Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
nox 31.10.2006 16:21  1129
xKiv&kafe> myslim, že to Migel ví, ale přijde mu divný (a mě taky), že vlastně čaroděj umí všechny techniky už od samýho začátku své čarodějovské kariéry, kdy neumí skoro žádný kouzla a vůbec...
xkiv 31.10.2006 14:16  1128
Jo. A zatimco theurg-zacatecnik muze svoje nejslabsi praktiky provadet uz za docasny prunik, carodej-zacatecnik by na to potreboval kladnou silu kontaktu.
kafe 31.10.2006 13:09  1127
Migel:

On je klidně znát může,ale praktické užití bude za dlouho.
migel 31.10.2006 10:57  1126
xKiv Mírně jsem to nepochopil, ale to nevadí. Já jsem svým příspěvkem chtěl říci, že kouzelník se všechny svoje techniky naučí hned na první úrovni a to mě trochu mate, protože neznám nikoho, kdo by se hnedka na začátku naučil nějákou jakou koli brutalitu, ať se již týká DrD+ nebo obyčejného života. Mi by jen tak stačilo, kdyby ty praktiky měl rozdělené do několika tříd a na každé nějáké úrovni dostal nějákou tu třídu.
xkiv 27.10.2006 09:44  1125
Noir[spoil]
Je preci jen dost podstatny rozdil mit bonus jenom na nekoho, ke komu mam velmi dobry pristup (a jeste s casovym omezenim [1] a za magenergii a musim prehodit nejakou netrivialni narocnost [2]), a mit bonus uplne vzdycky.
[1] Trvani 1 hodina = 360 kol. To vypada jako docela hodne, ale je to jenom 12 bodu unavy. To uz nemusi pokryt ani jeden cely mentalni souboj.
[2] Na zakladni uspech je potreba 19, cena je 4 [5].
Podle ceny to vypada tak na maximalne dva pokusy denne.
Rekneme, ze budu mirit na hod 7, ktery by se mel podarit jednou ze dvou pokusu.
Umistim se na desatou uroven, namaxuju Int jako clovek na 9, cili staci 3 ve vitalni magii, abych mel +1 (+2, pokud mam lepsi zdroje).
Kdybych chtel tech +4, tak mam narocnost 32, to je i s 10 ve vitalni magii uspesnost nizsi nez 75%.
[/spoil]
noir 25.10.2006 11:34  1124
xKiv: Drsně zaplatit? Naučí se jedno kouzlo. Ano může být složité sehnat "ingredience". Konec spoilu!
xkiv 25.10.2006 11:32  1123
NoirAle musi za to drsne zaplatit ... a ted si nejsem jisty, jestli nahodou neni prenosny.
noir 25.10.2006 11:30  1122
xKiv: Čaroděj může mít až +4... (str. 96 čaroděje)
xkiv 25.10.2006 11:29  1121
MigelHlavne theurg ma
1) praktiky i na dusi
2) bonus na utok az +3, podle dovednosti

mimochodem, odkud mas, ze theurg ma byt mistrem mentalniho souboje?
gran 25.10.2006 09:57  1120
MigelNo v Edici A jsem počítal, že je potřeba rozdíl asi deseti úrovní, aby mohl Theurg někoho "no problemo" zabít... to znamená, že to šlo uskutečnit už o pár úrovní níž.
Hlavní překážkou byla únava, ovšem s tou to teď, pokud vím, zdaleka není tak hrozné (bylo to snad jako sprint, teď je to jako běh - podstatný rozdíl), takže to jde jistě učinit již o nějakej ten lvl níž.

Protože mág je l00ser =P Moc jich nemá a ani to pořádně neumí a navíc má blbý jméno no prostě něčím mu tu jeho neschopnost vykompenzovat museli... xD (promluvil fanoušek Theurga xD)
migel 25.10.2006 09:52  1119
GranJasně to ale dný Theurg musí být o pár úrovní víše než daný Lojza, protože ten s theurgem to souboje nepůjde a hráči theurga musí padat na kostkách i tak dost vysoký čísla aby dostal permanentní přesah..

Apropo, zajímalo by mě, když má být třeba Theurg mistrem v Mentálním souboji, proč mág má všechny praktiky automaticky od začátku...
gran 23.10.2006 14:42  1118
MigelNo uváděl jsem případ, když Theurg sedí v křesle na druhé straně města a přeje si, aby se Lojza z Vepřeku cítil trochu... nehezky... ;)
migel 23.10.2006 09:58  1117
No díky hodně velkým přesahům, pokud útočí jen jeden z dané dvojce, je Mentální souboj drochu mimo, ale jekmile se do sebe pustí oba dva přes mentální souboj tak je to docela hustý.
gran 22.10.2006 20:52  1116
No na 4. úrovni už může být Theurg likvidátor, to mi věř .)

Záleží na tom, jak se vyvíjíš.

Pokud do silnejch formulí, tak od 4. úrovně začínáš být velmi schopný a cca na 10. už dokážeš (s vhodnou taktikou) předběhnout ostatní.
S Mentálním světem jseš "schopnej" tak na 5. úrovni, "použitelnej" tak na cca 7. úrovni a likvidátor někde 13+ (to už je hodně hrubý odhad).

U démonů nemohu soudit, ale v podstatě prvních 7. úrovní jsi na ho*no =P
dajen 22.10.2006 20:18  1115
XoraXoX [1114]: A jaké máš teda předpoklady vstupu?

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt