DartKdyž nechci, aby se dotyčný místo probíraným problémem začal babrat v detailech, tak argumentuju obecně, tam se v nich babrat nedá.
BTW to s tím brněním není vůbec ode mě.
Chceš-li umět bojovat proti několika protivníkům, tak se zkus věnovat i archetypu gladiátora, ten je na podobné situace dělaný.
Navíc ten meč můžeš používat i když nemáš dostatečnou sílu, ty statistiky se ti až tak moc nezmenší a časem se to srovná samo (navíc jde bojovat i obouručně a tím si potřebnou sílu snížit, že? =).
Neber to teď jako bych ti za něco nadával, ale přesně přístupu "chci něco, kvůli čemu musím něco jiného obětovat, což se mi nelíbí jelikož to je v pravidlech jinak ... tak upravím pravidla" se snažm vyhnout, není to špatné na HOMERULES kde je jedno jak hrajete, ale na oficální opravu, která se dotkne všech (a tak se poté zas objeví hlasy co budou nadávat že je to moc silné) bych to neviděl. V tomhle je to o té objektivitě :P
Navíc on šermíř ovládá tu zbraň opravdu nejlépe ze všech archetypů (viz. EnVec). Snížením potřebné síly by jsi ze šermíře mohl udělat mistra v těžkých zbraních (u zbrojí se jím stal rytíř, u mistr těžkých zbraní by teoreticky mohl být barbar jež je fintami tlačen do obouručního držení). Navíc snížením potřebné síly se sice dočasně sníží i ZZ (do té doby než bude síla na původní potřebné hodnotě), ale silně se zvýší ostatní bojové staty, jelikož zbraně s potřebnou vyšší silou ty staty lepší mají.
kord vs. kyris
Ono není až tak jednoduché trefit se do tich mezer ... pokud protivníka povalíš na zem, tak je to jiná, ale proti bojujícímu soupeři..
Ta zbroj až tak obratnost nesnižuje (viz. Davec)
Odhad úmyslů I
Když bojuješ 1v1 tak je to snad jasné, když vás je víc, tak tě to aspoň nutí přemýšlet. A první stupe¡stejně jako i ty ostatní ti dává výhodu předpokládání a tedy i snadnějšího výběru z mnoha akcí, které by jsi mohl udělat (i když nevíš kdo je cílem a mnody je jedno kdo je cílem).
Vyčerpání:
Ano, dle pravidel se zbroj (máš-li na ní dovednost) do váhy toho co nosíš nepočítá, což je jak jsem psal někdy vhodné(při počítání naložení; při cestování taky zbroj moc nejde poznat) a někdy ne (třeba právě v tom boji). Kdyby se tam počítala, tak se unavuješ rychleji(neboli unavuješ se za velké naložení) a tak bojovník bojujíci ve zbroji dřív padne únavou.
"Dle autorů bojovníka asi...."
Jo, bohužel to tak je, nicméně já tím spíš chtěl poukázat na to, že těžko někdo bude chtít být rytíř a přitom neumět jezdit na koni.
Čaroděj si vybírá kouzla, bojovník finty ... čaroděj dostane něco přiděleno bojovník taky. Neřekl bych, že je někdo v protekci.
Se spokojeností souhlasím, nicméně není potřeba nesmyslné návrhy používat vůbec, ne? Jinak se nediv záporných reakcí na tvou hlavu. BTW díky tomu co jsi pak začal psát jsem dostal dojem, že se snažíš chytit každé drobnosti a ukázat ji jako velký nedostatek, jen aby jsi ukázal jak jsou ty pravidla špatné ... nediv se, jak jsem pak reagoval.
Kondotiér
Mluvil jsem o schopnosti "Sehranost I-III", je to jedinná kondotiérova schopnost kterou aby využil tak musí být v kontaktu s dalším Kondotiérem (hráč či CP) a tak by se mohlo zdát že je nahouby (málokterá skupinka bude mít víc jak jednoho kondotiéra), nicméně díky schopnosti Domoobrana II. a III. (hrář či CP) zle tento problém vyřešit. Pokud jsou ve družince dva kondotiéři, tak to ohledně velení může vést k zajímavým herním situacím =), jelikož si "Pevným velením" opravdu trošku lezou do zelí, nicméně využít se dá, jakmile se družinka rozdělí.
Dřevěný meč
jak jsem psal, o tomhle toho moc nevím a kamráda jež se o východní bojová umění zajímá potkám až o víkendu. Jedinnou zmínku, kterou jsem o dřevěných mečích pochytil je využití při tréningu a pak vím o speciálně vyráběné holi na boj proti katanám.
Zbytek napsali jiní.. |