Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Lopuch, server nejen
pro botaniky
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
28.3.2006 06:05
123
Píka
No hlavně píka je 4-12m dlouhá, takže pro cokoliv jinýho než bodání není možný, dokonce si myslím, že tato zbraň je v boji jeden na jednoho nepoužitelná. Se sudlicí se toho dá dělat mnohem víc.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
27.3.2006 22:24
122
baso4
Pikou muzes vicemene jenom bodat, zatimco sudlici muzes diky tem vycnelkum napriklad strhnout jezdce z kone.
27.3.2006 22:22
121
Ale zkouset si svou znalost kresbou po sidlisti... :) (off topic, sry)
27.3.2006 22:16
120
Dante
Já o nich nevim skoro nic :-) Akorát sem neměl co dělat, tak sem se poučil na netu :-)
27.3.2006 22:09
119
Ty jo tak koukam, jsem nevedel ze u nas na sidlisti je takovych nadsencu do historickych zbrani :)
27.3.2006 22:04
118
sudlice a pika
aky je rozdiel v ich pouziti?
27.3.2006 21:51
117
peca
to první je sudlice ušatá a to druhý je klasická sudlice.
i když ta ušatá by se mohla použít i jako píka...nevim nevim :)
27.3.2006 21:44
116
/\
__/ \__
'- -'
\ /
\/
||
||
/\
/ \
\ /\
\/\|
|| '
||
Oboji je tedy pika?
27.3.2006 21:30
115
peca
jak která, respektive- sudlice je dost širokej pojem
27.3.2006 21:27
114
PardGalen [113]
: Ma sudlice hak?
27.3.2006 21:13
113
Tak jsem si udelal takovou malou statistiku a zjistil jsem ze nejmene fint je pro dyky, sudlice a stit. Co se takhle trochu zamerit na tyto kategorie? Navic u sudlic ani neni finta, ktera by potrebovalal vyssi stupen archetypu, coz mi prijde jako podvod. Fintu pro mec dokaze vymyslet kazdy. :o)
27.3.2006 17:56
112
Dodo [111]
: jj, taky jse nad tim tak dumal...
27.3.2006 17:30
111
peca
Jo aha, nečtu moc pozorně. IMHO je ale mnohem jednodušší udělat nějaké finty navíc než schopnost, která by nutně musela být určena všem archetypům (protože schopnosti archetypů už teď dobře určeny jsou) a zabrala by nový kus v příručce v samostatné podkapitolce, protože žádná obecně bojovnická schopnost se sbíráním síly tam ještě není. Fint, očekávám, bude nakonec o něco víc.
27.3.2006 17:27
110
Dodo [109]
: Takhle mozna, ale ja jsem psal, ze byc hto udelal pres sbirani sily a to je imho neco jineho. Na o treba bojovnik nekolik kol ceka az nastradanou silu vyuzije k ziskani prevahy. Potom mi prijde i OK, ze proti komukoliv.
Ale byl bych s tim velmi opatrny.
27.3.2006 17:12
109
peca, ZK
Už jsem o něčem podobném jako je získání převahy přemýšlel, a to, co je tady napsáno je totálně špatně (z hlediska mechaniky - dává to bonus na BČ na úplně všechny cíle v okolí). Ta finta by měla spíš vypadat nějak takhle:
Vyvedení z rovnováhy
(Finta pro meče)
Potřebná převaha: -
Předpoklady: -
Bojovník sérií přesných úderů vyvede protivníka z rovnováhy, aby pak mohl zaútočit nějakou obzvláště obtížnou fintou.
V tomto kole bojovník klamně zaútočí s postihem -3 k ÚČ a -3 k případnému ZZ a dostane tak protivníka do nevýhodné pozice. V příštím kole si může počítat potřebnou převahu proti tomuto protivníkovi o 3 nižší (minimálně ale 0).
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt