Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Něco navíc v zeleném?
A proč ne...
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Hraničář
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A
(po textové stránce úplná)
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 1138 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
14.1.2009 10:00
1126
xKiv
Jo, ale někde je v pravidlech poznámka, že problém s hmotností (a roztřesenýma rukama) nastává až zhruba u těžkých a vojenských kuší. Ona potřebná síla +6 na lehkou kuši je poměrně hodně, protože pokud je natažená, tak aby se netřásla s ní může IMHO střílet člověk se silou 1, 2. Prostě ta potřebná síla by měla být jiná pro natežení a jiná pro střílení.
14.1.2009 07:19
1125
No já si myslím, že to že se ti třepe ruka, ale nějakou náhodou se strafíš na místo kam bys mířil i pevnou rukou, tak u kuše už opravdu bude výsledek stejnej, nebo spíš mě nenapadá důvod proč by to tak nemělo být.
13.1.2009 21:00
1124
KOUBA [1122]
:
Myslim, ze by neuskodilo nastudovat si nejakou balistiku ...
13.1.2009 20:13
1123
Alespoň dle aplikace pravidel pro fantasy PRG to beru jako logické.
13.1.2009 20:12
1122
V okamžiku, když se trefíš, tak ano.
13.1.2009 19:28
1121
KOUBA [1120]
:
To jako chces rict, ze sipka vystrelena z roztresene kuse je stejne efektivni jako sipka vystrelena nekym, kdo tu kusi dokaze udrzet v klidu?
13.1.2009 18:48
1120
Nene. To kam jej trefíš závisí pouze na ÚČ. Jestli jej trefíš, tak to má za plno. Žádný postih k ZZ
13.1.2009 18:02
1119
Ja bych to videl tak, ze i samotna kus je *nejak* tezka - a kdyz nemam dost velkou silu, tak s ni proste nedokazu hejbat zaroven dost rychle a dost presne (coz by se ovsem nakonec projevilo i na ZZ)
13.1.2009 17:55
1118
jasně, jen mi u těch kuší není jasné, jestli by se chybějící síla měla projevit na uč (ostatní je v pohodě), ale vytvořit si názor na tohle prostě neumím.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
13.1.2009 12:07
1117
Bouchi. Ok, takhle jo.
V tom případe opravuju XXX 1111 (pekne cislo he he): Treba takovy carodej je v pohode a nemyslim si, ze je na 10lvl hafo silny. Prece jen, odolání je skoro vyrovnany a utočným kouzlům se dá uhnout. Snad jen, poplnit více kouzel vyssich kvalit, jako jsou treba v rukověti dobrodruha. (velké BUM z energa, potrebna kvalitka magie 20. Hracu na 20lvl moc nebude, ale takové pošušňání. Chicht)
13.1.2009 11:55
1116
Jasan. Žel mezi hráči jsou dogmatici, kteří vypínají logiku a stávají se z něj právnící. Jak jsem psal XXX do pošty. Pro některé "pokročilé" hráče by měly být pravidla napsána jako zákoníc XXXX/ABC sb. stylem"
Pokud ABC, DEF, GHI, JKL (dále jen ABC) udělá bojovou akci XY, XU, ZU nikoliv CDF, tak...
Vím, že pravidla jsou stavěná pro "normální" hráče, ale kdo je vlastně romální, že? :-D
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
13.1.2009 11:48
1115
Pecka123 [1113]
: No, tam se pocita s tim, ze se trochu zapoji mysleni. Ta tabulka postihu je univerzalni, pricemz pro konkretni pripad se proste zohledni specifika dane zbrane. U kuse nema Sila postavy vliv ani na ZZ, ani na dostrel, tudiz se to logicky neprojevi ani pri chybejici sile. Stejne tak pokud budes mit dvojici nabijec (silny) a strelec (slabsi, ale ostrostrelec), tak ten slaby strelec nebude mit postihy zadne (ani za BC a UC), protoze vzdycky jen popadne nabitou kusi, zamiri a vystreli.
13.1.2009 11:47
1114
Pecka123
Ale vždyť to tak je. Do ZZ kuše se počítá její potřebná síla a Zranění kuše, bez ohledu na to, jestli ji má hobit opřenou o kládu nebo ji kroll držá v jedné ruce.
Ty ale narážíš na Tabulku postihů za střelné zbraně. Ano, u kuší by měla být vyjímka.
13.1.2009 11:28
1113
Bouchi
No, ono by to stálo za to se na ty pravidla pro střelný zbraně podívat ještě jednou. Ne, že bych chtěl boostovat zloděje, ale přijde mi divné, že nedostatečná síla u kuše zařezává ZZ. Přece když je jednou natažená, tak už rychlost střely neovlivní, kdo s ní střílí, ne?
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
13.1.2009 11:27
1112
XXX [1111]
: Ta "debilni jednicka" je tam naprosto opodstatnena. Jen se na ten hod musis divat jinak.
Praveze to totiz JE hod "kvalita + 2k6+" proti "uroven + 2k6+". Coz znamena, ze aby magie uspela, musi pro ni padnout VIC, tj. aspon "uroven + 1 + 2k6+".
[ 1138 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt