Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Tolik rozruchu
jen v Lopuchu
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Hraničář
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A
(po textové stránce úplná)
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 1138 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
14.1.2009 19:49
1133
Navic kuse se pri strelbe (narozdil od luku), IMO, da oprit (nezkousel jsem to, nevidel jsem to, jenom si to dokazu predstavit).
Napriklad pri strelbe skrz strilnu. Mozna i z lehu?
Pokud je neco takoveho skutecne mozne, tak by to taky (vyrazne?) snizilo silu potrebnou k samotnemu vystrelu (ale asi znesnadnilo nabijeni ;)
14.1.2009 19:42
1132
No a na ZZ ma prave taky vliv "jak dobre jsi zasahl"? Jestli do zebra nebo mezi zebra?
Je fakt sice, ze by kuse mohla diky svym specifikam mit dve potrebne sily - jednu pro manipulaci a druhou pouze pro strelbu. Otazka, zda-li by to nebylo zase zbytecne slozite a zda-li by to nejak pomohlo tintitkovi elfovi strilet z tezke kuse :D Myslim si, ze by se zas o tolik nelisily...pokud by kuse nebyla polozena na nejakem "stativu".
14.1.2009 19:31
1131
Jeste me k tomu napadly dve veci.
1) Pri samotnem *vystrelu* z kuse dojde k nejakemu zpetnemu razu - ktery bude zaviset nikoli na hmotnosti kuse, ale ne jejim tahu (sila potrebna k natazeni).
2) myslim si, ze argumentace typu "zasahnu naplno, nebo vubec" me logicky dovede taky k tomu, ze se na kus nemaji vztahovat postihy k ZZ ani za chybejici dovednost.
14.1.2009 18:52
1130
Já vím. Dobrá, to byl obrat. Můžeš ji mít nataženou už od té doby, co vlezeš do podzemí nebo se chytáš na souboj.
14.1.2009 18:38
1129
Ale přitom se ti tětiva hodně rychle zničí.
14.1.2009 17:48
1128
Taky kuší můžeš mít nataženou od rána. To jak máš problém s natažením kuše bych řekl je zohledněno v postihu za nabíjení.
Bouchi
Dračí doupě II -
Legenda je zpět
14.1.2009 12:31
1127
Pecka123
Pozor, roztresene ruce nemuseji byt jenom kvuli hmotnosti, ale taky kvuli predchozi namaze s natahovanim te kuse.
(O pripadu, ze tu kusi natahoval nekdo jiny, uz jsem psal nize.)
14.1.2009 10:00
1126
xKiv
Jo, ale někde je v pravidlech poznámka, že problém s hmotností (a roztřesenýma rukama) nastává až zhruba u těžkých a vojenských kuší. Ona potřebná síla +6 na lehkou kuši je poměrně hodně, protože pokud je natažená, tak aby se netřásla s ní může IMHO střílet člověk se silou 1, 2. Prostě ta potřebná síla by měla být jiná pro natežení a jiná pro střílení.
14.1.2009 07:19
1125
No já si myslím, že to že se ti třepe ruka, ale nějakou náhodou se strafíš na místo kam bys mířil i pevnou rukou, tak u kuše už opravdu bude výsledek stejnej, nebo spíš mě nenapadá důvod proč by to tak nemělo být.
13.1.2009 21:00
1124
KOUBA [1122]
:
Myslim, ze by neuskodilo nastudovat si nejakou balistiku ...
13.1.2009 20:13
1123
Alespoň dle aplikace pravidel pro fantasy PRG to beru jako logické.
13.1.2009 20:12
1122
V okamžiku, když se trefíš, tak ano.
13.1.2009 19:28
1121
KOUBA [1120]
:
To jako chces rict, ze sipka vystrelena z roztresene kuse je stejne efektivni jako sipka vystrelena nekym, kdo tu kusi dokaze udrzet v klidu?
13.1.2009 18:48
1120
Nene. To kam jej trefíš závisí pouze na ÚČ. Jestli jej trefíš, tak to má za plno. Žádný postih k ZZ
13.1.2009 18:02
1119
Ja bych to videl tak, ze i samotna kus je *nejak* tezka - a kdyz nemam dost velkou silu, tak s ni proste nedokazu hejbat zaroven dost rychle a dost presne (coz by se ovsem nakonec projevilo i na ZZ)
[ 1138 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt