca_007 27.3.2006 21:27  114
PardGalen [113]: Ma sudlice hak?
pardgalen 27.3.2006 21:13  113
Tak jsem si udelal takovou malou statistiku a zjistil jsem ze nejmene fint je pro dyky, sudlice a stit. Co se takhle trochu zamerit na tyto kategorie? Navic u sudlic ani neni finta, ktera by potrebovalal vyssi stupen archetypu, coz mi prijde jako podvod. Fintu pro mec dokaze vymyslet kazdy. :o)
peca_007 27.3.2006 17:56  112
Dodo [111]: jj, taky jse nad tim tak dumal...
dodo 27.3.2006 17:30  111
pecaJo aha, nečtu moc pozorně. IMHO je ale mnohem jednodušší udělat nějaké finty navíc než schopnost, která by nutně musela být určena všem archetypům (protože schopnosti archetypů už teď dobře určeny jsou) a zabrala by nový kus v příručce v samostatné podkapitolce, protože žádná obecně bojovnická schopnost se sbíráním síly tam ještě není. Fint, očekávám, bude nakonec o něco víc.
peca_007 27.3.2006 17:27  110
Dodo [109]: Takhle mozna, ale ja jsem psal, ze byc hto udelal pres sbirani sily a to je imho neco jineho. Na o treba bojovnik nekolik kol ceka az nastradanou silu vyuzije k ziskani prevahy. Potom mi prijde i OK, ze proti komukoliv.

Ale byl bych s tim velmi opatrny.
dodo 27.3.2006 17:12  109
peca, ZKUž jsem o něčem podobném jako je získání převahy přemýšlel, a to, co je tady napsáno je totálně špatně (z hlediska mechaniky - dává to bonus na BČ na úplně všechny cíle v okolí). Ta finta by měla spíš vypadat nějak takhle:

Vyvedení z rovnováhy (Finta pro meče)
Potřebná převaha: -
Předpoklady: -
Bojovník sérií přesných úderů vyvede protivníka z rovnováhy, aby pak mohl zaútočit nějakou obzvláště obtížnou fintou.
V tomto kole bojovník klamně zaútočí s postihem -3 k ÚČ a -3 k případnému ZZ a dostane tak protivníka do nevýhodné pozice. V příštím kole si může počítat potřebnou převahu proti tomuto protivníkovi o 3 nižší (minimálně ale 0).

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt